King Arthur II The Role Playing Wargame (2012) PL-PROPHET.part15.rar
-
Battlefield 4 PL 2013 [JTAG RGH] -
Call of Duty Black Ops II PL 2012 [JTAG RGH] -
Call of Duty Ghosts 2013 [JTAG RGH] -
Call of Duty Ghosts PL 2013 [JTAG RGH] -
Crysis 3 PL 2013 [JTAG RGH] -
Dance Central 2 PL kinect [JTAG RGH] -
Darksiders II PL 2012 [JTAG RGH] -
Devil May Cry 5 PL 2013 [JTAG RGH] -
Diablo 3 PL 2013 [JTAG RGH] -
Dishonored 2012 PL [JTAG RGH] -
F1 Race Stars PL 2012 [JTAG RGH] -
Fable Anniversary -
Far Cry 3 PL 2012 [JTAG RGH] -
Fifa 13 PL [JTAG RGH] -
FIFA 14 PL [JTAG RGH] -
FORZA 4 2013 PAL XBOX360 -
Forza Horizon PL DUBBING 2012 [JTAG RGH] -
Gears of War 3 PL 2011 [JTAG RGH] -
Gears of War Judgment PL 2013 [JTAG RGH] -
Ghost Recon Future Soldier PL 2012 [JTAG RGH] -
GTA V PL 2013 [JTAG RGH] -
Harry Potter for Kinect 2012 [JTAG RGH] -
Hitman Rozgrzeszenie PL 2012 [JTAG RGH] -
Jeźdzcy piekieł - sezon 2 -
Kinect Sports 2 [JTAG RGH] -
LEGO The Lord of the Ring PL 2012 [JTAG RGH] -
London 2012 [JTAG RGH] -
Max Payne 3 PL 2012 [JTAG RGH] -
Medal of Honor Warfighter PL 2012 [JTAG RGH] -
My Body Coach 3 2012 [JTAG RGH] -
Need for Speed Hot Pursuit PL 2010 [JTAG RGH] -
Need for Speed Most Wanted 2005 [JTAG RGH] -
Need For Speed Most Wanted PL 2012 [JTAG RGH] -
Need For Speed The Run PL 2011 [JTAG RGH] -
Pro Evolution Soccer 2013 [JTAG RGH] -
Prototype 2 PL 2012 [JTAG RGH] -
Resident Evil 6 PL 2012 [JTAG RGH] -
Ridge Racer Unbounded 2012 [JTAG RGH] -
Sniper Elite V2 2012 [JTAG RGH] -
Sniper Ghost Warrior [PL] (2010) [GoD] -
Spec Ops The Line 2012 [JTAG RGH] -
The Hip Hop Dance Experience 2012 [JTAG RGH] -
The Sims 3 -
Tomb Raider PL 2013 [JTAG RGH] -
UFC Personal Trainer [JTAG RGH] -
Wiedźmin 2 PL 2012 [JTAG RGH] -
Wipeout in the Zone [JTAG RGH] -
Your Shape Fitness Evolved 2012 [JTAG RGH] -
Zumba Fitness Core 2012 [JTAG RGH] -
Zumba Fitness Rush 2012 [JTAG RGH]
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 768 MB , 12 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Akcja gry zaczyna się kilka lat po wydarzeniach z pierwszej części. Jako Artur zjednoczyliśmy południową Brytanię i zapanował pokój. Sielankę przerywa spisek królowej-wiedźmy Morgawse. Posłusznemu jej rozkazom zabójcy nie udało się pozbawić nas życia, ale jego atak spowodował ranę, która nigdy się nie zagoi. Jakbyśmy mieli mało problemów, Święty Graal został roztrzaskany, a magia królowej pozwoliła na powrót Fomorian. To demoniczne plemię zostało przed wiekami wypędzone z Wysp i teraz zamierza się zemścić, niszcząc wszystko na swej drodze. Nasz cel to, oczywiście, ocalenie królestwa i obrona jego mieszkańców, ale nie będzie to łatwe zadanie. Rycerze Okrągłego Stołu nie są już bowiem wierną nam grupą szlachetnych wojowników. Zamiast tego, zaczęli walczyć ze sobą. Część z próbuje stawić czoło najeźdźcom, ale czynią to samotnie, co skazuje ich na porażkę. W przeciwieństwie do bajkowej pierwszej części, King Arthur II to znacznie mroczniejsze klimaty. Na początku kampanii sytuacja będzie wydawała się niemal beznadziejna. Z każdej strony otaczają wrogowie, wśród których znajdą się nie tylko Fomorianie, ale również Smocze Królestwa, dysponujące potężną magią plemiona Piktów oraz zwykli ludzcy lordowie, w tym część naszych dawnych sojuszników.
Zabawa w grze ma dwie płaszczyzny. Aspekt strategiczno-ekonomiczny odbywa się w turach, z których każda odpowiada jednej z pór roku, natomiast bitwy toczą się już w czasie rzeczywistym. W porównaniu do pierwowzoru skala potyczek została wyraźnie zwiększona i pozwala nam na dowodzenie bardziej licznymi armiami. Dodatkową atrakcją są starcia z potężnymi bossami, których pokonanie jest prawdziwym wyzwaniem nawet dla weteranów pierwszej części. Gra oferuje oczywiście masę nowych jednostek i bohaterów. Nie brakuje też nowych maszkar, na których nasze wojska mogą sprawdzić ostrość swoich mieczy. Istotną rolę ponownie odgrywają elementy RPG, które rozgrywane są w formie gry paragrafowej. Zabawę uprzyjemnia wyraźnie ulepszony system kamery.
W porównaniu do pierwowzoru znacznie rozszerzono teren działań. W „jedynce” mogliśmy bawić się jedynie na terenach południowej Brytanii. Tym razem mapa obejmuje również środkową oraz północną część wyspy, w tym Szkocję. W bitwach autorzy wprowadzili do starć dodatkowe „piętro” w postaci jednostek latających. Kompletnie przebudowano także system magii. Teraz każda strona na początku starcia dysponuje magiczną tarczą, której siła wyrażona jest w punktach. Aby nasze zaklęcie zadziałało przeciwko wrogowi musi mieć wyższy poziom niż jego tarcza. System ten powoduje, że obie strony sporo czasu spędzają na osłabianiu tarczy przeciwnika. Osiągamy to m.in. eliminując elementy dające drugiej stronie bonusy, a więc na przykład zabijając jej bohaterów czy odbijając punkty strategiczne.