TRON-E_Crack.zip
-
▣ I Am Alive [PC] -
►► MIGHT & MAGIC HEROES VI BETA + CRACK -
◄NIEZBĘDNIK GRACZA► -
♣ Age of Empires III Deluxe -
♣ Dead Island -
♣ Dragon Age 2 Mark of the Assassin -
♣ Harry Potter i Insygnia Śmierci -
♣ Harry Potter i Insygnia Śmierci –cz.2 -
♣ RESIDENT EVIL 5 -
♣ TRON-Evolution -
♣ Two Worlds 2 -
All We Know Is Falling -
Borderlands Spolszczenie -
Brand New Eyes -
characters -
Crack -
cracki Call of Duty 5 World At War -
data -
disco_dave -
examples -
FIFA 11 PL + crack -
filmy -
Filmy -
Gothic 2 675,280 mb -
gry java rozmiar 240x360 -
Gry PC -
harold_the_homeboy -
I am Alive -
ice tower -
icytower1.3 -
Kabanos - Kiełbie we łbie (2012) -
KoRn -
Linkin Park -
Little Fighter 3 -
Medal of honor 2010 PL -
Metallica -
Paramore -
Piłka ręczna -
Portal -
Programy -
replays -
Riot! -
Save do diablo 2 Lord of destruksion -
Stoked Big Air Edition -
Sum 41 -
Symulator Farmy 2009 -
template -
Texture Pack do Minecrafta 1.7.3 -
VirtualDJ -
Zdjęcia z Dragonn boll
Minimalne : Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
TRON: Evolution to przygodowa gra akcji TPP powiązana z kinowym obrazem TRON Legacy w reżyserii Josepha Kosinskiego. Akcja ma miejsce przed wydarzeniami opowiedzianymi w filmie, uzyskujemy więc szansę poznania całej historii, zapoczątkowanej w latach 80. przez reżysera i scenarzystę Stevena Lisbergera. Co ciekawe, w filmie zawarte zostały odniesienia do gry, więc jego zrozumienie w pewnym stopniu wymaga znajomości TRON: Evolution.
Rozgrywka toczy się wewnątrz systemu komputerowego, a sterowany przez gracza bohater nosi imię Anon (określa ono anonimowy program). Fabułę otwiera uroczysta gala, podczas której następuje wybór i zaprezentowanie nowego administratora, czyli władcy systemu. Uroczystość zostaje przerwana, gdy uczestniczące w niej najważniejsze osobistości systemu zostają zaatakowane przez zamaskowanych zabójców - wirusy niszczące strukturę świata TRON. Tytuł swoją konstrukcją przypomina trójwymiarową grę platformową, a to oznacza że każdy z etapów wymaga od gracza częstego skakania, wspinania się, biegania po ścianach i wykonywania innych akrobacji. Od czasu do czasu na naszej drodze stają przeciwnicy, z którymi można rozprawić się na wiele efektownych sposobów, wykorzystując przy tym sztandarową broń świata TRON, czyli dysk.
Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, twórcy przygotowali również rozbudowany multiplayer, w którym gracze mogą się bawić w kilku trybach rozgrywki. Do dyspozycji oddano znane i lubiane Deathmatch, Team Deathmatch, a także Bit Runner (odmiana Capture The Flag) oraz Power Lust, polegający na zajmowaniu strategicznych punktów mapy w określonej kolejności. Plansze podzielone są na dwie grupy. Pierwsza składa się z aren charakteryzujących się ciasną zabudową, a więc przystosowanych do walki wręcz. Druga natomiast skupia mapy cechujące się występowaniem wielkich, rozległych hal, po których gracze mogą poruszać się z wykorzystaniem tzw. Światłocykli, a nawet czołgów.
W procesie dewelopingu TRON: Evolution udział wziął Joseph Kosinski. Pełnił on rolę konsultacyjną, dbając o wyeliminowanie wszelkich nieścisłości i niedociągnięć fabularnych. W produkcję TRON: Evolution zaangażowano także firmę, która w kinowym obrazie odpowiedzialna była za realizację efektów specjalnych. W pracach nad grą wzięło udział również sporo aktorów i aktorek występujących w kinowej wersji nowego TRON-a. Wśród nich znaleźli się między innymi: Bruce Boxleitner, jako Alan Bradley (występował również pierwszej części filmu z 1982 roku), James Frain (Jarvis) oraz Olivia Wilde (Quorra). W grze nie usłyszymy natomiast kluczowej postaci obydwu filmów - Jeffa Bridgesa, wcielającego się w informatyka Kevina Flynna.