Czarnobyl terrorist attack.iso
-
gry -
gry filmy programy -
gry filmy programy kanaly tv inne -
! Hafen Simulator 2011 -
● Call Of Juarez Bound In Blood -
● Dungeon Keeper 2 -
● GTA San Andreas -
● GTA Vice City -
18 Wheels of Steel American Long Haul -
18 Wheels of Steel Extreme Trucker -
18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 -
18 Wheels of Steel Haulin -
3oda Kru - Parchastyczny Mikstejp -
Akcji -
Avira AntiVir Control Center -
coloit -
Dirt Track Racing 2 Demo -
Dokumenty -
Galeria -
Grand Theft Auto III -
gry -
-----GRY PC DO 1 GB----- -
gta4 -
koledy -
mody do symulator farmy 2011 -
NFS Underground 2 -
save do minecarft -
Strategiczne -
Straż Pożarna Symulator 2010 -
Symulacje -
Transfer -
Wyścigi
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D ARX Fatalis swymi podstawami nawiązuje bezpośrednio do klasyki gatunku cRPG - Ultimy Underworld. Akcja przenosi nas do fantastycznej i przepełnionej magią planety - Arx. Jest to świat pozbawiony słońca i jego życiodajnej energii, a przez to samego życia. Jednak sytuacja ta dotyczy tylko powierzchni planety. Mieszkańcy planety przenieśli się z jej powierzchni do olbrzymich podziemnych kompleksów położonych blisko rdzenia planety, który dostarcza ciepła, tak potrzebnego do rozwoju życia. I właśnie w więziennej celi jednego z takich kompleksów bohater gry (gracz) zaczyna swoją przygodę. Co gorsza zaczyna ją nie pamiętając kim jest ani dlaczego się znalazł w tym miejscu. Zabrawszy kość z ciała jednego ze zmarłych już współwięźniów wyrusza na poszukiwanie informacji o sobie oraz o tym, co spowodowało jego pobyt w niewoli. Jego poszukiwania zaczynające się tak niewinnie sprawią, że stanie się on głównym herosem sił Dobra, w walce z tajemniczą sektą religijną pragnącą sprowadzić na Arx boga Chaosu zwanego Akbaa. Czeka nas więc wciągająca i tajemnicza historia oraz wiele walk z przeróżnymi potworami i fanatycznymi wyznawcami zła. Do naszej dyspozycji oddano cały arsenał śmiercionośnych broni oraz ponad 50 różnorodnych czarów tworzących zaawansowany system magiczny. Akcja rozgrywa się w całkowicie trójwymiarowym środowisku oferującym wiele ciekawych efektów graficznych i widok z perspektywy pierwszej osoby. Gra posiada także intuicyjny i przyjazny interfejs z prostym sterowaniem postacią. W sumie otrzymujemy specyficzne połączenie cech znanych z Diablo z niepowtarzalną atmosferą i epicką fabułą charakterystyczną dla prawdziwych gier cRPG i nowel fantasy.
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB
War In Colombia (pol. Wojna w Kolumbii) to kolejna część serii dynamicznych gier akcji, pt. Terrorist Takedown. Za jej stworzenie ponownie odpowiadają pracownicy polskiego studia developerskiego City Interactive. Jak wskazuje nazwa opisywanej produkcji, gracze tym razem przenoszą się do Ameryki Południowej (do tej pory walki z terrorystami odbywały się na Bliskim Wschodzie). Osoby siedzące przed komputerami wcielają się w żołnierza amerykańskiej jednostki do zadań specjalnych (U.S. Army Special Task Force), którzy został zrzucony na tyłach wroga. Przydzielone zadanie polega na wyeliminowaniu szefa olbrzymiego kartelu narkotykowego, który działa w nieuprzemysłowionych, górskich rejonach Kolumbii. Rząd Stanów Zjednoczonych chce raz na zawsze rozprawić się z procederem szmuglowania kokainy. Sprawa jest jednak utrudniona, gdyż aż 70% tamtejszego społeczeństwa żyje z produkcji, dystrybucji, oczyszczania czy przemytu narkotyków, tak więc jakiekolwiek siły interwencyjne są bardzo niemile wdziane.
wymagania sprzętowe: Pentium III 750MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB Army Ranger: Mogadishu to dynamiczna, militarna strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), przywodząca na myśl Combat: Task Force 121. Za jej przygotowanie odpowiada studio developerskie Jarhead Games, rola wydawcy przypadła zaś firmie Groove Games. Gracze wcielają się tutaj w dowódcę świetnie wyszkolonego oddziału do zadań specjalnych armii Stanów Zjednoczonych, tj. US Army Rangers. Prowadzona jednostka bierze udział w historycznej operacji wojskowej o kryptonimie „Task Force Ranger”, jaka została przeprowadzona 3 października 1993 roku w Somalii. W sumie, do przejścia przygotowano 10 rozbudowanych scenariuszy, zaś wśród zadań, jakie przed graczami postawił producent, wypada wymienić: ochronę konwojów z zaopatrzeniem, aresztowanie kluczowych oficjeli wroga, odbijanie zakładników, niszczenie fabryk i magazynów przeciwnika, czy obronę amerykańskiej bazy przed atakami partyzantów oraz miejscowej ludności. Podczas niektórych misji można korzystać z rozmaitych pojazdów wojskowych (terenowe HMMVV, czy też śmigłowce bojowe Blackhawk), jak również wzywać lotnicze wsparcie sojuszniczych jednostek.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
Bóg z Chaosu stworzył Ducha Światła i Księcia Ciemności. Drugi z nich zbuntowawszy się posiadł tajemny język stworzenia i sam próbował tworzyć żywe istoty. Jednak nie chciały one słuchać swego nowego pana biorąc część swojej esencji i powołując do życia przeraźliwe potwory i demony. Bóg i Duch Światła próbowali je powstrzymać rozpętując wielką bitwę. Gdy ostatnia ciemna istota została pokonana ich ojciec - Książę Ciemności, został wygnany w czeluście Wszechświata. Po wiekach od stworzenia Słońca, Księżyca i Ziemi zło budzi się na naszej planecie siejąc terror i spustoszenie. Potrzebny jest wybraniec, który poniesie święty miecz do zwycięstwa i ostatecznie pokona wroga. Gracz może przyjąć rolę jedną z czterech postaci, z których każda posiada inne cechy i umiejętności. Fabuła gry prowadzi przez 16 różnych środowisk: mroźne pustkowia, pustynie, arabskie pałace, hinduskie świątynie, wulkany, zaginione wyspy, kopalnie. Do dyspozycji jest ponad 100 różnorakiej broni i ponad 100 typów przedmiotów, które można: podnieść, złamać, rzucić oraz używać jako broni. Na drodze spotkać możemy ok. 25 ras wrogów i ponad 100, zagadek, pułapek i śmiercionośnych mechanizmów.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D
Cue Club zawiera różne odmiany gry w billard, min. snooker, amerykański i angielski 8-ball, 9-ball, Speed Ball. ... Gra gwarantuje dużą różnorodności opcji, co wyróżnia ją spośród innych gier tego typu. Najważniejszą jest „wirtualny czat” umożliwiający graczowi interakcje z cyfrowymi przeciwnikami dzięki specjalnemu systemowi sztucznej inteligencji. Możemy zwiedzić osiem wirtualnych pokoi (chat-rooms), od mrocznego Podziemia po hedonistyczny Penthouse. Każdy z nich oferuje określoną ilość potencjalnych rozgrywek ułożonych w systemie ligowym. Serię w danym pokoju kończy spotkanie z jego szefem. Sukces w tej ostatniej rozgrywce otwiera przed graczem drzwi kolejnego pokoju. CueClub zawiera różne odmiany bilardu, min. Snooker, amerykański i angielski 8-ball, 9-ball, Speed Ball. Ponadto gracze mogą samodzielnie ustalać i zmieniać reguły poszczególnych rozgrywek. Program ten cechuje bardzo realistyczna grafika oraz dokładnie odwzorowany dźwięk, np. odgłos toczących się pod stołem bil. * System wirtualnych pokoi (chat room) zapewnia bardzo interesującą rywalizację z kolejnymi przeciwnikami na drodze do sukcesu. * Duży wybór kijów do bilardu oraz bil (różnorodny wygląd oraz właściwości). * Do wygrania liczne trofea i inne nagrody. * Grafika 3D oraz najnowsze efekty z użyciem oświetlenia i dymu wiernie oddają atmosferę nocnego klubu. * Utwory muzyczne dobrane do każdego pokoju - współczesne piosenki oraz rytmy z lat siedemdziesiątych.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7600 lub lepsza
Serious Sam HD: The First Encounter to odświeżona wersja popularnej strzelaniny, która swoją premierę miała na początku 2001 roku. Twórcy z chorwackiego studia Croteam skupili się przede wszystkim na poprawieniu oprawy wizualnej. Gra została wydana w ramach cyfrowej dystrybucji. Fabuła odświeżonej wersji dawnego hitu zawiązuje się w odległej przyszłości, kiedy to poziom zaawansowania techniki pozwolił ludziom na przeprowadzenie podróży międzygwiezdnych i eksploracji kosmosu. Niestety, podczas jednego z tych lotów ludzie napotykają wielkie zło, które od wieków odwiedza odległe planety i unicestwia całe cywilizacje. Tym razem przyszła pora na Ziemię. Najlepszy żołnierz oddziałów specjalnych Sam „Serious” Stone zostaje wysłany w przeszłość do starożytnego Egiptu, gdzie ma za zadanie zmienić losy ludzkości.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB, 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Gra strategiczna osadzona w historycznych realiach lat 1756-1763. Wówczas to miała miejsce wojna pomiędzy Wielką Brytanią, Prusami i Hanowerem a Francją, Austrią, Rosją, Szwecją i Saksonią, która to uznawana jest przez historyków za pierwszy konflikt o zasięgu globalnym. Walczono bowiem nie tylko w Europie, ale także w Ameryce Północnej, Indiach czy na wyspach karaibskich. Rise of Prussia zrealizowano przy użyciu unowocześnionej wersji silnika Athena Game Engine, znanego m.in. z takich gier studia AGEOD jak American Civil War czy Napoleon's Campaigns. Otrzymujemy zatem odświeżony system zarządzania naszym państwem, jednostkami, armią oraz poddanymi, w założeniach dostosowany do realiów historycznych lat pięćdziesiątych XVIII wieku.W Rise or Prussia wprowadzono również zupełnie nowy system produkcji i zakupu jednostek, pozwalający graczom na ich rekrutowanie w trakcie trwających kampanii. Istotną rolę w grze odgrywają także historyczne wydarzenia, znacząco wpływające na ekonomiczną i militarną sytuację gracza. Co więcej w przypadku większości realnych wydarzeń mamy możliwość wyboru naszej reakcji i dalszego działania spośród kilku propozycji przedstawionych przez komputer.Szczegółowość i historyczny realizm produkcji gwarantuje również kompletny zestaw informacji statystycznych związanych z okresem XVIII wieku, który znajdziemy w Rise of Prussia. Jest on istną kopalnią przydatnych wiadomości związanych nie tylko z historią, ale również prowadzoną rozgrywką. Podobnie jest z wiernie odwzorowanymi mapami, które obejmują teren ponad 1000 różnorodnych regionów na terenie obecnych Niemiec i ich sąsiadów. Całość uzupełnia blisko 400 realnych, historycznych jednostek i przywódców oraz muzyka z tego okresu.
wymagania sprzętowe: procesor: 1,2 GHz pamięć: 128 MB grafika: 32 MB hdd: 2 GB Delta Force One: Next Gen, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Delta Force One: Next Gen, znany wcześniej pod nazwą Delta Force: Reloaded, to swego rodzaju powrót do korzeni słynnego cyklu studia Novalogic. Programiści z tej firmy oddali w ręce graczy znacznie odświeżoną i ulepszoną wersję wydanego w 1998 roku prekursora serii, Delta Force. Udało im się zachować wysoką grywalność pierwowzoru, okraszoną spełniającą wymogi dzisiejszych standardów oprawą audio-wizualną , m.in. realistyczne opady atmosferyczne, takie jak deszcz czy śnieg. Dzięki temu gra znakomicie trafia w gusta zarówno weteranów, pamiętających początki serii Delta Force, jak i początkujących graczy, poszukujących ciekawych FPSów. W Delta Force One: Next Gen ponownie wcielamy się w członka elitarnego oddziału Delta Force. Swoje umiejętności możemy sprawdzić w ogniu walki w ponad 20 graficznie ulepszonych misjach dla jednego gracza, wybranych z najlepszych oferowanych przez oryginalną grę. Do tego dochodzą nowe misje, zaprojektowane specjalnie na potrzeby Delta Force One: Next Gen. Oprócz samotnych walk, gra oferuje także zmagania wieloosobowe. Twórcy gry przygotowali ponad 25 map przeznaczonych do rozgrywek w trybie co-op, a także ponad 20 map dla trybów Deathmatch, King of the Hill, Team King of the Hill, Team Deathmatch czy Capture the Flag, na których jednocześnie może zmierzyć się do 32 graczy. Swego rodzaju nowością jest system rankingowy, gdzie w dowolnym momencie możemy porównać swoje umiejętności i osiągnięcia z innymi Delta Force'owcami. Nowy silnik gry, oprócz znacznie ulepszonego modułu odpowiedzialnego za generowanie i wyświetlanie grafiki (wykorzystanego w najnowszych produkcjach Novalogic), oferuje także znacznie szybsze wyszukiwanie i likwidację oszustów.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Przeznaczona na komputery PC gra Crimson Skies stworzona została na bazie wydanej w 1998 roku przez firmę FASA Interactive planszówki Crimson Skies: A Game of Aerial Combat. Dewelopingiem zajęło się studio Zipper Interactive, które doświadczenia z symulatorami lotniczymi zebrało w trakcie prac nad średnio udanym projektem Top Gun: Hornet's Nest. Od strony wydawniczej nad całym przedsięwzięciem czuwał jednak wydawca znakomitego cyklu Flight Simulator – Microsoft Game Studios. Wspólny mianownik dla planszówki i gry komputerowej stanowi nietuzinkowe uniwersum Crimson Skies. Przedstawia ono alternatywną wizję historii Ameryki lat 30. ubiegłego wieku. Po zakończeniu I wojny światowej, w obawie przed światową epidemią grypy, Stany Zjednoczone obierają kurs izolacjonistyczny. Ustawa prohibicyjna i kryzys gospodarczy sprawiają, że kraj pogrąża się w Wielkiej Depresji, po czym cała Ameryka Północna dzieli się na autonomiczne i często skłócone ze sobą terytoria. Kolej i międzystanowe autostrady przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, a transport odbywa się głównie dzięki ogromnym sterowcom. Te z kolei stają się celem ataków podniebnych piratów.
wymagania sprzętowe: Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 3Ti lub lepsza), 40 MB HDD, Windows XP/Vista/7 Symulacja, w której wcielamy się w rolę pracownika miejskich służb porządkowych i używamy zamiatarek do usuwania z ulic różnorakich zanieczyszczeń. Kehrmaschinen-Simulator 2011 to gra autorstwa niemieckiego dewelopera TML-Studios, znanego między innymi dzięki takim produkcjom jak City Bus Simulator 2010 (symulator komunikacji miejskiej) czy Feuerwehr Simulator 2010 (symulator straży pożarnej). W opisywanej grze wcielamy się w postać pracownika służb porządkowych i zajmujemy się zamiataniem ulic z użyciem wyspecjalizowanego sprzętu.