Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Battle Zone.rar

Download: Battle Zone.rar

127,36 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
Battlezone to remake klasycznej gry akcji z 1980 roku, która została wyprodukowana przez Atari. Po 26 latach od tamtego wydarzenia, ta sama firma postanowiła przenieść potyczki futurystycznych czołgów na platformę PlayStation Portale. Tym razem jednak za produkcję programu odpowiada inne studio – Paradigm Entertainment.
W Battlezone przenosimy się w odległą przyszłość, gdzie klasyczne czołgi zastąpiły unoszące się nad ziemią i uzbrojone po zęby poduszkowce. Siadając za sterami jednego z nich otrzymujemy zadanie wyeliminowania konkurentów, którzy oczywiście nie pozostają bierni na nasze ataki i próbują zmieść nas z powierzchni ziemi. Specjalnie zaprojektowane areny pozwalają na odwiedziny najodleglejszych zakątków globu. Walki toczą się m.in. w zrujnowanym i opuszczonym przez ludzi rosyjskim mieście, chińskiej dżungli, zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych skalistych kanionach, lodowej pustyni na Antarktydzie, a także w malowniczo położonych terenach na Wyspach Kanaryjskich.
Battlezone proponuje graczom zabawę w pojedynkę, ale należy pamiętać, że gra została przygotowana przede wszystkim z myślą o potyczkach w trybie multiplayer, co umożliwia połączenie WiFi (maksymalnie cztery osoby naraz). Autorzy przygotowali sześć wariantów zmagań: Deathmatch, Capture the Flag, Team Deathmach, Hotzone, Knockout i Fox & Hound. Wygrywając kolejne pojedynki zdobywamy nowe bronie, pojazdy i liczne urządzenia dodatkowe, które posłużą nam do stworzenia z czołgów prawdziwych maszyn siejących zagładę.
Każdy użytkownik Battlezone może udać się na oficjalną stronę gry i za pomocą dostępnego tam edytora plansz, szybko zbudować nowe areny. Gotowe mapy wrzucamy na konsolę za pośrednictwem kabla podłączonego do portu USB.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Jeśli chcecie jakąś konkretna gre to piszcie : tomaskrk@o2.pl , a wrzucę na chomika ;)

>>>GRY<<< na chomiku :
- Football Manager 2010
- King of Pool
- Def Jam: Fight for NY
- Pro Evolution Soccer 2010
- M.A.C.H.: Modified Air Combat Heroes
- F1 2009
- FORD off Road
- The Fast and the Furious: Tokyo Drift
- Colin McRae Rally 2005 plus
- Ace Combat X: Skies of Deception
- Killzone: Liberation
- Need for Speed Pro Street
- SOCOM US Navy SEALS Fireteam Bravo 2
- Aliens vs. Predator
- FIFA Street 2
- Colin McRae: DiRT 2
- The Lord of the Rings: Tactics
- The Red Star
- Warhammer: Battle for Atluma
- 7 wonders of the Ancient World
- Luxor The Wrath of Set
- Luxor 2 Pharaohs Challenge
- Warhammer 40,000: Squad Command
- Puzzle Quest
- Street Supremacy
- Battlezone
- Super Hind
- Blood Bowl
- SWAT - Target Liberty
- Full Auto 2: Battlelines
- SBK Superbike World Championship
- Need for Speed: Shift
- FlatOut: Head On
- Need for Speed: Carbon
- Medal of Honor: Heroes 2
- Midnight Club 3: DUB Edition
- IL-2 Sturmovik Birds of Prey
- Gladiator Begins
- X-men Legends 2
- X-Men Origins Wolverine
- Twisted Metal Head On
- TOCA Race Driver 3 Challenge
- Spiderman 3
- Resident Evil 3 Nemesis
- Prince of Persia -Rival Swords
- Prince of Persia Revelations
- The Godfather - Ojciec Chrzestny PL
- Nascar
- Need for Speed Most Wanted 5-1-0
- Monster Hunter Freedom Unite EUR
- Mortal Kombat Unchained
- Justice League Heroes
- HeatSeeker
- Great Battles Of Rome
- Gun Showdown
- Gundam Battle Tactics
- Fight Night Round 3
- Dante's Inferno
- Coded Arms Contagion
- Beowulf
- BountyHounds
- Brothers in Arms D-Day
- ATV Offroad Fury Pro
- Asphalt Urban GT2
- Aces Of War
- Armored Core Silent Line Portable
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Need for Speed Pro Street to kolejna odsłona cyklu arkadowych ścigałek tworzonych przez korporację Electronic Arts, a konkretniej rzecz ujmując w jednym z jej oddziałów, tj. EA Black Box. Niniejszy tytuł został przygotowany z myślą o wszystkich liczących się platformach sprzętowych, w postaci komputerów osobistych, konsol firm takich, jak Microsoft, Sony czy Nintendo. O dziwo twórcy nie zapomnieli również o posiadaczach telefonów komórkowych. . Naturalnie rozgrywka polega tutaj na wygrywaniu poszczególnych wyścigów, dzięki którym gracz może zdobywać coraz to większą reputację, by wreszcie objąć kontrolę nad każdą dzielnicą w mieście. Podobnie, jak to miało miejsce w poprzednich częściach serii, tak i w tej autorzy do prac nad grą zaprosili aktorów. Zaowocowało to tym, że w trakcie scenek przerywnikowych nie oglądamy trójwymiarowych postaci generowanych przez program, lecz widzimy autentyczne postaci wmontowane w wirtualne lokacje. Pewnym novum w stosunku do poprzednich części serii jest zerwanie z ideą nielegalnych wyścigów rozgrywanych nocą na terenach miejskich i przeniesie rozgrywki na typowe areny wyścigowe. Naturalnie, by móc zwyciężać w tych ostatnich, skupimy się nie tylko na dojechaniu do mety jako pierwszy, lecz również zadbamy o odpowiednie tunningowanie naszych pojazdów. Stanie się tak dzięki usprawnionej opcji Autosculpt, umożliwiającej nam zmianę wyglądu pojazdu oraz jego poszczególnych parametrów. Oprócz tego warto zauważyć, że nowa „potrzeba prędkości” charakteryzuje się niezwykle zaawansowanym modelem zniszczeń. Elementu tego brakowało przecież w poprzednich odsłonach cyklu. Niezwykle szczegółowa oprawa wizualna oraz zaawansowany model fizyczny pozwolą generować realistycznie wyglądające uszkodzenia takie jak wgniecenia karoserii, efektowne wybuchy samochodów czy pęknięte szyby. Całość dopełnia niezwykle klimatyczna, oczywiście w pełni licencjonowana, ścieżka dźwiękowa.
obrazek Super HIND to symulator lotu, w którym gracz przejmuje kontrolę nad słynnym rosyjskim śmigłowcem szturmowym, a konkretnie fikcyjną, bardziej futurystyczną wersją tej maszyny – MI-45D Super Hind. Za przygotowanie gry odpowiedzialne jest fińskie studio developerskie Mountain Sheep, specjalizujące się w opracowywaniu produkcji na handheldy. Jedyną platformą docelową dla omawianej symulacji jest konsola PSP. Akcja opisywanej gry rozgrywa się w niedalekiej przyszłości. Gracz wciela się w chorążego Dante Griffina, zasiadając za sterami tytułowego śmigłowca bojowego. Fabuła gry w znacznym stopniu nawiązuje do prób przeciwstawienia się zapędom pewnego wielonarodowego konsorcjum, stając do bezpośredniej walki o niepodległość swojej ojczyzny. Kampania dla pojedynczego gracza składa się z kilkunastu różnych misji, które pokonuje się w ściśle ustalonej kolejności. Pomiędzy kolejnymi etapami wyświetlane są krótkie scenki przerywnikowe, obrazujące postępy gracza, choć nie zabrakło też okien dialogowych, pojawiających się bezpośrednio w trakcie gry. Sterowany śmigłowiec jest wyposażony w wiele różnych rodzajów broni. Co ciekawe, niektóre narzędzia zagłady są początkowo zablokowane, gdyż dostęp do nich możliwy staje się dopiero po dotarciu do dalszych misji gry. Lista uzbrojenia obejmuje między innymi działka maszynowe, rakiety samonaprowadzalne czy służące do precyzyjnego eliminowania konstrukcji wroga bomby. Do walk staje się zarówno nad suchym lądem, jak i nad morzem. W pierwszym przypadku można liczyć między innymi na obecność wrogich czołgów czy mobilnych wyrzutni SAM. Walki rozgrywane nad akwenami wodnymi obfitują z kolei w likwidację wrogich niszczycieli czy łodzi powodnych. Nie zabrakło również powietrznych potyczek, zakładających eliminację śmigłowców, myśliwców, a nawet rakiet balistycznych. Oprawa wizualna gry prezentuje stosunkowo wysoki poziom wykonania. Gracz porusza się po trójwymiarowym środowisku, dysponując dużą swobodą działania. Wydarzenia obserwowane są z perspektywy trzeciej osoby, dzięki czemu na ekranie widoczny jest dowodzony śmigłowiec.
obrazek Puzzle Quest to barwna, oryginalna gra logiczna, zawierająca liczne elementy RPG i osadzona w... Etherii, świecie doskonale znanym każdemu miłośnikowi strategii fantasy. Autorami omawianej pozycji są bowiem ludzie z Infinite Interactive, której założyciel, Steve Fawkner, jest jednocześnie twórcą serii gier ze świata Warlords, zaś sama firma odpowiada m.in. za stworzenie Warlords 4 i Warlords Battlecry 3. Nie dziwi więc tak egzotyczne połączenie gatunków – jądrem rozgrywki jest zabawa wymagająca wysilenia szarych komórek, lecz już cała fabularna otoczka w mniejszym lub większym stopniu nawiązuje do miejsc i wydarzeń dobrze znanych ze wspomnianych gier. Chociaż logiczna część Puzzle Quest w podstawowych założeniach bazuje na popularnej, darmowej grze Bejeweled, to już mnogość opcji i rozszerzone zasady rozgrywki szybko udowadniają, iż mamy tutaj do czynienia z produkcją o wiele bardziej przemyślaną i rozbudowaną koncepcyjnie. Głównym trybem gry jest kampania dla jednego gracza, zawierająca długi i intrygujący scenariusz. Zabawę rozpoczynamy od zdefiniowania naszej wirtualnej postaci – wybieramy więc odpowiedni portret, profesję i inne parametry, które bezpośrednio wpływają na charakter rozgrywki. Stopniowo poznajemy kolejne rozdziały opowiadanej historii, tocząc po drodze masę pojedynków logiczno-taktycznych z napotkanymi przeciwnikami. W miarę odnoszenia kolejnych sukcesów nasz bohater zdobywa złoto i magiczne przedmioty, a także kumuluje punkty doświadczenia. Wszystko to przekłada się w wymierny sposób na możliwości herosa, poznaje on w ten sposób nowe zdolności oraz podnosi skuteczność tych już poznanych - gracz sprawuje bezpośrednią kontrolę nad rozwojem swego alter ego. Wraz z postępem fabuły na naszej drodze stają coraz silniejsi i inteligentniejsi przeciwnicy (w sumie 50 rodzajów), dlatego musimy mocno zastanowić się nad drogą rozwoju naszego pupila, a także wykazać się dużą trzeźwością umysłu – szybko okazuje się to niezbędne, aby móc wychodzić obronną ręką z coraz trudniejszych pojedynków i pomyślnie wykonywać zlecone nam zadania (których to mamy aż 150). Z czasem stajemy się niezwykle ważną personą w Etherii, możemy stanąć na czele własnego imperium, a także atakować i zdobywać kolejne zamki i miasta. Te ostatnie pełnią kluczową rolę w późniejszych etapach rozgrywki, pozwalają one bowiem na wznoszenie różnego rodzaju budowli, pośrednio lub bezpośrednio wzmacniających naszą postać.
