-
1121 -
4342 -
22574 -
301
29767 plików
1807,68 GB
Ogólne:
- zdecydowanie poprawiona wydajność gry i ładowania kolejnych segmentów podczas rozgrywki;
- więcej wpisów w logfile ułatwiających znalezienie przyczyn problemów;
- każdy licencjonowany dodatek może mieć własny plik addon.ini, który nie zostanie usunięty m.in podczas instalacji patchów przez platformę Steam;
- brakujące bądź niewłaściwe wpisy skrótów klawiaturowych będą skutkowały stosownymi komunikatami;
- rozwiązano niektóre bugi związane z wyciekami pamięci (E_OUTOFMEMORY);
- zarządzanie ruchem AI przez OMSI zostało przeprogramowane, by uniknąć błędów dostępu i kolizji międzywątkowych;
- zarządzanie siatkami kolizyjnymi również zostało usprawnione, by zapobiec bugom i zwiększyć wydajność.
Gracz i autobus:
- czas przyjazdu i odjazdu z pętli jest uwzględniony na rozkładzie (?) ;
Ruch AI i przechodnie:
- pasażerowie czekają na każdą linię na przystankach, nawet wtedy, gdy stopień ruchu ulicznego ustawiony jest na niższą wartość;
- pojawianie się ("zrzucanie") autobusów nie będzie widoczne, gdy punkt zrzutu jest widoczny.
Otoczenie, mapy i edytor:
- prawidłowe poruszanie się pociągów;
- poprawa cieniowania terenu;
- blokada FPS-ów w edytorze ustawiona na 30 FPS-ów, celem zachowania odpowiednich zasobów sprzętowych;
- automatyczna redukcja liczby wyświetlanych segmentów mapy przy 10 (bądź mniej) FPS-ach.
Inne:
- fajerwerki z okazji Nowego Roku i innych wydarzeń będą widoczne na całej mapie.
GUI:
- zmiany w zakładkach opcji głównych gry;
- opcjonalny autozapis.
Wyeliminowane bugi:
Gracz i autobus:
- eliminacja nieprawidłowego wykrywania ścieżki między pojazdem użytkownika a pojazdami AI, co pozytywnie wpłynęło na płynność jazdy ruchu AI.
Ruch AI i przechodnie:
- eliminacja nieprawidłowego wykrywania łączeń członów pojazdów szynowych, przegubowych a także piętrowych w ruchu AI;
- eliminacja nieprawidłowej rezerwacji ścieżek dla przechodniów, co powodowało korki;
- zmiana pasów przez pojazdy AI jest bardziej płynna.
Tutorial:
- obecność pasażerów w trzecim tutorialu.
GUI:
- menu podczas gry (pod klawiszem ALT) nie zabiera z urzędu 20 FPS-ów;
- eliminacja problemów związanych z interfejsem powodowanych ustawieniami systemowego powiększenia niektórych elementów;
Inne:
- optymalizacja tekstur babć i dzieciaków;
- eliminacja "bug-maratonu" po zamknięciu gry;
- wyświetlane komunikaty nie będą powodowały zamrażania gry;
- reset urządzenia Direct3D także powodował błędy, nie powinny mieć już więcej miejsca.
Znane, nierozwiązane problemy:
- kilka pierwszych ładowań ruchu AI podczas gry może powodować kilkusekundowe zatrzymania, podczas których gra nie odpowiada;
- błędy typu "Bereichsfehler/Zugriffsfehler CV.Calculate" - mają wiele przyczyn, do załatania w kolejnych poprawkach;
- błędy typu "SoundSort Fail: Invalid distance calculation" - zwykle po uderzeniu w przeszkody i przesunięciach pozycyjnych, nadal rozwiązywane;
- błędy typu "AMUAV.CNAVO.MV with ntdll.dll ir ode.dll", komunikat wyświetlany na niektórych konfiguracjach, zwykle można grać dalej;
- po osiągnięciu ostatniego przystanku, gra czasem nie zalicza pierwszego w drodze powrotnej, problem jest badany.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
69,57 MB