Quake. 4.iso.008
-
- ◢◤ GRY-SUPER NOWOŚCI [PC] -
- ◢◤CALL OF DUTY WWII [PC] -
! crack - assassin's creed unity pl -
!! ◄ Filmy Jakość Blu-Ray Remux - chomikuj -
!-WATCH DOGS PL-[PC] -
!-WATCH DOGS PL-[PC]-RELOADED -
++Mój CHOMIK++ -
■ Battlefield 4 chomikuj-pc -
■ Dead Space 3 chomikuj -
■ Dungeon Siege III (2011) PC -
■ iso -
▪ REPACK O22y -
▪ REPACK O22y [1 PLIK ISO] -
♠ FAR CRY 3 [PL] PC -
•! CALL OF DUTY ADVANCED WARFARE [PC] -
480p 720p 1080p 5.1 -
64 Bit -
Adobe Photoshop 2023 v24.5.0.500 x64 PL FIX -
BAJKI -
CALL OF DUTY WWII polska wersja -
Colin Macrea Rally Dirt 4 -
DIRT 4 -
Enemy.Front-RELOADED -
FILMY -
FILMY 2014 Lektor -
FILMY 2014 Napisy -
FILMY 2014-720p -
FILMY 2015-16 -
Filmy Blu-Ray MKV FULL HD 1080p A-Z -
Filmy Blu-Ray MKV HD 720p A-Z -
FILMY BluRay!!!! -
FILMY HD PL 1080 MKV -
FILMY HD PL 720 AVI -
FILMY HD PL 720 MKV -
Gry PC -
Marta mówi -
marta mówi 2 -
Moje -
Świat według Kiepskich - WSZYSTKIE ODCINKI ! -
świnka peppa PREMIERA!!!! -
The Elder Scrolls V Skyrim 2011 PL chomikuj -
THE SIMS 4 KOLEKCJA+ PSY i KOTY PL -
Windows 10 64 Bit -
Windows 10 Enterprise (x64) - DVD (Polish) -
Windows 10 Enterprise (x86) - DVD (Polish) -
Windows 7 All Versions -
Windows 7 Ultimate (x64) - DVD (Polish) -
Windows 7 Ultimate (x86) - DVD (Polish) -
Windows 8 (x86) - DVD (Polish) -
Windows 8 (x64) - DVD (Polish)
PREMIERA - 18 października 2005 ( światowa data premiery )
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 2.8 GB HDD, Windows 2000/XP.
OPIS GRY :
Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software.
Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.
Podobnie jak to miało miejsce w części drugiej, także teraz rozgrywka koncentruje się na trybie dla jednego gracza. Matthew Kane – bo tak nazywa się komandos, w którego rolę się wcielimy – będzie musiał polegać nie tylko na swoich umiejętnościach w operowaniu bronią, ale również zdać się na pomóc kolegów, którzy wezmą aktywny udział w kampanii przeciwko Stroggom. Mimo ogromnego ładunku akcji, rozgrywającej się zarówno na otwartej przestrzeni, jak i w klaustrofobicznych korytarzach instalacji obcych, w Quake IV pojawią się również proste zadania, polegające np. na przeniesieniu przedmiotu z jednego miejsca do drugiego, itp. – zupełnie jak w starszym o osiem lat bracie.
W grze pojawił się silny wątek eksperymentów medycznych przeprowadzanych przez Stroggów na ludziach (część z nich mogliśmy oglądać już w Quake II). Podczas zmagań, schwytany Kane sam staje się ofiarą dyskusyjnych moralnie zabiegów, dzięki czemu uzyskuje specjalne implanty, pozwalające mu siać jeszcze większe zniszczenie. W kwestii tradycyjnych broni nie dokonano drastycznych zmian. Wróciły stare i dobre środki zagłady, np. Nailgun, Hyper Blaster, Railgun, Shotgun, a także Lightning Gun, czyli destrukcyjny miotacz energii, który pojawił się w pierwszej odsłonie programu. Jakby tego wszystkiego było mało, w Quake IV siądziemy za kierownicą kilku pojazdów. Szybka jazda połączona z eksterminacją potworów, jest jednym z najjaśniejszych punktów zmagań.
Również wizerunki przeciwników to powrót do korzeni. Powrócą doskonale znani wrogowie: Berzerkerzy, Gunnerzy i Grunty. W trakcie zmagań zobaczymy również upiorne postacie odpowiedzialne za eksperymenty medyczne, potężnych bossów i samego Makrona – ogromnego robota, pokrytego żywą tkanką.
Program korzysta z dobrodziejstw najnowocześniejszego obecnie silnika, stworzonego przez id Software dla potrzeb Doom 3. Doskonała gra świateł i cieni doskonale komponuje się z ogromnymi budowlami wzniesionymi przez Stroggów. Autorzy postarali się, aby obok klaustrofobicznych lokacji spowitych mrokiem, znalazło się dużo otwartych przestrzeni, powalających rozmachem oglądanych konstrukcji. O zgodność z duchem Quake II postarano się również w inny sposób. W grze ujrzymy mnóstwo symboli i flag z drugiej części gry, a także specyficzny styl budownictwa, który charakteryzował Stroggów.
SCREENY Z GRY :
1 - Ściągnij 10 plików gry i połącz programem Dzielenie i łączenie plików.
2 - Otrzymany obraz ISO zamontuj w wirtualnym napędzie np.DAEMON Tools.
3 - Zainstaluj GRĘ i SPOLSZCZENIE.
4 - Wklej CRACKA i GRAJ !