Brothers In Arms Hells Highway Xbox 360.part07.rar
-
� - RAMBO THE VIDEO GAME (2014) XBOX 360 -
! Deadfall Adventures xbox 360 - PL -
! ENEMY FRONT XBOX360 PL -
! FAR CRY 4 (2014) XBOX 360 - PL -
• Opel Global TIS v28 multi -
• Opel Global TIS v28 multi(1) -
• Peugeot Laser 6.5.0 PL -
►BAJKOWE HITY-POLECAM!!! -
♦ Batman Arkham City PL Xbox 360 -
♦ Deadfall Adventures PL Xbox 360 -
• Fallout 3 xbox 360 chomikuj -
Aktywator Autocom -
Assassin's Creed II PL.Xbox360.ArgoPL -
Assassin's Creed PL.Xbox360.ArgoPL -
Autocom 2013.3 full -
Bajki Sąsiedzi -
Batman Arkham City 2011 PL JTAG -
Batman Arkham Origins PL 2013 [JTAG RGH] -
BATTLEFIELD 4 (2013) XBOX360 - PL -
Battlefield 4 PL 2013 XBOX360 [JTAG RGH] -
bdm -
bosch esi tronic 2016 -
Bosch ESI Tronic 2016 1 Full -
Breaking Bad Sezon 1 -
BREAKING BAD Sezon 5 lektor -
Far Cry Classic (2014) XBOX 360 [Tylko RGH] -
Far Cry Classic (Developers Version) -
Gry ukryte obiekty -
Legenda Tarzana - odcinki -
Madagascar 2 -
Materiały TDI [VAG] -
Newsted - Heavy Metal Music -
OP-COM 090714 - Zalecane -
Opel TIS 2000 115 2011.03 - dziala -
Sąsiedzi (Pat & Mat) -
Sąsiedzi Cd.1 -
Sąsiedzi Cd.2 -
Sąsiedzi Cd.3 -
Sąsiedzi Cd.4 -
Sąsiedzi odcinki -
seriale -
soft diagnostyka -
Thief (2014) XBOX360 PL 100% ok -
Thief PL 2014 XBOX360 wymaga nowego dasha -
Titanfall_XBOX360 PL -
VAG EDC -
Walking Dead - Sezon 3 Lektor pl -
Walking dead lektor PL sezon1 -
Walking.Dead lektor PL sezon.2 -
Wiedźmin 2 PL 2012 [JTAG RGH]
Brothers in Arms: Hell's Highway to trzecia wersja rozwojowa znanej serii taktycznych strzelanin FPS. Podobnie jak poprzednie części, także Hell's Highwaycofa graczy do 1944 roku, rzucając ich w wir najznamienitszych bitew II wojny światowej. W tym przypadku mamy okazję samodzielnie przekonać się o skali tragizmu jednej z najsłynniejszych operacji przeprowadzonych przez Aliantów – Market Garden. Głównymi postaciami najnowszej odsłony Brothers in Arms są znani z poprzednich części żołnierze, czyli Joe Hartsock oraz Matt Baker, przy czym przejmujemy kontrolę tylko nad tą drugą postacią. Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych. Nasi bohaterowie zostali przydzieleni do jednostki rozpoznawczej i wysłani wprost na front. Dowodzimy maksymalnie trzema drużynami piechoty, a w zależności od przydzielonego nam zadania otrzymujemy wsparcie wyspecjalizowanych grup uderzeniowych, wyposażonych np. w karabiny maszynowe czy wyrzutnie niekierowanych rakiet przeciwpancernych (popularne M9 Bazooka). Oczywiście, tak rozszerzony wachlarz opcji taktycznych fundamentalnie zmienia sposób prowadzenia walki. Możemy na przykład nakazać grupie „moździerzowców” zasypanie nazistów pociskami odłamkowymi, albo wykorzystać sekcję karabinów maszynowych do prowadzenia ciągłego ostrzału pozycji adwersarza, znacząco ograniczając pole manewru wrogiej piechocie. Tak potężna broń posiada wielkie możliwości modyfikowania i zubażania elementów okolicznego krajobrazu – wszelkie żywopłoty, murki i palisady mogą zostać odstrzelone, rozerwane i unicestwione kilkoma celnymi strzałami z ww. uzbrojenia. Naturalną konsekwencją zwiększenia liczby naszych podkomendnych było znaczące rozszerzenie obszarów, na których przychodzi nam ścierać się z nazistowską opozycją. Programiści mieli ułatwione zadanie, gdyż tereny operacji Market Garden były w 1944 roku intensywnie obserwowane i fotografowane przez lotnictwo zwiadowcze i szpiegowskie, wiele z tych materiałów zachowało się do dzisiaj. Na podstawie tychże fotografii z niemal stuprocentową dokładnością udało się odwzorować teren walk oraz przygotować zwiększone pola bitew aniżeli miało to miejsce w obu poprzednich częściach Brothers in Arms. Kardynalnie potęguje to swobodę działania, zarówno na szczeblu operacyjnym, jak i taktycznym. Dżentelmeni z Gearbox popracowali również nad optymalizacją kodu, skracając długość wczytywania się kolejnych mapek.