Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

optical_flares_with_pro_presets_2.part2.rar

pawelkpl / Programy / Obrobka Wideo / Optical_Flares / optical_flares_with_pro_presets_2.part2.rar
Download: optical_flares_with_pro_presets_2.part2.rar

100 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
informacje o pliku Edytor przeznaczony do modyfikacji gry Fallout: New Vegas.
1. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia itp. 2. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi 3. Dodatkowe modele oczu, włosów itp. 4. Drobne poprawki karabinka M4 i innych plus sensowne, realne nazwy 5. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2 6. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 50 lbs), prędkość poruszania itp. 7. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka 8. Zmiany niektórych napojów na sensowne efekty i waga 9. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń 10. Dwa nowe modele -karabin P94 zamiast Q35 oraz Remington 7615 zamiast "karabinu z dźwignią", Mossberg 590 i wersja krótka, Remington 870, nowy-stary wygląd karabinu DKS-501, Magnum M500 (unikalny), podmieniony model pistoletu masz. 10 mm na MP9 Steyr 11. Zmienione modele pancerzy bojowych - nie mogę patrzeć na te brzydactwa z Fallout 3 12. Poprawki questów, nazw i opisów. 13. Dodano karabin Ak47 oraz amunicję 7,632x39 mm 14. Perk "Finezja" jest teraz traitem, 15. Dodano perk "Zdolniacha". 16. Dodano kilka nowych wersji pancerza bojowego, podmieniony model pancerza bojowego Van grafów, 17. Dodatkowe kolory hełmów bojowych 18. Nowe pistolety: Desert Eagle, M1911 MEU, Beretta M9, pist. maszynowy Ingam MAC10 i Thompson M1, snajperka PSG-1 19. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator) 20. Dodano plecaki +10, +15 i +25 kg dla balansu ze zmniejszonym udźwigiem 21. Dodatkowe bandany i maska typu balaclava 22. Poprawiony chiński pancerz maskujący (brakowało hełmofonu, zmienione statystyki gdy jest używany w całości) Opcjonalnie można zamienic paskudne animacje poruszania się na te z Fallout 3.
1. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia itp. 2. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi 3. Dodatkowe modele oczu, włosów itp. 4. Drobne poprawki karabinka M4 i innych plus sensowne, realne nazwy 5. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2 6. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 45 lbs = ok. 22 kg), prędkość poruszania itp. 7. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka 8. Zmiany niektórych napojów na sensowne efekty i waga 9. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń 10. Dwa nowe modele -karabin P94 zamiast Q35 oraz Remington 7615 zamiast "karabinu z dźwignią", Mossberg 590 i wersja krótka, Remington 870, nowy-stary wygląd karabinu DKS-501, Magnum M500 (unikalny), podmieniony model pistoletu masz. 10 mm na MP9 Steyr 11. Zmienione modele pancerzy bojowych - nie mogę patrzeć na te brzydactwa z Fallout 3 12. Poprawki questów, nazw i opisów. 13. Dodano karabin Ak47 oraz amunicję 7,62x39 mm 14. Perk "Finezja" jest teraz traitem, 15. Dodano trait "Zdolniacha", "Skupienie w walce", "Szybki Pedro", "Ciężki Łeb" 16. Dodano kilka nowych wersji pancerza bojowego, podmieniony model pancerza bojowego Van Grafów, 17. Dodatkowe kolory hełmów bojowych 18. Nowe pistolety: Desert Eagle, M1911 MEU, Beretta M9, pist. maszynowy Ingam MAC10 i M1 Thompson, snajperka PSG-1, 19. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator) 20. Dodano plecaki +10, +15 i +25 kg 21. Dodatkowe kolory bandan oraz maska typu balaclava 22. Dodano Lekki Pancerz Skórzany (przypomina ten z filmów Resident Evil) oraz krótką strzelbę Benelli M3; do dostania/znalezienia w Goodsprings, o ile zaczynacie nową grę 23. Dodano ikonki dla różnego złomu 24. Karabin Gaussa jest teraz znowu bronią palną (z oryginalnym dźwiękiem), jak w klasyce, zasilanie amunicją 2mm póżniej ;) A. Dodany cały update 01 (oficjalny), jeśli go macie (wersja angielska) plik można pominąć (update.esp) - by działał poprawnie z polską wersją należy go dopisać do pliku Fallout.ini B. Dodałem plik "Skalowanie Czasu W Grze", który jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster_r1" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze domyślnie jest 1:30, co powoduje, że po 30 minutach zapada noc/dzień i jest to zdecydowanie zbyt dużo/za szybko. Zalecane, sensowne ustawienie to 1: 15. C. Opcjonalnie dodane przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3
1. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia itp. 2. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi 3. Dodatkowe modele oczu, włosów itp. 4. Drobne poprawki karabinka AR-15 i innych plus sensowne, realne nazwy 5. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2 6. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 45 lbs = ok. 22 kg), prędkość poruszania itp. 7. W ekwipunku znajdziecie drobny przedmiot do odczytu podstawowych parametrów otoczenia, fajna zabawka 8. Zmiany niektórych napojów na sensowne efekty i waga 9. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń 10. Nowe modele - karabin P94 zamiast Q35 oraz Remington 7615 zamiast "karabinu z dźwignią", Mossberg 590 i wersja krótka, Remington 870, nowy-stary wygląd karabinu DKS-501, Magnum M500 (unikalny), karabin laserowy Van Grafów, podmieniony model pistoletu masz. 10 mm na MP9 Steyr 11. Zmienione modele niektórych pancerzy bojowych - nie mogę patrzeć na te brzydactwa z Fallout 3 (dodano pancerz marines z Crysisa, Fear i z modułu Dragonskin do F3) 12. Poprawki questów, nazw i opisów 13. Dodano karabin Ak47 oraz amunicję 7,632x39 mm 14. Perk "Finezja" jest teraz traitem, dodano traity "Trening strzelecki", "Szybki Pedro", "Ciężki Łeb", "Wyczulone oko" "Zaraźliwy pechowiec" i wszystkie z klasycznego zestawu 15. Dodatkowe kolory hełmów bojowych 16. Nowe pistolety: Desert Eagle, M1911 MEU, Beretta M9, pist. maszynowy Ingam MAC10 i M1 Thompson, snajperka PSG-1, Watzz 1000 i 2000, 17. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator) 18. Dodano plecaki +10, +15 i +25 kg 19. Dodatkowe kolory bandan oraz maska typu balaclava 20. Dodano Lekki Pancerz Skórzany (przypomina ten z filmów Resident Evil) oraz krótką strzelbę Benelli M3; do dostania/znalezienia w Goodsprings, o ile zaczynacie nową grę 21. Dodano ikonki dla różnego złomu 22. Karabin Gaussa jest teraz znowu bronią palną (z oryginalnym dźwiękiem), jak w klasyce, zasilanie amunicją 2mm 23. Poprawione upierdliwe Radio Vegas 24. Reakcje frakcji przeniesione z pancerzy na hełmy, to chyba ma większy sens 25. Dodano perk "Ulepszone krytyki" oraz "Hiena cmentarna" 26. Poprawione dźwięki broni 27. Bardziej stylowi ludzie w kasynie, kilka poprawek postaci niezależnych 28. Poprawiona frakcja Boona 29. Poprawione nie działające perki, min. związane z Wyzwaniami 30. Dodano hełm bojowy ducha pustyni oraz hełm infiltracyjny (w nast. wersji będzie umożliwiał włączenie noktowizji) - do znalezienia na pustkowiach/w sklepach. 31. Właściwości pancerza zwiadowcy/nowicjusza są teraz uzależnione od noszenia lub braku kompletu stroju. A. Dodany cały update 01 (oficjalny), jeśli go macie (wersja angielska) plik można pominąć (update.esp) - by działał poprawnie z polską wersją należy go dopisać do pliku Fallout.ini B. Dodałem plik "Skalowanie Czasu W Grze", który jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster_r1" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze domyślnie jest 1:30, co powoduje, że po 30 minutach zapada noc/dzień i jest to zdecydowanie zbyt dużo/za szybko. Zalecane, sensowne ustawienie to 1: 15. C. Opcjonalnie dodane przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3
Nowe Dodatki które zawiera ten mod 32. Dodatkowo poprawiony Andy, by móc go przyłączyć przy kolejnych rozmowach. 33. Nowe stworzenia: świnioszczur, szczur wędrowny, kanalizacyjny i schorowany i tworzenie gulaszu ze świonioszczura 34. Nowe ubrania NPców 35. Nowa wersja pancerza Strażników RNK (oficerska), lepsze staty, ładniejszy wygląd 36. Dotychczasowy karabin wyborowy zastąpiony 2 wersjami karabinu M14 + modyfikacje C. Opcjonalnie dodane przywrócone animacje postaci (ruch i animacje broni(F3 Reanimated) z Fallout 3
Nowe Dodatki które zawiera ten mod 33. Nowe stworzenia: świnioszczur, szczur wędrowny, kanalizacyjny i schorowany i tworzenie gulaszu ze świonioszczura 34. Nowe ubrania NPców 35. Nowa wersja pancerza Strażników RNK (oficerska), lepsze staty, ładniejszy wygląd 36. Dotychczasowy karabin wyborowy zastąpiony 2 wersjami karabinu M14 + modyfikacje, nowe rewolwery - CColt python i Ruger GP100, unikalny pistolet maszynowy 9 mm zastąpiony pistoletem MP5k, nowy pistolet maszynowy - P90c i Walther MP oraz karabin maszynowy BAR, karabin Springfield 1903 oraz amunicja 30-06 (zmieniona również w karabinie Garand) 37. Poprawiony quest "Koło fortuny", Bractwa Stali (2 poboczne) 38. Pancerze wspomagane wymagają teraz kompletu by działały niektóre właściwości (np. odp. na promieniowanie) w dowolnej konfiguracji (poprawione też statsy zgodne z klasyką), a pancerz zwiadowcy i chiński również mają lepsze stasy w kompletach (chiński pancerz ma oddzielnie hełm). Niestety nie przywrócę pola maskującego, bo to było grube przegięcie. 39. Poprawiony perk "Heave Ho" (I... w górę!) i "Full maintenace" (Pełen serwis - wogóle nie działał) 40. Poprawki tabel naprawy broni i pancerzy 41. Dodano unikalny karabin M1 Garand z noktowizorem. 42. Hełm infiltracyjny oraz hełmy pancerzy wspomaganych posiadają opcje włączania noktowizji - uruchamiana tak jak latarka pipboya, 43. Hełm infiltracyjny współpracuje z chińskim pancerzem wspomaganym oraz pancerzem zwiadowcy, 44. Zmienione i rozbudowane wizjery lunet, 45. Kilka nowych strojów skórzanych, pled kamuflujący oraz wzmocniona wersja Chińskiego pancerza (jeszcze nie mozna jej dostać) Opcjonalne: A. Dodany cały update 01 oraz update 2 (wymaga uprzedniej instalacji plików oryginalnego update''u i dopisania w pliku INI) B. Dodany plik "zModSkalowanieCzasuWGrze.esp", który jest tłumaczeniem modułu "Imps_TimeScale_Adjuster_r1" - pozwala zmienić skalowanie czasu w grze domyślnie jest 1:30, co powoduje, że po 30 minutach zapada noc/dzień i jest to zdecydowanie zbyt dużo/za szybko. Zalecane, sensowne ustawienie to 1: 15 (czyli w module wcisnąc 3x(-5)) lub 1:20 (albo cos pomiędzy nimi). Moduł jest zawiły i nie jestem pewien, czy poprawnie wszystko przetłumaczyłem, ani jak go stosować poza głównym ustawieniem skalowania (opcjonalnie mozna zmienic skalowanie wszystkich parametrów trybu "jestem twardzielem") C. Opcjonalnie dodane przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3, (spakowane w osobnym zipie). D. W drugiej paczce są animacje związane z trzymaniem broni z modułu Fallout 3 reanimated E. Zmodyfikowany ekran pipboya, który umożliwia śledzenie efektów w trybie "jestem twardzielem" bez koniecznosci przełączania ekranów
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności