Artur Wojciechowski - Umysł sprzedawcy.pdf
-
1353_better_speaking -
365 niegłupich zabaw po szkole -
ABC skoczka spadochronowego -
ANGIELSKI -
ATPL OXFORD -
BBC A Phrase a Minute (4 godz - 50 lekcji) -
BBC Better Speaking (2 godz - 25 lekcji) -
BBC Buzzwords (3g 20min - 40 lekcji) -
BBC English 2000 vol. 1 (6 godz - 50 lekcji) -
BBC English Express (3g 10min - 40 lekcji) -
BBC Funky Phrasals (1g 40min - 20 lekcji) -
BBC Grammar Zone (1g 40min - 20 lekcji) -
BBC Language to Go (1g 40min - 20 lekcji) -
BBC More Buzzwords (2g 30min - 30 lekcji) -
BBC POP Grammar (4godz - 50 lekcji) -
BBC Wordbuilder (3g 15min - 40 lekcji) -
Biblioteczka Skrzydlatej Polski -
Czasopisma -
Dodatki -
E-booki -
English Grammar -
eTeacher 4.0 angielski -
Everyday English -
farmacja książki -
Frankfort Nachmias -
Informatyka -
KSIEGARNIA -
Materiały szkoleniowe, lotnictwo -
Narkotyki -
Naukowe -
PROGRAMOWANIE -
Programowanie ADA -
Programowanie Asembler -
Programowanie C -
Programowanie C# -
Programowanie C++ -
Programowanie VHDL -
Przetważanie obrazu i grafiki -
Przewodnik skoczka spadochronowego -
Psychologia -
Psychologia społeczna -
Psychologia(1) -
Socjologia Sportu -
Sztuka -
Turystyka -
Uprawa roślin -
VOLARE QUESTIONS AND ANSWERS -
WSTĘP DO PSYCHOLOGII -
www -
Zrób to sam
Jak oczarować klienta? Sztuka tworzenia sytuacji wygrany-wygrany, w której zyskują obie strony. Postaw na relacje i ucz się od praktyka!
Z ebooka dowiesz się między innymi:
▪ Kim jest klient i jakie są jego oczekiwania?
▪ Jakie jest 10 najczęściej popełnianych błędów podczas sprzedaży?
▪ Dlaczego decydujące jest pierwsze wrażenie i jak uczynić je pozytywnym?
▪ Czemu tak istotna jest spójność i w jaki sposób ją utrzymywać?
▪ Dlaczego w sprzedaży ważny jest uśmiech?
▪ Co to jest zaufanie i czemu jest ono najważniejsze w sprzedaży?
▪ Jak zadawać pytania i utrzymywać dobry kontakt?
▪ Jak być dobrym słuchaczem i pokonać przeszkody w słuchaniu?
▪ W jaki sposób unikać konfliktów czytając z gestów?
▪ Kto jest najlepszym przyjacielem i w jaki sposób wykorzystać ten fakt w sprzedaży?
Jak kobiety wykorzystują swoją kobiecość, aby sprzedawać skuteczniej i więcej? Przekonaj się sama jak wiele zmieni się w Twoim podejściu do sprzedaży.
Wykorzystując odpowiednio swoją kobiecość, możesz zwiększyć szansę na powodzenie w załatwianiu wielu spraw nawet o kilkadziesiąt procent!
Każdy z nas jest sprzedawcą - w szkole sprzedajemy wiedzę, aby uzyskać dobre stopnie, w pracy własne umiejętności i autoprezentację. Sprzedawać możemy absolutnie wszystko - od produktów aż po własny czas. Moim zdaniem w życiu chodzi jednak o to, aby sprzedawać skutecznie i efektywnie wykorzystując przy tym własny potencjał i możliwości.
Poznaj metody i techniki skutecznego agenta ubezpieczeniowego.
Jest to książka, która daje wiele porad praktycznych, a to jest najbardziej cenne. Sprawdzone w boju metody działania. Książka, z której emanuje entuzjazm. Jest cenna, ponieważ została napisana przez człowieka, który po przepracowaniu w nowym zawodzie 365 dni stanął na nogi i w wielkim szczęściu i entuzjazmie przelał swoje krótkie doświadczenie na papier.
Jeżeli jesteś handlowcem, sprzedawcą, doradcą inwestycyjnym czy ubezpieczeniowym, to najtrudniejszym etapem będzie zamknięcie sprzedaży. Na sfinalizowanie transakcji decydujący wpływ ma sposób naszej prezentacji, nasze zachowanie u klienta oraz to, w jakim przyszliśmy opakowaniu – od wiedzy, jaką posiadamy, od pewności siebie, wiary w oferowaną usługę, od licznych odbytych spotkań, chęci niesienia pomocy innym...
Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?
Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku.
Oto, czego jeszcze dowiesz się z tego ebooka:
▪ Jak stworzyć profil klienta?
▪ Jak znaleźć nowych klientów?
▪ Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
▪ Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
▪ Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
▪ Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
▪ Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
▪ Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Poradnik przedstawiciela handlowego i biznesmena, który chce wiedzieć jak opanować zdobywanie klientów.
Książka, którą zaraz zaczniesz czytać, jest zupełnie inna od całej reszty. Jej autorka „zjadła zęby” na wszystkim, co jest związane ze sprzedażą. Pracowała dla największych firm sprzedażowych i finansowych. Zajmowała się szkoleniem nowych sprzedawców oraz budowała relacje z klientami.
Od ponad piętnastu lat całe jej zawodowe życie skupia się i kręci wokół sprzedaży. Spotykała się z najróżniejszymi sytuacjami, najbardziej wymagającymi klientami i problemami, które mogą się pojawiać przy sprzedaży. Pracowała jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy, coach, trener.
Przez lata swojej pracy w najróżniejszych firmach zarówno polskich, jak i międzynarodowych, miała okazję poznać setki sprzedawców, uczyć się od nich. Mogła poznawać ich technikę, sprytne sztuczki i korzystać z bogatego doświadczenia, które mają.
Dodatkowo uczestniczyła w dziesiątkach szkoleń i w programach treningowych, które doskonaliły jej umiejętności sprzedaży. Każdy z nich wprowadzał nowe sposoby i techniki do jej arsenału kompetencji sprzedażowych. Nieustannie rozwijała się jako sprzedawca i specjalista od rozumienia klientów.
Dowiedz się, czym jest skuteczny hipnotyczny telemarketing, dzięki któremu zwiększysz swoje zyski
"Hipnotyczny telemarketing" to intensywny kurs dla tych osób, które w swojej pracy zawodowej korzystają z telefonu. W zależności od Twojego doświadczenia i zdobytej wiedzy, niektóre części tego kursu będą dla Ciebie znajome. Zdaję sobie sprawę, że każdy wyrusza z innego miejsca i zmierza ku innym celom. Dlatego wybierz te elementy, które pasują do Twojej sytuacji i wykorzystaj je w praktyce.
"W poradniku "Hipnotyczny telemarketing" zawarłem swoje ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu biznesowych rozmów telefonicznych. Przeprowadziłem kilkanaście tysięcy takich rozmów w trakcie swojej działalności zawodowej. Pracowałem jako sprzedawca, konsultant, szkoleniowiec, kierownik działu telesprzedaży. Posiadam certyfikat "Praktyk sztuki NLP". Czytając tego e-booka dowiesz się jak zmniejszyć koszty i zwiększyć sprzedaż, rozpoznać klientów zainteresowanych ofertą, zaprezentować korzyści, rozwijać wymagane umiejętności, udoskonalić scenariusz rozmowy i jak tę wiedzę wykorzystać praktycznie."
Pobierz

