Będę mówić poprawnie. Zeszyt 1 (sz, ż, cz, dż).rar
-
Afazjologia -
Anatomia i fizjologia człowieka - schematy -
Anatomia i fizjologia układu nerwowego -
Atlas anatomiczny -
Będę mówić poprawnie -
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 3 (s, z, c, dz) -
Czasopismo internetowe LOGOPEDA -
Diagnozowanie -
Dysleksja -
Efekty dźwiękowe -
Francuski -
Francuski dla początkujących -
Francuski(1) -
Głoska R -
J.T. Kania - Szkice logopedyczne -
Jąkanie -
Język migany na co dzień -
JĘZYK MIGOWY -
Kocham czytać -
Kółko graniaste -
LOGOPEDIA - Pytania i Odpowiedzi -
Logorytmika -
Loteryjki obrazkowo - sylabowe -
Materiał wyrazowo-obrazkowy -
Mowa bezdźwięczna -
Myszka Szarusia, żabka Żanusia -
Naśladuj mnie -
NEUROLOGOPEDIA -
Obrazkowy ogród rymów (głoska r) -
Onomatopeje -
Ortofonia -
Podręczniki -
Rysowane wierszyki i zagadki -
Słówka, wyrażenia -
Słuch fonematyczny -
Sound effects -
SURDOLOGOPEDIA -
Szereg ciszący -
Szereg syczący -
Szereg szumiący -
Śmieszne minki -
Uczymy się poprawnie mówić -
Wady rozszczepowe twarzy -
Wady rozszczepowe twarzy(1) -
Wczesna interwencja logopedyczna -
Wywoływanie i utrwalanie głosek -
Zeszyt 1 -
Zeszyt 12 -
Zeszyt 17 -
Zeszyt 18
Książkai dla rodziców dzieci dyslalicznych, nauczycieli przedszkoli, nauczycieli nauczania zintegrowanego, logopedów oraz rodziców wszystkich dzieci, u których proces kształtowania się mowy nie został zakończony, celem jego stymulacji.
W serii dostępne są pozycje:
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 1. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: sz, ż, cz, dż
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 2. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: l, l', r
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 3. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: s, z, c, dz
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 4. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: ś, ź, ć, dź
Wszystkie zeszyty przeznaczone są do pracy z dziećmi, u których występują zaburzenia w czytaniu, pisaniu i mówieniu. Zaburzenia te powodują, że dzieci mają trudności w opanowaniu materiału programowego. Zamieszczone w zeszytach różnorodne ćwiczenia, m.in.: zagadki, rebusy, pozwalają urozmaicić monotonną pracę nad poprawną wymową. Dodatkowo nauczyciel może wykorzystać w swej pracy zabawy, które pomagają przezwyciężyć trudności dzieci poprzez ćwiczenie wymowy głosek w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach.
Dzięki swej zawartości zeszyty ćwiczeń pomagają w stymulacji rozwoju językowego, są doskonałą pomocą dla dziecka z zaburzonym rozwojem mowy.