Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Poland U-21 Team Patch.rar

player-1 / Patche, Dodatki do FIFA 12 ! / Poland U-21 Team Patch.rar
Download: Poland U-21 Team Patch.rar

37,53 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Polska U-21 Team Patch. DOdaje on do gry młodzieżową reprezentacje Polski. Oczywiście w patchu zawarte są kitsy, flagi oraz herby dla drużyn
obrazekobrazek

Patch wgrywamy do głownego katalogu gry (np. C:\Program Files\FIFA 12). Pamiętajcie aby po instalacji i uruchomieniu regeneratora sprawdzić poprawnosc ścieżki(czy aby nie jest to demo) i dopiero kliknąć na GO!. UWAGA : Patch uniemożliwia gre obline. Zawarty został do niego w pliku deinstalator dzieki któremu mozemy swobodnie instalowac oraz odinstalować patch

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Przyśpiewki dla 20 drużyn La Liga ! Instrukcja instalacji: 1.Skopiuj folder z przyśpiewkami po prostu do C:/ 2.Skopiuj listy odtwarzania do folderu Moja muzyka w Moich Dokumentach 3.Skopiuj moje ustawienia do folderu FIFA 12 w Moich Dokumentach 4.Graj na tych ustawieniach :)
Dodatek znoszący obecną w grze ochronę "Kid Protection", która powodowała niewyświetlanie na koszulkach sponsorów z branży hazardowej. obrazek
Herby dla naszej rodzimej Ekstraklasy, Serie B oraz dla niektórych reprezentacji :) obrazek
MonkeyDragon wydał patch który poprawia pracę niektórych kamer, są bardziej dynamiczniejsze i dzięki nim możemy ujrzeć większy obszar boiska. obrazekobrazek
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP Terrorist Takedown 2 to kolejna odsłona cyklu pierwszoosobowych strzelanin, który został zapoczątkowany w 2004 roku przez polską firmę CITY Interactive. Tym razem twórcy programu przenoszą nas do bliżej nieokreślonego kraju na Bliskim Wschodzie, gdzie trwa bezpardonowa wojna pomiędzy tytułowymi terrorystami, a siłami rządowymi, pragnącymi za wszelką cenę utrzymać pokój.Podobnie jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach tej serii, tak i w Terrorist Takedown 2 wcielamy się w doskonale wyszkoloną maszynę do zabijania. Pracując dla sił stabilizacyjnych gracz zmierzy się z wrogą partyzantką, strzelającą nie tylko do żołnierzy, ale również do cywilów. Uwalnianie zakładników, chronienie bezbronnych mieszkańców przed samobójczymi atakami, czy wreszcie tradycyjne dla strzelanin misje, w których musimy wyeliminować wszystkich bojowników – w sześciu bardzo rozbudowanych misjach gracz ma pełne ręce roboty.Jak na porządną strzelaninę przystało, produkt oferuje sporo rozmaitych środków zagłady. Wśród szczegółowo odwzorowanych broni znalazły się m.in.: karabiny szturmowe FN SCAR-H, Steyr AUG 203 i AKS-74, pistolet H&K MK.23 USSOCO, pistolet samopowtarzalny Calico M950, lekki karabin maszynowy M249 SAW oraz materiały wybuchowe.Za oprawę wizualną w grze odpowiada silnik Jupiter EX firmy Lithtech – ten sam, którywcześniej napędzał takie produkty, jak: F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon czy Condemned: Criminal Origins. Oprócz ładnej grafiki, autorzy popracowali również nad sztuczną inteligencją komputerowych przeciwników. Wróg uderza znienacka, przygotowuje zasadzki, próbuje manewrów oskrzydlających, a nawet zawiązuje sojusze, aby zlikwidować gracza i jego pomocników. Firma CITY Interactive wykorzystała również w grze oferowany przez silnik zaawansowany system oddziaływań fizycznych. Prowadzony przez nas żołnierz może przemieszczać, uszkadzać lub całkowicie niszczyć przedmioty oraz wykorzystywać je przeciwko wrogom.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP/Vista Secret Service to pierwszoosobowa, taktyczna strzelanina, której deweloperem jest studio Tigon (założone przez aktora Vin Diesela), wydawcą zaś koncern Activision Blizzard.Prezydenckie wybory w Stanach Zjednoczonych rozstrzygnięte. Dzień Inauguracji przebiega spokojnie i bez zakłóceń. Niestety, tylko do chwili, gdy niespodziewany atak na Kapitol przepuszcza zorganizowana i liczna grupa ekstremistów. Wcielając się w bohatera opisywanej tu produkcji podejmujemy się próby ocalenia liderów narodu amerykańskiego. Naszym głównym zadaniem jest ochrona najważniejszych osób w państwie, w tym zaprzysiężonego właśnie prezydenta USA. Nie jest to jednak takie proste, bowiem w szeregach przeciwników znajduje się nie tylko grupa przestępców, ale także spora część, nieprzychylnych nam agentów ochrony. W trakcie gry odwiedzimy Kapitol, samolot Air Force One i inne, kluczowe z punktu widzenia amerykańskich sił specjalnych, lokalizacje.Jednym z głównych twórców gry jest Daniel Arey, scenarzysta i projektant poziomów, który pracował wcześniej dla firmy Naughty Dog. Zawarł on w produkcji efektowne zwroty akcji, a także ciekawie zarysował portret psychologiczny głównego bohatera. Oprawa graficzna Secret Service nie zaskakuje nas niestety niczym wyjątkowym. Tekstury charakteryzują się średnią jakością, są jednak czytelne, co w tego typu produkcjach odgrywa ważną rolę.
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz , 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP Art of Murder: Hunt for the Puppeteer (Art of Murder: Klątwa Lalkarza) to sequel gry przygodowej z 2007 r. i zarazem trzeci, po Art of Murder: Sztuka Zbrodni oraz Chronicles of Mystery: Scorpio Ritual, projekt rzeszowskiego studia City Interactive. Grupa ta składa się z programistów, którzy mają za sobą takie przedsięwzięcia jak Schizm czy Sentinel: Strażnik Grobowca, a każdy z kolejnych projektów realizują w konwencji point & click.W Hunt for the Puppeteer ponownie wcielamy się w agentkę FBI, Nicole Bonnet i znów tropimy seryjnego mordercę. Tym razem rzecz dzieje się we Francji, Hiszpanii oraz na Kubie, a naszym zadaniem jest odnalezienie psychopaty, który sieje postrach w największych miastach Europy i Ameryki. Wskazówką jest fakt, że przestępca przy każdej ze swych ofiar zostawia laleczkę odzianą w XVIII-wieczny strój. Trop prowadzi do wydarzeń sprzed kilkuset lat, a my jako rezolutna bohaterka musimy stawić czoła wyzwaniu i odnaleźć zabójcę, zanim zginą kolejni ludzie. Fabuła wymaga łączenia ze sobą informacji, zbierania dowodów zbrodni i odnajdywania postaci, które mogą przysłużyć się rozwikłaniu sprawy.Wszystkie wydarzenia mają miejsce w dwuwymiarowych lokacjach, po których poruszają się trójwymiarowe sylwetki bohaterów. Do stworzenia drugiej odsłony Art of Murder użyto znanego z Syberii oraz Post Mortem silnika Virtools Engine. Zastąpił on darmowe narzędzie Wintermute, wykorzystane w części pierwszej i posłużył do wykreowania takich obszarów jak ulice Paryża i Marsylii, hiszpańskie Pireneje czy Hawana. Dla zbudowania mrocznego klimatu zadbano też o dźwiękową stronę przedsięwzięcia, implementując do projektu nastrojową, zależną od tempa akcji muzykę oraz realistyczne odgłosy otoczenia.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 1 .8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB, 5.4 GB HDD, Windows XP/Vista/7 The Scourge Project to futurystyczna, trzecioosobowa strzelanina opracowana przede wszystkim z myślą o rozgrywce w trybie kooperacji. Została zaprojektowana przez hiszpańskiego dewelopera Tragnarion Studios, który pierwotnie miał w planach wyprodukowanie FPS-a, lecz ostatecznie wprowadził na rynek shootera z widokiem z trzeciej osoby (TPP). Gra powstała z myślą o dystrybucji cyfrowej.Historia przedstawiona w The Scourge Project została nakreślona w taki sposób, by najwięcej emocji zapewniało jednoczesne uczestnictwo w rozgrywce czterech graczy. Wcielają się oni w poszczególnych członków Echo Squad – drużyny najemników, która została wynajęta przez organizację Tarn Initiative i wyrusza na akcję wymierzoną w korporację Nogari. Ich zadaniem jest uratowanie Dr Raisbecka, podwójnego agenta działającego na zlecenie Tarn Initiative, oraz zdobycie fragmentu meteorytu służącego do produkcji Ambrozji (surowca zapewniającego dostęp do niekończących się pokładów energii).Sytuacja już na samym początku wymyka się spod kontroli – najemnicy zostają zaatakowani przez nieznane formy życia oraz żołnierzy zarażonych tajemniczym wirusem. Zadaniem Echo Squad jest odkrycie przyczyn pojawienia się obcych i znalezienie sposobu na ich wyeliminowanie przy pomocy futurystycznego asortymentu broni (dziewięć środków zagłady). Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki wybieramy jedną z czterech dostępnych postaci. Każdy z bohaterów posiada unikalną historię, wpływającą w drobnym stopniu na przebieg rozgrywki, a także zestaw wyróżniających go umiejętności. W trybach kampanii oraz multiplayerze postacie zdobywają doświadczenie, potrafiące wpłynąć pozytywnie na ich zdolności.Trójwymiarowy świat The Scourge Project, przedstawiony z perspektywy pierwszej osoby, został oparty na silniku graficznym Unreal Engine 3, przygotowanym przez firmę Epic Games. Z tego też względu wszystkie elementy, które spotykamy na naszej drodze są pieczołowicie dopracowane. Pozytywne wrażenie wywiera również fizyka świata, co skrzętnie wykorzystują przeciwnicy – m.in. miotając w naszą stronę beczki i inne elementy otoczenia.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista Rajd na Berlin: Cień Stalingradu to gra akcji FPP rozgrywająca się podczas II Wojny Światowej. Za wydanie tego tytułu odpowiada firma City Interactive.Gra przenosi nas do sierpnia 1942 roku. W tym okresie Naziści przejęli już kontrolę nad większością Europy i planują atak na Związek Radziecki. Niemcy postanawiają wykorzystać niekonwencjonalną technologię. Ich naukowcom udało się opracować zupełnie nową, zabójczą broń chemiczną. Głównym celem niemieckiej ofensywy jest miasto Stalingrad, które wojsko zaatakuje jak tylko sekretny projekt zostanie ukończony. Wcielamy się w rosyjskiego agenta rzuconego na Wschodni front. Naszym zadaniem jest inwigilacja wrogich obozów i zatrzymanie produkcji niebezpiecznego narzędzia destrukcji oraz uratowanie całego miasta.Twórcy przygotowali osiem odrębnych misji - zwiedzimy przede wszystkim ruiny Stalingradu, małe miasteczko na Ukrainie oraz niemiecką fabrykę wojenną. Podczas zabawy musimy stosować wiele taktyk sabotażowych. Przyjdzie nam między innymi unicestwić kluczowego naukowca wroga, wykraść tajne dokumenty z silnie strzeżonej bazy i wiele innych.Tytuł oferuje kilka ciekawych rozwiązań w kwestii mechaniki zabawy. Zastosowano więc system prowadzenia ognia zza osłon oraz taktyczny element związany z przebijaniem niektórych ścian przez pociski. Ponadto, do wyboru otrzymujemy pokaźne uzbrojenie, wiernie odwzorowujące prawdziwe wyposażenie z czasów II Wojny Światowej. Możemy więc postrzelać z takich broni jak: PPSh, Mosin Nagant, Tokarev SVT40, Diektariev, MP40, Luger, Kar98, MG42, MP44.Gra została stworzona na bazie ulepszonego silnika graficznego JupiterEX, oferującego ciekawie zrealizowane wnętrza, postacie oraz korzystającego z wielu współczesnych efektów. Na uwagę zasługują również dynamiczne oświetlenie i liczne detale.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB RAM (GeForce 5700 lub lepsza), 3 GB HDD Pierwszoosobowa gra akcji rosyjskiego studia programistycznego Burut, które w 2004 roku stworzyło inną grę z tego samego gatunku pt. Kreed. Inspirację do stworzenia East Front twórcy czerpali z takich tytułów jak Call of Duty, Counter-Strike oraz Shogo: Mobile Armor Division.Fabuła rozpoczyna się prawdziwą, z historycznego punktu widzenia, niemiecką wyprawą do Tybetu. W 1938 roku ekspedycja Ernsta Sheffera, sponsorowana przez okultystyczną nazistowską organizację Ahnenerbe, dotarła do celu – tybetańskiego miasta Lhasa. Mimo ciepłego przyjęcia zgotowanego przez tamtejszych mnichów, Ernst Sheffer nie znalazł niczego, na co liczyli członkowie Ahnenerbe – wrócił więc do Berlina z pustymi rękoma... Tak było w rzeczywistości – w East Front producenci proponują alternatywną wizję tego wydarzenia. W Tybecie ekspedycja Ernsta Sheffera posiadła tajemną wiedzę pozwalającą przywracać martwych ludzi do życia. Długotrwałe eksperymenty zaowocowały powstaniem Super Żołnierzy, prawie niezniszczalnych i nie znających strachu maszyn do zabijania. Okazało się, że jednostki te mają jedną wadę – pewne obszary w ich mózgu, odpowiedzialne za subordynację i obowiązkowość obumarły, przez co nie są w stanie wykonywać rozkazów. Jakiś czas później spokojny tok doświadczeń przerywa interwencja niemieckiego ruchu oporu, który wypowiada wojnę siłom III Rzeszy. Gracz wciela się w rolę protagonisty Karla Stolza, który dotychczas brał osobiście udział w projekcie dr. Sheffera.W pełni interaktywny świat gry oparto na nowym, stworzonym na potrzeby East Front silniku fizycznym. Zapewnia on zachowanie elementarnych praw fizyki, takich jak siła czy prawdopodobieństwo złamania. Pozwala również na wyjątkową interakcję ze światem gry (możliwość wpływania na różne obiekty, przedmioty spadają zgodnie z naturalną trajektorią, itp.), praktycznie każdy element widoczny na ekranie można w mniejszym bądź większym stopniu zdeformować, przesunąć bądź ostatecznie zniszczyć. Ciało postrzelonego przeciwnika (można je podnieść i użyć jako „żywej” tarczy) upada dokładnie tak, jak ma to miejsce w rzeczywistym świecie, bowiem każda postać czy też przedmiot posiada swoje indywidualne fizyczne atrybuty.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności