Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

King Arthur The Roleplaying Wargame The Druids Expansion 2011 SKIDROW PC.iso

pawelwic / GRY / █ GRY STRATEGIE / King Arthur The Roleplaying Wargame The Druids Expansion 2011 SKIDROW PC.iso
Download: King Arthur The Roleplaying Wargame The Druids Expansion 2011 SKIDROW PC.iso

0,78 GB

0.0 / 5 (0 głosów)





Walia jest piękne i niezależne królestwo ostro plemiennych panów czarodziejów - i smoki, które drzemią pod korzeniami Snowdonia. Jego nowym liderem, King Ryons były najbardziej niebezpiecznych władcy tej ziemi. Chce przywrócić zasilanie Starego Wiara w Britannia i zawsze osiąga swoje cele. Kłaniać bogów starożytnych. Strach stworzeń powrocie z mroku i poszanowania sposobów druidów. I postępuj zgodnie z wojownika-króla, który zwycięży Britannia.
Ta rozbudowa jest bliźniakiem King Arthur - Sasów, oferując szeroki wachlarz nowych treści (np. zwierzęta i inne potwory), jak również zupełnie nowych kampanii.
System ekonomiczny gry podstawowej przeprojektowany dla zupełnie nowej struktury kampanii, w którym gracz będzie mógł zagrać w trybie piaskownicy jest mistrzem starej wiary. Ekspansja mają złożony system dyplomacji, zwycięska kampania warunków, które mogą być ustawiane przez gracza oraz zupełnie za darmo, gry historia nie oparte.
Unikalne dyplomatyczne i walka questów.

dodatek do gry król artur

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP2/Vista Universe at War: Earth Assault to tytuł z gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym, stworzony przez studio Petroglyph, czyli ludzi odpowiedzialnych za powstanie Star Wars: Empire at War. Jest to pierwsza gra z serii Universe at War mającej ukazać się w przyszłości.Akcja gry ma miejsce w niedalekiej przyszłości, kiedy to galaktyczny konflikt, w którym bierze udział niezwyciężona dotąd rasa Obcych zwanych Hierarchy dociera na planetę Ziemia. Niebieska Planeta staje się dla Hierarchy kolejnym źródłem surowców, nie tylko mineralnych ale i organicznych – przybysze ci potrafią bowiem przetwarzać na swoje potrzeby niemalże wszystko. Nasza cywilizacja nie miałaby szans przeciwstawić się tej technologicznej potędze i zupełnie wyginęłaby, gdyby nie obecność innych, przyjaźniej nastawionych ras. Do walk przystępują zaawansowani technologicznie przedstawiciele frakcji Novus. Ponadto w wyniku toczonych na powierzchni walk do konfliktu dołącza trzecie ugrupowanie – pradawna rasa istot, znanych jako Masari. Nasza planeta staje się polem ogromnej bitwy, która zdecyduje o dalszych losach kosmosu i zamieszkujących go istot.Zasadniczo Universe at War: Earth Assault odziedziczyła swoją budowę po Star Wars: Empire at War. Warto jednak dodać, że autorzy wysłuchali opinii graczy, którym w Empire at War nie podobał się element nieprzewidywalności stale żyjącego uniwersum (np. losowe ataki na nasze planety), bo zakłócał przebieg historii. Dlatego też zdecydowali się zaopatrzyć Universe at War w tryb fabularny (bardziej linearny). Do rozegrania są tu trzy pełnoprawne kampanie (po jednej dla każdej ze stron konfliktu). Przedzielono je filmami przerywnikowymi, obrazującymi aktualne wydarzenia na polu bitwy. Oddzielny tryb podboju służy natomiast ukazaniu zmagań na dwóch różnych płaszczyznach – strategicznej oraz taktycznej. W pierwszej z nich widzimy naszą planetę w ujęciu globalnym. Możemy tu decydować o tworzeniu i rozbudowie struktur globalnych, a także ruchach bohaterów i ich grup operacyjnych. W drugiej zaś bezpośrednio dowodzimy jednostkami na placu boju.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.5 GB HDD Druga część znanej gry strategicznej rozgrywanej w czasie rzeczywistym, w której zadaniem gracza jest stanąć na czele jednej z czternastu cywilizacji i poprowadzić ją od epoki kamienia łupanego do ery lotów kosmicznych, badając nowe technologie, produkując wojsko i stawiając czoła konkurencyjnym nacjom.Zmiany wprowadzone do Empire Earth 2 nie ograniczają się tylko do tego, co najbardziej oczywiste, czyli nowych jednostek dla każdej cywilizacji. Przede wszystkim rozbudowana została sztuczna inteligencja komputerowego przeciwnika, który jest znacznie bardziej wymagającym oponentem niż w pierwowzorze. Komputer nie tylko reaguje szybciej i bardziej dynamicznie, ale także analizuje taktykę gracza i dostosowuje do niej swoją. Po raz pierwszy w historii serii, autorzy zaimplementowali też wpływ zmiennych warunków pogodowych na zachowanie jednostek. Gracz będzie musiał teraz zmieniać strategię działania w zależności od tego, co aktualnie „dzieje się za oknem”: śnieg, deszcz czy mgła. Aby ułatwić grę ludziom nie przyzwyczajonym do dużej ilości elementów decydujących o sprawnym funkcjonowaniu państwa, w Empire Earth 2 pojawił się specjalny system, który sam przydziela zadania mieszkańcom królestwa, np. uprawę roli. Również w kwestii walki poczyniono podobne ułatwienia. Inteligentniejszy system tworzenia formacji w znaczący sposób poprawi nawigację wojskiem i zminimalizuje sytuację znaną z innych RTS-ów, w których armia sama łamie szyk i wdaje się w przypadkowe potyczki.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP SP2/Vista The Golden Horde jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Ancient Wars: Sparta przy użyciu tego samego silnika (AWE Engine). Niniejszy produkt osadzono w realiach historycznych i zgodnie z nazwą związano z czasami istnienia Złotej Ordy. Mowa konkretnie o początkowym okresie egzystencji tego wielkiego euroazjatyckiego państwa, czyli połowie XIII wieku. Scenariusz nie jest jednak liniowy i w zależności od podjętych działań można dotrzeć do rozmaitych zakończeń – niekoniecznie zgodnych z historią.Przystępując do zabawy wybieramy jedną z trzech średniowiecznych frakcji. Mongołowie są niezwykle mobilni i dysponują znakomitą jazdą (łucznicy konni), siły ruskie potrafią świetnie wykorzystywać w walce warunki naturalne, a zachodnioeuropejscy rycerze w habitach są skuteczni w oblężeniach i posiadają najlepsze opancerzenie. Każdej ze stron konfliktu przypisano indywidualną ścieżkę rozwoju oraz unikalnych bohaterów pokroju Aleksandra Newskiego, Batu-chana i Hermanna von Salzy. Postaci takie pozytywnie wpływają na skuteczność bojową towarzyszących im oddziałów, a także posiadają specjalne zdolności i mogą być wyposażone w przeróżną broń. Warto zauważyć, iż dzięki przejmowaniu w trakcie bitew technologii militarnych zwyciężonych wrogów istnieje sposobność do późniejszego wykorzystywania ich w trakcie własnych działań.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4400 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP Star Wolves 2 jest kontynuacją trójwymiarowej gry, łączącej elementy fabularne, symulacyjne i strategiczne. Developerzy ponownie umieścili akcję w odległej przyszłości, a konkretnie w XXIII wieku. We wszechświecie nadal panuje niepokój, chociaż nad większością znanych ludzkości terenów sprawuje władzę potężne imperium. Kosmos przemierzają bowiem również piraci i tzw. bersekerzy, czyli rasa, bazująca na wysoko rozwiniętej technice. My natomiast przejmujemy kontrolę nad członkami eskadry bojowej o nazwie Gwiezdne Wilki, która musi walczyć o byt w międzyplanetarnym chaosie.Jako świetnie wyszkolony pilot możemy bez problemu podróżować pomiędzy kilkudziesięcioma systemami gwiezdnymi. Wirtualny scenariusz rozwija się w zależności od frakcji (trzy dostępne stronnictwa), którą wspieramy w trakcie wykonywania rozmaitych misji. Te ostatnie polegają m.in. na handlowaniu i walce z nieprzyjaciółmi (w tej bardzo przydaje się tryb taktycznej pauzy i specjalny zestaw umiejętności, odmienny dla każdej postaci). Ponadto nasze działania determinują charakter koniecznych do zrealizowania zadań, a zatem zaczynając ponownie zabawę ze Star Wolves 2 od zera i grając w podobny (aczkolwiek nie identyczny) sposób wcale nie musimy natknąć się na takie same cele misji, jak poprzednio.Warto zauważyć, iż w stosunku do poprzedniej części autorzy wprowadzili szereg nigdzie nie prezentowanych wcześniej statków kosmicznych. Teraz możemy zasiąść np. za sterami wehikułu-bazy, obsługiwanego przez dwóch pilotów, a także pokierować nową generacją galaktycznych myśliwców. Do tego dochodzą jeszcze oddziały najemników, gotowe bez wahania służyć pod naszą komendą za odpowiednie wynagrodzenie. Całości dopełniają odświeżone elementy graficzne, zawarte w interfejsie użytkownika.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP SP2/Vista XIII Century Gold Edition składa się z: XIII Century: Death or Glory oraz XIII Century: Blood of Europe XIII Century: Death or Glory to strategia czasu rzeczywistego (RTS) z akcją umiejscowioną w Średniowieczu. Dzieło studia OSW Games przenosi gracza w okres panowania wielkich imperiów, w świat szlachetnych rycerzy i bezpardonowych nomadów. Użytkownik wciela się w rolę przywódcy jednego z europejskich narodów – Niemców, Francuzów, Anglików, Rosjan lub innych mniejszych państw – i wraz ze swoimi poddanymi ustanawia nowy ład i porządek w ówczesnym świecie. Liczne walki, w tym zarówno podboje jak i obrona swych ziem przed zakusami nieprzyjaciół (zakrojone na bardzo szeroką skalę, z wykorzystaniem autentycznych broni, jednostek i formacji z tamtego okresu), stoją tu na porządku dziennym.Silnik graficzny, na którym pracuje XIII Century: Death or Glory, zapewnia tej produkcji w pełni trójwymiarową oprawę wizualną, z ładnymi, malowniczymi krajobrazami oraz starannie wykonanymi jednostkami. Równie miłym dla oka rozwiązaniem są wprowadzone zmienne warunki atmosferyczne, a także pory roku i podział dnia na cykle (noc/dzień).
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB Gary Grigsby’s World at War: World Divided to sequel wyróżnionej nagrodą Origins Vanguard Unique Game of the Year Award, strategii turowej Gary Grigsby’s World at War. Nowy tytuł wprowadza kilka zmian, które mogą okazać się rewolucyjnymi w kategorii gier strategicznych. Pierwsze dzieło programistów z Matrix Games i 2by3 Games stawiało graczy w roli przywódcy, jednego z pięciu wielkich mocarstw biorących udział w zmaganiach na frontach II Wojny Światowej. Decydując o liniach zaopatrzenia, przemyśle i wielkości produkcji, wydobyciu surowców, ruchach wojsk i miejscu rozegrania bitew, wpływaliśmy na losy świata. A wszystko to z możliwością ustawiania poziomu trudności i detali, w zależności od zawansowania w dziedzinie gier strategicznych. Sequel wzbogaca oryginał o kilka, niespotykanych dotąd, aspektów. World Divided dodaje do i tak już szerokiego zestawu czynników wpływających na powodzenie kampanii, takie elementy jak: szpiegostwo, możliwość łamania kodów wroga i przechwytywania technologii, zawirowania polityczne, konieczność stosowania działań dyplomatycznych w stosunku do państw neutralnych itp. Te nowości mocno wpływają na sposób i szybkość rozgrywki, więc teraz gracze mają tak dużo czynników, które muszą brać pod uwagę, że niemożliwym jest stosowanie jednej strategii. Od tej chwili trzeba być bardziej elastycznym w działaniu i lepiej przewidywać przyszłość.
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.1 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola jest bardziej rozbudowaną wersją Mount & Blade: Ogniem i Mieczem. Oprócz zawartości znanej z tego tytułu, wprowadzono również szereg usprawnień do rozgrywki, a przede wszystkim dodano tryb wieloosobowy. Produkt jest bardzo dobrą propozycją przede wszystkim dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z podstawową edycją. Tym razem dostaliśmy bowiem to samo, a jeszcze wzbogacone o nowe możliwości. Akcja gry rozgrywa się w XVII wieku, a przedstawiane w niej sceny i zadania wyraźnie są inspirowane powieściami Henryka Sienkiewicza oraz adaptacjami filmowymi tych dzieł. Rozgrywka stanowi połączenie elementów gier akcji, RPG oraz strategii. Najpierw działamy w trybie mapy, gdzie kontrolujemy całą naszą armię, by po napotkaniu zagrożenia wkroczyć do trybu akcji. W tym przypadku kontrolujemy określoną postać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby, a zabawa zaczyna przypominać rasową grę akcji.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 RAM, karta grafiki 128MB, 2 GB HDD Stalingrad to gra strategiczna czasu rzeczywistego, dokładnie odwzorowująca jedną z najsłynniejszych operacji II Wojny Światowej (17 lipca 1942 – 2 lutego 1943). Rosyjscy developerzy wprowadzili do własnego dzieła parę odrębnych kampanii bitewnych: pierwsza poświęcona działaniom niemieckiego Wehrmachtu (6. armia Friedricha von Paulusa), a druga traktująca o poczynaniach sił militarnych Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich (koordynacja marszałka Gieorgija Konstantynowicza Żukowa). Łącznie w trybie fabularnym figurują zatem dwie grupy, po osiemnaście scenariuszy każda. Z kolei jako swoisty dodatek istnieje siedem ukrytych misji na podstawie sekretnych danych, nieznanych nawet fachowcom z telewizyjnego programu Discovery Channel.
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB Besieger to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Primal Software, twórców gry The I of the Dragon. Akcja osadzona została w krainie fantasy, gdzie do walki stają dwie odmienne nacje. Łącznie spotykamy się tu z ponad 40 rodzajami budynków i dowodzimy 20 typami jednostek, przy czym wszystko, zarówno jednostki jak i budynki można stopniowo ulepszać i udoskonalać. Z punktu widzenia ekonomicznego, najważniejszą rolę w Besieger odgrywają domy mieszkalne, znacznie cenniejsze finansowo niż zwykłe jednostki (twórcy chcą zaznaczyć, że w innych grach cena jednostek i budynków jest niemal identyczna, tu zaś jest inaczej). To od ich ilości zależy liczebność populacji naszej rasy i to ich budowa oraz utrzymanie pochłania lwią część pozyskiwanych surowców. Drugim bardzo surowco-żernym aspektem jest szkolenie i ekwipowanie oddziałów.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 500 MHz, 64 MB RAM, 8 MB karta grafiki Chariots of War to kontynuacja całkiem udanej, aczkolwiek nie przełomowej gry strategicznej Legion, osadzonej w czasach panowania Imperium Rzymskiego. Tym razem przenosimy się 4000 lat wstecz, w okres, gdy ówczesne imperia toczyły zacięte boje o tereny bogate w surowce naturalne, połacie urodzajnej ziemi, wodę, itp. Gracz może objąć dowodzenie nad jedną z 58 ośmiu nacji, w tym Egipcjanami, Babilończykami, Nubijczykami czy Asyryjczykami, i zadbać o jej niezakłócony rozwój. Akcja gry toczy się na mapie obejmującej swym zasięgiem cały Środkowy Wschód, a w głównej kampanii na mapie znajdują się 164 ówczesne miasta i 80 pomniejszych osad ludzkich. W Chariots of War zastosowano te same rozwiązania co w Legionie, a to oznacza, że zadanie gracza polega na rozwijaniu gospodarki państwa, rozbudowie infrastruktury miast, pozyskiwaniu i dysponowaniu dziewięcioma dostępnymi surowcami (w tym konie i kamienie szlachetne), uzyskiwaniu dochodów z handlu, a także na toczeniu kampanii militarnych i dowodzeniu w bitwach. Wszystkie dostępne nacje odtworzono w oparciu o podania historyczne. Łącznie spotykamy się z ponad 30 rodzajami wojsk, przy czym dziesięć bardziej znaczących nacji posiada swoje indywidualne, charakterystyczne oddziały.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności