Cossacks II Napoleonic Wars PL.rar.009
-
[CD 1] -
[CD 2] -
_PAlbTN -
100 ksiązek które trzeba przeczytać -
2004 Rough Cuts -
2005 Seven & Storm -
2007 Shine -
2007 Single Collection -
2007 Single Collection CD2 -
2008 Daylight -
2009 Coco -
2010 The Paris Swing Box -
Alternative_2016 -
arborsculptures -
art -
Boom Pam - Puerto Rican Nights -
Buldog - Płyta (2006) -
CD1 -
CD2 -
Coco CD1 -
Coco CD2 -
DJ Shantel - disko partizani (2007 essay) -
GORĄCA 20 - Eska Hity Na Czasie 2016 Maj -
INNE CIEKAWE -
Jimie Olivier - filmy -
Kariera Nikodema Dyzmy -
Kazik - Kazik na zywo, ale w studio (1994) -
Kazik na Żywo - Dyskografia (1994-2002) [MP3] -
Kazik na Żywo - Występ (2002) -
Lao Che - Prąd stały Prąd zmienny -
Lemko Tower- Spiwanoczky (2009) -
Nneka - Victim Of Truth -
ogrodnictwo - filmy różne -
Parov Stelar -
Parov Stelar - The Princess -
Pictures -
piirpauke - kalevala spirit 2000 -
piirpauke - kirkastus 1981 -
piirpauke - koli 2010 -
piirpauke - laulu laineilla 2003 -
piirpauke - muuttolinnut + terra nova 1993 -
Piirpauke - Piirpauke Live 1978 -
piirpauke - the wild east 1986 -
Piirpauke - Yo Kyopelinvuorella 1979 -
piirpauke - zerenade 1989 -
Poszukiwanie złota -
Rustic Furniture -
Wiedźmin Wiedźmin -
Zduństwo. Piece, kominki -
Zuch Kazik - Zakażone Piosenki [2014]
wymagania sprzętowe: Pentium II 400MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 1GB HDD
Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów. Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów.