_qua ke3_2.0.0.2.part03.rar
![obrazek](https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/201475c6-e27c-4917-92f2-4a0ac84ee526/dc7rf2y-5c7aeb1d-26fa-407c-8801-644316c3c90a.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMjAxNDc1YzYtZTI3Yy00OTE3LTkyZjItNGEwYWM4NGVlNTI2XC9kYzdyZjJ5LTVjN2FlYjFkLTI2ZmEtNDA3Yy04ODAxLTY0NDMxNmMzYzkwYS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ.QK81LmnWGlgWghM1mATWA4-TeXiTIHLrLrCJMEd9Mvs)
Pentium II 266MHz 64MB RAM akcelerator 3D
Quake III: Arena to trzecia pełnoprawna odsłona popularnej serii strzelanin FPS, która zrewolucjonizowała i na zawsze odmieniła oblicze gatunku. Deweloperzy ze studia id Software postanowili odejść od dotychczasowej formuły rozgrywki i skoncentrować się w całości na trybie rozgrywki wieloosobowej. Gra ukazała się w roku 1999 na komputerach osobistych (Windows, Linux i Macintosh), zaś rok później doczekała się również konwersji na konsolę SEGA Dreamcast.Ze względu na specyfikę produkcji, warstwa fabularna Quake III: Arena została jedynie delikatnie zarysowana. W grze wcielamy się w role największych wojowników wszech czasów, którzy ku uciesze rasy Vadrigar rywalizują ze sobą na specjalnie zaprojektowanych arenach.
Pod względem mechaniki, rozgrywka w Quake III: Arena nie odbiega w sposób znaczący od tego, co oferowały w trybie wieloosobowym poprzednie odsłony serii. Zabawa toczy się tu w znacznie szybszym tempie niż w Quake’u II, choć nie tak szybkim jak w jedynce. Do dyspozycji graczy oddano arsenał dziewięciu dobrze zbalansowanych broni: Gauntlet, Machinegun, Shotgun, Grenade Launcher, Rocket Launcher, Lightning Gun, Railgun, Plasma Gun oraz potężny BFG 10K, przypominający podobny model z serii Doom. Bronie pojawiają się w regularnych odstępach czasu w określonych punktach mapy, a każda z nich sprawdza się najlepiej w innych warunkach rozgrywki. W przypadku śmierci gracz traci posiadane aktualnie bronie i odradza się z dwiema losowymi giwerami o stosunkowo niskiej sile rażenia. W grze nie zabrakło oczywiście typowych dla serii power-upów, które przywracają określoną ilość zdrowia lub pancerza, na pewien czas zwiększają prędkość poruszania się czy siłę broni, a także zapewniają niewidzialność, zdolność teleportacji lub latania, a nawet czasową nieśmiertelność. Jedną z głównych innowacji jest możliwość zdobywania podczas walki rozmaitych odznaczeń, przyznawanych za efektowne akcje, np. przejście mapy na jednym życiu czy określoną liczbę trafień lub fragów z rzędu.
ANGIELSKA WERSJA
![Iv.pl](http://www.iv.pl/images/17916017436339590321.jpg)