obrazek F1 2009 to pierwsza produkcja brytyjskiego dewelopera Codemasters stworzona w pełni na licencji F1. Za jej produkcję odpowiada ekipa mająca w dorobku wiele uznanych gier wyścigowych, w tym doceniane na całym świecie serie Colin McRae: DiRT oraz Race Driver: GRID. F1 2009 to produkcja aspirująca do miana symulacji. Przemawia za tym m.in. fakt, że autorzy zdecydowali się przenieść do niej wszystkie dziesięć zespołów biorących udział w sezonie 2009 (McLaren Mercedes, Ferrari, BMW Sauber, Renault, Toyota, Toro Rosso, Red Bull, Williams, Force India, Brawn GP). Twórcy odwzorowali także siedemnaście torów wyścigowych, na których rozgrywane są kolejne Grand Prix (Australia, Malezja, Chiny, Bahrajn, Hiszpania, Monako, Turcja, Wielka Brytania, Niemcy, Węgry, Grand Prix Europy, Belgia, Włochy, Singapur, Japonia, Brazylia i Abu Zabi), nie zapominając o najbardziej charakterystycznych fragmentach każdego z nich. Po raz pierwszy w historii gracze uzyskają dzięki temu możliwość wzięcia udziału w wyścigu nocnym, który rozgrywany jest na trasie w Singapurze. Na potrzeby gry autorzy opracowali zaawansowany model jazdy, biorąc przy tym pod uwagę takie elementy, jak nierówności terenu wpływające na zachowanie bolidów, czy też zmiany ustawień spojlerów i skrzydeł. Okazuje się, że osiągnięcie zadowalającego wyniku zależy także od taktyki rozgrywania pit-stopów – zatankowanie samochodu do pełna ma istotny wpływ na jego wagę oraz sposób prowadzenia, podobnie jak dobór opon do warunków atmosferycznych. Autorzy uwzględnili także nowe reguły wprowadzone w sezonie 2009. Dotyczą one m.in. aerodynamiki samochodów, powrotu opon typu slick oraz wprowadzenia systemu KERS. Posiadacze PSP uzyskali możliwość prowadzenia emocjonujących zmagań nie tylko w trybie dla pojedynczego gracza (m.in. w opcji pełnego sezonu), ale także w multiplayerze. Niestety nie wspiera on rozgrywki sieciowej, a jedynie ad hoc, przy wykorzystaniu połączenia radiowego z posiadaczami innych przenośnych konsol firmy Sony.
obrazek Football Manager 2010 to kolejna odsłona najpopularniejszego na świecie managera piłkarskiego, stworzonego przez brytyjskie studio Sports Interactive, które równolegle rozwija projekt Football Manager Live. Tym razem autorzy usprawnili swój sztandarowy tytuł poprzez korekty w interfejsie, zmiany w systemie taktycznym oraz dodanie zaawansowanego narzędzia do analizy meczowych statystyk. Pod pojęciem zmian w interfejsie kryje się nie tylko nowa, bardziej przejrzysta skórka Football Managera, lecz również przebudowane menu. Zamiast zestawu przycisków po lewej stronie ekranu, autorzy oddali do naszej dyspozycji kilka zakładek, rozwijanych z góry niczym w przeglądarkach internetowych. Jeśli chodzi o modyfikacje taktyki, specjaliści ze Sports Interactive zapewnili nam dostęp do interakcji z pojedynczymi zawodnikami oraz możliwości pokrzykiwania na nich z bocznej linii boiska. Dzięki temu możemy wymusić na graczach większe zaangażowanie w kluczowych momentach meczu. W podjęciu odpowiednich działań pomaga nam narzędzie analizy statystycznej. Sprawia ono, że poznajemy dokładne dane na temat gry poszczególnych zawodników - uzyskujemy informacje o liczbie oddanych strzałów, wykonanych przechwytów, dośrodkowań, główek czy fauli. Mamy przy tym wgląd zarówno w detale dotyczące naszej drużyny, jak też przeciwnika – nie tylko podczas trwającego meczu, ale także długo po jego zakończeniu. W Football Managerze 2010 Sports Interactive położyło też nacisk na atrakcyjne przedstawienie piłkarskich potyczek – w opisywanej edycji poprawiono trójwymiarową animację sportowców, wygląd murawy, trybun oraz widzów obserwujących spotkania.
obrazek Full Auto 2: Battlelines jest kontynuacją gry akcji z początku 2006 roku, stworzonej przez pracowników kanadyjskiej firmy Pseudo Interactive. Pierwowzór zaprojektowano wyłącznie z myślą o platformie Xbox 360, natomiast omawiany sequel zadedykowano początkowo jedynie konsoli PlayStation 3. Dopiero później zdecydowano się na wykonanie konwersji dla PlayStation Portable. Zmianie nie uległ jednak styl zabawy, a zatem ponownie mamy do czynienia z rywalizacją kierowców, zasiadających w ciężko uzbrojonych samochodach. Tym razem ekipa developerska udostępniła nam piętnaście różnych czterokołowców, wśród których oglądamy chociażby niskopodwoziowe krążowniki szos, „muskularne” wyścigówki i potężne pojazdy terenowe. Dziewięć z nich można zobaczyć jedynie na platformie PSP. Nie ma problemu z poddaniem każdej maszyny szeregowi modyfikacji, począwszy od schematu kolorystycznego karoserii, poprzez ulepszenia mechaniczne, a skończywszy na modelu felg i zainstalowanym wyposażeniu bojowym. Te ostatnie wybieramy z bogatego arsenału, obejmującego całkiem sporo śmiercionośnych narzędzi (np. wyrzutnia rakiet wykrywających źródło ciepła, moździerz i karabin maszynowy). Podstawową opcją zabawy dla pojedynczego gracza jest fabularyzowany tryb kariery profesjonalnego motoryzacyjnego niszczyciela – trafiamy na wielkomiejskie ulice Staunton City i walczymy o dominację w trzech rozmaitych dzielnicach. Ponadto istnieje możliwość zmagania się na zamkniętych wirtualnych arenach, drużynowego atakowania baz wroga itp. Dla entuzjastów rozgrywki wieloosobowej przygotowano opcję rywalizacji za pośrednictwem bezprzewodowego połączenia Wi-Fi. Całości dopełnia licencjonowana ścieżka muzyczna, zawierająca utwory takich wykonawców jak Sum 41, Wolfmother, We Are Scientist i innych
obrazek Warhammer 40,000: Squad Command jest pierwszą pozycją dla kieszonkowej konsoli PlayStation Portable, powstałą na kanwie słynnej figurowej gry bitewnej ze stajni Games Workshop. Mamy tu do czynienia z dynamiczną i wyjątkowo widowiskową strategią, zorganizowaną w klasycznym systemie turowym i przedstawiającą futurystyczny konflikt zbrojny pomiędzy siłami Imperium a Choasem. Kampania w ramach trybu single player składa się z trzynastu rozbudowanych misji, powiązanych scenkami przerywnikowymi. Przejmujemy tu kontrolę nad dzielnymi Kosmicznymi Marines z zakonu Ultramarines, walczącymi z Kosmicznymi Marines Chaosu. Nasi żołnierze mają do dyspozycji ponad dwadzieścia rozmaitych typów broni, doskonale znanych entuzjastom uniwersum Warhammer 40,000. W skład arsenału wchodzi więc piłomiecz, miotacz plazmy etc. Wszystko dzieje się w dopracowanym trójwymiarowym środowisku, którego wiele elementów podatnych jest na zniszczenie. Oprócz opcji zabawy jednoosobowej udostępniono też tryb multiplayer, działający w oparciu o bezprzewodowe połączenie Wi-Fi. Maksymalnie ośmiu użytkowników może uczestniczyć w bitwach na dziewięciu odmiennych mapach. Każdy z graczy dokonuje wyboru pomiędzy dwoma różnymi zakonami Kosmicznych Marines i taką samą liczbą legionów Kosmicznych Marines Chaosu, a jeśli tylko zachodzi potrzeba, to nie ma problemu nawet z toczeniem walk bratobójczych.
obrazek 7 wonders of the Ancient World to gra logiczna, traktująca o tytułowych siedmiu cudach świata. Pozawala ona przenieść się do starożytności, poznać wiszące ogrody Semiramidy, świątynię Artemidy w Efezie, latarnię morską na Faros czy Kolosa z Rodos. Niniejsza pozycja posiada wymiar edukacyjny – zaliczając kolejne poziomy użytkownik dowiaduje się wielu interesujących kwestii na temat danej budowli czy posągu. Przystępując do zabawy należy praktycznie od podstaw zbudować każdy z siedmiu obiektów. Odbywa się to poprzez odpowiednie układanie kolorowych kamieni na planszy. Zaznaczając minimum trzy elementy charakteryzujące się tajemniczymi znakami o tej samej barwie, zaopatruje się pracowników w niezbędne materiały. Czasu jest niewiele, więc należy wykazać się spostrzegawczością i analitycznym myśleniem. Z pomocą nierzadko przychodzą pojawiające się co jakiś czas power-upy (np. eliminacja z planszy czterech elementów jednocześnie powoduje, że znikają wszystkie w danej linii horyzontalnej). Producenci zaimplementowali czterdzieści dziewięć wymagających poziomów. Po zakończeniu zabawy każdy etap można powtórzyć na jednym z dwóch wyższych stopni trudności, w konsekwencji łączna liczba poziomów wynosi sto czterdzieści siedem. Nieliniowy przebieg rozgrywki pozwala na rozpoczęcie i przerwanie zabawy w dowolnym miejscu. Sukcesywnie zaliczając kolejne etapy odkrywa się atrakcyjne bonusy.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności