Child.part3.rar
-
☪ GRID 2 [PC] -
Akcja - Sensacja -
Animowane-Bajka -
BAJKI -
Call Of Duty -
cz.1 -
cz.2 -
cz.3 -
cz.4 -
cz.5 -
cz.6 -
cz.7 -
cz.8 -
Dramat -
EMULATORY -
Filmy 2012 -
Filmy Popularno-Naukowe -
GRY - Nintendo DS -
gry gameloft+pliki na karte! -
gry java paczki -
gry java pojedyncze -
Gry na telefon 240x320 powyżej 600kB -
Gry NDS po polsku -
Horror -
inne kategorie -
Komedia -
Minecraft PE -
minecraft pocket edition 0.8.0 -
minecraft pocket edition 0.8.1 -
minecraft pocket edition 0.9.0 -
mody -
Moje własne savy -
NAJNOWSZE Darmowe GRY na ANDROIDA 2014 -
NOWOŚCI -
PACZKA GIER 230x320 wszystkie 3D!!! -
Piosenki Minecraft -
PocketInvEditor Pro -
Przygodowe-Familijne -
RELOADED -
Sci-Fi - Fantasy -
Skrillex - Recess (2014) -
SPORT -
Swiadomy sen -
Textury -
Thriller -
Tysiące Gier Java -
UFC -
W JEDNYM PLIKU -
Większość gatunków -
Windows Emulator
(2011) XBOX360-STRANGE
Region: Free
ABG: http://s2.ifotos.pl/img/abg_heanhhx.png
Child of Eden to nietypowa gra zręcznościowa, obsługiwana za pośrednictwem technologii Kinect, gdzie tradycyjny kontroler zastąpiony jest ruchami ciała samego gracza. Całość projektu została opracowana na skutek pomysłu Tetsuyi Mizuguchiego, japońskiego dewelopera, który zasłynął w branży jako współautor takich tytułów, jak Ninety-Nine Nights czy seria Lumines, kładąca podwaliny pod Child of Eden.
Fabuła przenosi nas do Edenu, abstrakcyjnego archiwum, w którym przechowywane są wszystkie ludzkie wspomnienia. Zasoby te miały zostać wykorzystane do odtworzenia osobowości człowieka w ramach procesu o nazwie Project Lumi. Niestety, przed zakończeniem operacji Eden został zainfekowany tajemniczym wirusem. Zadaniem gracza jest uporanie się z tym niebezpieczeństwem.
Child of Eden kładzie nacisk na doznania zmysłowe – grę przechodzimy, wykonując gesty służące łączeniu oglądanego obrazu i słyszanego dźwięku. Poprzez ruchy dłońmi rozbijamy różnokształtne struktury, rysujące się na ekranie; wyznaczamy kierunek, w którym chcemy się poruszać. Wygląda to niczym połączenie dyrygowania orkiestrą z rzucaniem czarów, gdyż zaprojektowane przez autorów poziomy pełne są efektów specjalnych oraz krętych ścieżek, jakimi z wykorzystaniem dużej dozy zręczności musimy przemieszczać się w przestrzeni kosmicznej.