King.Arthur.II.The.Roleplaying.Wargame.FIX-FiGHTCLUB.rar
-
■ Cal of Juarez Gunsliger [PC] -
■ Civilization V Nowy Wspaniały Świat [PC] -
■ Company of Heroes 2 [PC] -
■ Contrast [PC] -
■ Crysis [PC] -
■ DMC Devil May Cry [PC] -
■ Doom 3 BFG Edition [PC] -
■ Emergency 2014 [PC] -
■ Enslaved Odyssey To The West [PC] -
■ Euro Truck Simulator 2 [PC] -
■ F1 2013 [PC] -
■ Fallout New Vegas Ultimate Edition [PC] -
■ FIFA 12 [PC] -
■ FIFA 13 [PC] -
■ FIFA 14 [PC] -
■ Football Manager 2014 [PC] -
■ Grand Theft Auto IV [PC] -
■ Grand Theft Auto San Andreas [PC] -
■ Grid 2 [PC] -
■ Injustice Gods Among Us [PC] -
■ Legends of Dawn [PC] -
■ LEGO Marvel Super Heroes [PC] -
■ Magrunner Dark Pulse [PC] -
■ Metal Gear Rising Revengeance [PC] -
■ Metro Last Light [PC] -
■ MotoGP [PC] -
■ NBA 2K14 [PC] -
■ Need for Speed Most Wanted 2012 [PC] -
■ Need for Speed Rivals [PC] -
■ Of Orcs and Men [PC] -
■ Omerta City of Gangsters [PC] -
■ Outlast [PC] -
■ Pac-Man And The Ghostly Adventures [PC] -
■ PayDay 2 [PC] -
■ Pirates of Black Cove [PC] -
■ Pro Evolution Soccer 2014 [PC] -
■ Ridge Racer Unbounded Bundle [PC] -
■ Ripd The Game [PC] -
■ Saints Row IV [PC] -
■ Saints Row The Third [PC] -
■ Tiny Brains [PC] -
■ Tiny Brains [PC](1) -
■ Tom Clancys Splinter Cell Blacklist [PC] -
■ Tomb Raider [PC] -
■ Tomb Raider Underworld [PC] -
■ Total War ROME II Caesar in Gaul [PC] -
■ Unearthed [PC] -
■ WRC 4 [PC] -
■ X Rebirth [PC] -
■ XCOM Enemy Within [PC]
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 768 MB , 12 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Akcja gry zaczyna się kilka lat po wydarzeniach z pierwszej części. Jako Artur zjednoczyliśmy południową Brytanię i zapanował pokój. Sielankę przerywa spisek królowej-wiedźmy Morgawse. Posłusznemu jej rozkazom zabójcy nie udało się pozbawić nas życia, ale jego atak spowodował ranę, która nigdy się nie zagoi. Jakbyśmy mieli mało problemów, Święty Graal został roztrzaskany, a magia królowej pozwoliła na powrót Fomorian. To demoniczne plemię zostało przed wiekami wypędzone z Wysp i teraz zamierza się zemścić, niszcząc wszystko na swej drodze. Nasz cel to, oczywiście, ocalenie królestwa i obrona jego mieszkańców, ale nie będzie to łatwe zadanie. Rycerze Okrągłego Stołu nie są już bowiem wierną nam grupą szlachetnych wojowników. Zamiast tego, zaczęli walczyć ze sobą. Część z próbuje stawić czoło najeźdźcom, ale czynią to samotnie, co skazuje ich na porażkę. W przeciwieństwie do bajkowej pierwszej części, King Arthur II to znacznie mroczniejsze klimaty. Na początku kampanii sytuacja będzie wydawała się niemal beznadziejna. Z każdej strony otaczają wrogowie, wśród których znajdą się nie tylko Fomorianie, ale również Smocze Królestwa, dysponujące potężną magią plemiona Piktów oraz zwykli ludzcy lordowie, w tym część naszych dawnych sojuszników.
Zabawa w grze ma dwie płaszczyzny. Aspekt strategiczno-ekonomiczny odbywa się w turach, z których każda odpowiada jednej z pór roku, natomiast bitwy toczą się już w czasie rzeczywistym. W porównaniu do pierwowzoru skala potyczek została wyraźnie zwiększona i pozwala nam na dowodzenie bardziej licznymi armiami. Dodatkową atrakcją są starcia z potężnymi bossami, których pokonanie jest prawdziwym wyzwaniem nawet dla weteranów pierwszej części. Gra oferuje oczywiście masę nowych jednostek i bohaterów. Nie brakuje też nowych maszkar, na których nasze wojska mogą sprawdzić ostrość swoich mieczy. Istotną rolę ponownie odgrywają elementy RPG, które rozgrywane są w formie gry paragrafowej. Zabawę uprzyjemnia wyraźnie ulepszony system kamery.
W porównaniu do pierwowzoru znacznie rozszerzono teren działań. W „jedynce” mogliśmy bawić się jedynie na terenach południowej Brytanii. Tym razem mapa obejmuje również środkową oraz północną część wyspy, w tym Szkocję. W bitwach autorzy wprowadzili do starć dodatkowe „piętro” w postaci jednostek latających. Kompletnie przebudowano także system magii. Teraz każda strona na początku starcia dysponuje magiczną tarczą, której siła wyrażona jest w punktach. Aby nasze zaklęcie zadziałało przeciwko wrogowi musi mieć wyższy poziom niż jego tarcza. System ten powoduje, że obie strony sporo czasu spędzają na osłabianiu tarczy przeciwnika. Osiągamy to m.in. eliminując elementy dające drugiej stronie bonusy, a więc na przykład zabijając jej bohaterów czy odbijając punkty strategiczne.