-
686 -
43689 -
13659 -
1180
62396 plików
10296,93 GB
Harold Adams - z Lake Isabella, w Kalifornii, opracował silnik uważany za podobny do Keeley tych. Wykazano, dla wielu osób, w tym Marynarki Wojennej naukowców na całym późnym 1940 roku, zanim do "zniknął" z naszej historii.
Dr Keith E. Kenyon - Van Nuys, w Kalifornii odkrył, rozbieżność w długich przyjętych przepisów odnoszących się do magnesów silników elektrycznych, a więc zbudowany radykalnie odmienne silnik, który teoretycznie może uruchomić samochód na bardzo małą ilość prądu elektrycznego. Gdy wykazano, fizyków i inżynierów w 1976 roku obecnych przyznał, że system funkcjonuje bardzo dobrze, ale ponieważ był poza "zaakceptowane" praw fizyki zdecydowali się zignorować.
Bob Teal - Madison, Floryda był emerytowany inżynier elektronik, kiedy wymyślił Magna-Pulsion silnik, który biegł za pomocą sześciu maleńkich elektromagnesów i tajnym urządzenie do pomiaru czasu. Nie wymaga paliwa, silnik emituje żadnych gazów. To było tak proste w konstrukcji trzeba było bardzo mało maintanence i mała bateria motocykl był na tyle mocy, aby to się zaczęło. Silnik został spotkał się z niewiele więcej Ale sceptycyzm.
Lester J. Hendershot - zbudował swój Generator Hendershot pod koniec 1920 roku jest w dużej mierze metodą prób i błędów. On splótł ze sobą szereg płaskich kręgów drutu i umieszczone pierścienie nierdzewnej stali, pałeczki węgla i magnesy stałe w różnych pozycjach jako eksperyment. Ku jego zaskoczeniu faktycznie wyprodukowany prąd. Generator podniesiony znaczną uwagę w tym czasie.
Howard Johnson - stworzył silnik thats władzy jest generowany wyłącznie przez magnetyzmu. Minęło sześć lat prawnych kłopotów opatentować swój projekt (patent US # 4151431) - więcej informacji można znaleźć na "magnesami trwałymi Research Institute"
PO Box 199, Blacksburg, Virginia 24063. Obecnie jest oferowanie praw licencyjnych.
Edwin V. Gray - opracowany na początku lat siedemdziesiątych silnika, który wykorzystuje żadnego paliwa i nie wytwarza odpadów, silnik, który uruchamia się to US Patent # 3890548.
- sortuj według:
- 30,1 MB
- 30 gru 13 0:55
zachomikowany
-
1 -
0 -
4 -
0
5 plików
88,51 MB