TW2_KeygenFix-RELOADED.zip
-
▨ Battleship bitwa o ziemię Lektor -
▨ Dorwać Gringo Lektor -
▨ Dyktator 2012 Lektor -
▣ EUROPA FINAL -
▨ Faceci w czerni 3 Lektor -
▨ Madagaskar 3 Dubbing -
▨ Mroczne cienie Lektor -
▣ POLSKA FINAL -
▨ Smiertelna głębia Lektor -
■GRA O TRON SEZON 1 LEKTOR PL -
■RODZINA BORIGOW SEZON 2 -
■TERRA NOVA PL -
■TOUCH (2011) LEKTOR -
◘ Borderlands 2 (2012) XBOX 360 -
◘ Damage Inc Pacific Squadron WWII XBOX 360 -
◘ Darksiders (2010) XBOX 360 -
◘ Darksiders (2010) XBOX 360(1) -
◘ F1 2012 (2012) XBOX 360 -
◘ NHL 13 (2012) XBOX360 -
◘ Sleeping Dogs PL XBOX 360 -
◘ Tekken Tag Tournament 2 (2012) XBOX 360 -
1-SPARTACUS KREW I PIACH -
2-SPARTACUS BOGOWIE ARENY -
3-SPARTACUS VENGEANCE LEKTOR -
Abraham Lincoln Łowca wampirów -
Animal Planet -
Apokalipsa Według Majów -
AUTOMAPA 6.10 E (1206) FINAŁ (LIPIEC 2012) -
Czarna owca Sven Uwolnić ptaszka -
Droga bez powrotu 5 -
Epoka lodowcowa 4 Wędrówka kontynentów -
Extracted -
Frankenweenie -
IO Londyn 2012 -
Jak poznalem wasza matke -
Kosmiczny Ogień -
Lektor PL (AXN Spin) -
Mistrzostwa Świata Hiszpania 2013 -
National Geographic -
Pozaziemski Wiatr -
Prometeusz -
Protektor - Safe -
Sekrety Supermocnych -
Siatkowka -
Spadaj tato -
Śmiercionośny Pył -
Ted -
Wielcy Wodzowie -
Windows 8 -
Zjawa
Gra działa bez cracka !
Trzeba zrobić tylko aktywacje jak w opisie zdjęć !
Nie trzeba wyłączać internetu !!
Sposób h4>
Instalacji
Jak zainstalujemy grę to po włączeniu gry zapyta nasz o keya ?
Wpisujemy ten z generatora czyli cracka, z tabelki serial number
Dajemy dalej i gra wugeneruje na nastepny kod,który wpisujemy do activation request
Jak dodamy to wciskamy w tedy na dole generate i otrzymany kod wpisujemy do gry
Po wpisaniu ostatniego kodu do gry gra jusz działa:)
h4>
Druga odsłona gry cRPG polskiej produkcji, zatytułowanej Two Worlds. Twórcy z Reality Pump postarali się przede wszystkim poprawić elementy związane z interaktywnością świata przedstawionego oraz systemem walki wręcz, uzupełniając dodatkowo znaną z pierwszej części programu rozgrywkę szeregiem nowatorskich rozwiązań i pomysłów.
Akcja Two Worlds II rozpoczyna się w pięć lat po wydarzeniach z części pierwszej. Krainą Antaloor rządzi mroczny Gandohar, władca niezwykle skory do eksperymentów z czarną magią. Swą moc czerpie z duszy Kiry, siostry głównego bohatera, która pozbawiana energii z każdym dniem coraz bardziej słabnie. Nasz podopieczny nie może jej niestety uratować, gdyż ostatnia taka próba zakończyła się pojmaniem go i osadzeniem w lochu. Tu śmiałek odsiaduje swój wyrok, cierpiąc przy tym regularne tortury i nie mając nadziei na poprawę swego losu.
Sytuacja zmienia się, gdy więzienie zostaje zaatakowane przez grupę orków, dowodzonych przez Smoczą Królową. Napastnicy w mgnieniu oka docierają do celi, gdzie przebywa bohater, uwalniają go, po czym bez wahania oferują sojusz. Niegdysiejsi wrogowie chcą, byśmy przyłączyli się do nich i pomogli wydrzeć Antaloor z rąk Gandohara. W ten sposób nie tylko rozprawimy się z całym złem tego świata, ale być może uratujemy także siostrę, której siły są już na wyczerpaniu.
Do najciekawszych innowacji Two Worlds II względem pierwowzoru z pewnością możemy zaliczyć znacznie większą swobodę poruszania się głównej postaci. Świat możemy przemierzać nie tylko piechotą, lecz również konno, a także przy pomocy teleporterów czy nawet łodzi. W grze zwiedzimy wiele nowych lokacji, jak na przykład tropikalną dżunglę czy gorącą sawannę. Oczywiście nie zabraknie charakterystycznej dla tych terenów flory i fauny - natkniemy się na nosorożce, strusie, gady oraz wiele innych dzikich zwierząt, których próżno byłoby szukać w pierwszym Two Worlds.
Autorzy postanowili usprawnić interakcję naszego bohatera z otaczającym go światem. Wieloma występującymi w świecie gry obiektami możemy swobodnie manipulować i użytkować je na różny sposób, w zależności od konkretnej sytuacji. Porozrzucane po świecie gry skrzynie, beczki, pudła itp. możemy, przy odrobinie siły i inwencji, wykorzystywać np. jako oręż w walce albo jako przedmioty użytkowe, które pozwolą nam dostać się do miejsc pozornie trudno dostępnych. Zmianom uległ także model walki, który rozszerzono o możliwość aktywnego blokowania ciosów, co doskonale zwiększa liczbę możliwych do zastosowania taktyk bojowych. Warto również napomnieć o całkiem nowym systemie magii i tworzeniu własnych, niezliczonych kombinacji, czarów, które to odpowiednio wykorzystamy do walki z konkretnymi przeciwnikami.