Gothic.3.POLiSH.O22y.part4.rar
-
��- [ KSW 24-TRANSMISJA ] -
[Riddick 2013] -
▨ Iron Man 3 (2013) PL -
♠ Iron Man 3 -
400.Paid.Android.Games -
ADIOBOOK 2 hasło 123 -
ADIOBOOK hasło 123 -
AgameS -
Barki -
Bas Tajpan -
Biceps -
Bob One-Jeden -
Brzuch -
Ćwicz z Mel B -
Ćwiczenia -
ćwiczenia na brzuch -
ĆWICZENIA ODCHUDZAJĄCE -
Dexter - Sezon 8 chomikuj -
Etna Kontrabande -
Europa Report chomikuj -
Fast and Furious 7 Szybcy i wściekli 7 (2015) -
FILMY NOWOSCI 2015 -
Filmy 2013 napisy -
Filmy-2013-Lektor -
Fitness -
GWIEZDNE WROTA ATLANTYDA So 1 -
hmm -
inne -
Jafia Namuel -
Kick-Ass 2 chomikuj -
Koniec Świata -
Mel B [Mel] -
Mesajah -
Mody -
Muzyka w grze -
Nabi -
nieletni - pełnoletni chomikuj -
Nogi -
nowe -
nowosci -
Ostatnie Dni - Los Últimos días chomikuj -
Plecy -
R.I.P.D. Agenci z zaswiatów chomikuj -
Świat w płomieniach chomikuj -
Triceps -
Vavamuffin -
Woloszanski Boguslaw - Tajna wojna Churchila -
Woloszanski Boguslaw - Twierdza Szyfrow -
World of Tanks -
World of Tanks - dodatki i mody
Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta graficzna 256 MB , 4.6 GB HDD, Windows 2000/XP
Po walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka.
Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach gry, gracz nie może samodzielnie wykreować postaci, lecz jej rozwój został znacząco rozbudowany. Znacznie ułatwiona została, względem poprzedniczki, walka mieczem, tracąc jednocześnie gros oferowanych wcześniej możliwości. Z drugiej strony gracz może się obecnie nauczyć walki dwoma mieczami. Poza ćwiczeniem się w walce wręcz gracz może rozwijać swoją postać w kierunku łucznictwa lub magii.
Ta ostatnia prezentuje się w Gothiku 3 cokolwiek inaczej. Magia runiczna, którą dotychczas gracz się posługiwał, została unicestwiona przez nekromantę Xardasa i obecnie zaklęcia opierają się na wiedzy pradawnych, którą gracz jest w stanie sobie stopniowo przyswajać – choć sprowadza się to do korzystania ze standardowego zestawu czarów, od kuli ognistej poczynając, na ognistym deszczu kończąc.
Nieostry dyżur
Komedia
Zwariowany ordynator szpitala ( Dan Aykroyd ) zatrudnia sześciu równie szalonych stażystów ...i wkrótce praca w klinice zostaje przewrócona do góry nogami a pacjenci zostają leczeni w bardzo,bardzo niekonwencjonalne sposoby...Luzacka parodia - "OSTREGO DYŻURU "...