GOTHIC_2.mdf
-
Binaries -
Brazzers - Mindy Main -
Brazzers.The.Parodies -
Brazzers.Vault.-.Amia.Miley -
Crack -
Crack 1.1 -
DBZ KAKAROT -
DirectX_jun2008 -
DISC1 -
DISC2 -
Fairlight -
FILMY -
Filmy azazelangel2000azi1 -
French -
German -
GTA IV Patch 1.0.7.0 + Crack -
Insygnia - Prolog -
Italian -
Japan -
Language_Packs_DotNetx64 -
Language_Packs_DotNetx86 -
Life Is Strange -
Life is Strange Before The Storm -
Mini Image -
Natalia Starr Polka z brazzers -
Patch -
Patch 1.1 -
Pełne spolszczenie profesjonalne -
PS4 -
Russian -
Sasha Grey -
Sasha Grey - Gag me then fuck me 3 scene 3 -
Sasha Grey - Sexy Babes.tv - Videos -
Sasha Grey - Slam It In A Young Whore -
Sasha Grey (GMGB and NS) -
sasha grey-tiffany brookes -
Sasha_tenagewhores.com -
snimki -
Spanish -
Spolszczenia Gier -
The Sims 2 Crack (Na budowanie) -
The Walking Dead A New Frontier -
The Walking Dead Final Season -
The Walking Dead Season One -
The Walking Dead Season Two -
The Wolf Among Us -
Win32 -
Zachomikowane -
Zarabianie w NECIE -
zdjecia
Wersja językowa: w całości po polsku
Typ: mdf/mds [2cd]
Gatunek: rpg akcji/tpp/fantasy
Kategoria wiekowa: od 12 lat
Opis i cechy:
Gothic to pierwsza gra w dorobku firmy Piranha Bytes utworzonej w 1997 roku przez piątkę byłych pracowników studia Greenwood Entertainment. Prace nad nią rozpoczęły się jednak rok wcześniej. Projekt oparty został w całości na autorskich rozwiązaniach technologicznych, w tym silniku graficznym ZenGin.
Akcja gry przenosi graczy do fantastycznego Królestwa Myrtany, którym rządzi król Rhobar II. Wcielając się w postać Bezimienngo trafiają oni do kolonii karnej na wyspie Khorinis. Otacza ją magiczna, przenikalna jedynie z zewnątrz bariera, którą stworzyli arcymagowie. Niestety, w trakcie inkantacji wydarzyło się coś niespodziewanego. Zasięg zaklęcia okazał się większy niż przewidywano i bariera otoczyła cały obszar Górniczej Doliny, więżąc także magów.
Główny bohater to jeden ze skazańców strąconych do kolonii karnej. Wkrótce jednak okazuje się, że nie jest zwykłym więźniem, a wysłannikiem boga Innosa, który pokonać ma zło czające się we wnętrzu magicznej kopuły...
Fabuła Gothic, choć linearna, odznacza się rozmachem i dynamicznymi zwrotami akcji. Świat gry nie jest zbyt rozległy, ale obejmuje dosyć zróżnicowane lokacje jak Stary i Nowy Obóz, Obóz Sekty, Obóz Bandytów, kilka kopalń, a nawet wioskę orków. W trakcie swoich przygód Bezimienny może napotkać ponad 200 postaci niezależnych i dołączyć do kilkunastu gildii (np. Kopacze, Cienie, Szkodnicy, Strażnicy Świątynni, Najemnicy), z których każda kieruje się nieco innymi motywami działań. Na jego drodze staje także kilkadziesiąt rodzajów potworów - od chrząszczy i ścierwojadów, poprzez szkielety a na demonach skończywszy.
Jak przystało na tytuł łączący elementy gry akcji i cRPG, ważną rolę w Gothicu odgrywa walka. Arsenał broni, pancerzy i artefaktów (amulety i medaliony) jest spory, choć dostęp do niektórych przedmiotów bywa ściśle limitowany (można je tylko wykonać samemu lub zdobyć pokonując przeciwnika). Zależnie od upodobań gracza, Bezimienny może władać mieczami jedno i dwuręcznymi, toporami, maczugami, młotami, kuszami lub łukami.
W grze zastosowany został prosty system współczynników i umiejętności. Postać głównego bohatera opisana jest przez atrybuty: siły, zręczności oraz maksymalnego zdrowia i many. Po awansie na kolejny poziom doświadczenia Bezimienny otrzymuje 10 punktów, które gracz może przeznaczyć na podniesienie współczynników, bądź nauczenie się nowych umiejętności. Są to zarówno biegłości bojowe (władanie bronią jedno i dwuręczną) i magiczne, ale też użyteczne w codziennym życiu (np. otwieranie zamków, skradanie się, skórowanie zwierząt). Nauka i doskonalenie już posiadanych umiejętności możliwe są jedynie po znalezieniu odpowiedniego nauczyciela.
Gra wyróżnia się poziomem oprawy audio-wizualnej. Silnik graficzny ZenGin generuje obfitujący w detale, wysokiej jakości (jak na swoje czasy) obraz. Klimatu dodaje zmieniające się w cyklach dnia i nocy oświetlenie. Animacje postaci głównego bohatera, którego poczynania gracze obserwują z perspektywy trzeciej osoby, wyglądają płynnie i naturalnie.