Swat 4_Spolszczenie.zip
-
- Sexolatka -
- ! 1. AUDIOBOOKI profesjonalny lektor -
[Nowe][Ciekawe] -
~Filmy XXX +18 DUYŻY WYBÓR -
2 i więcej -
2 panow 1 pani -
2M+1K hot -
Call of Duty 3 -
cuckold Odcinek 1 -
disco-polo albumy -
Drunk SEX Orgy -
Dużo emocji ;-) -
Dwóch na jedną -
FIFA 09 PL (ps2) -
Fifa 11 - PL -
Fifa12-Eng -
FILMOWE.NOWOSCI.2019 -
Filmy 2013 -
GRY I900(omnia) -
Gry PS2 -
Gry PS2(haslo 123) -
Lesbijki -
Medal Of Honour Vanguard -
Moja nastoletnia córka -
NAJLEPSZE PORNO NA CHOMIKU !!! -
najnowsze porno -
Nimfomanka cz 1 i cz 2 -
OMNIA I900 ROMY, DODATKI -
Orgie -
Playstation 2 -
Podrywacze 2012 -
Polski Sex (pg) -
Pro Evolution Soccer 2011 -
Programy -
Programy do PS2 -
Programy na Omnie i900 -
Programy(1) -
Programy(2) -
Programy(3) -
Programy(4) -
Security Cam Fuck -
STREFA 18+ DOBRE ;-) -
Student Sex Parties -
Swingers hardcore 2 -
tatuaż (spakowane) -
The Gateway -
TopGear -
wife -
Wife stories -
żonka z przyjacielem
Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 2 GB HDD.
POLSKA WERSJA !
Autorzy zaznaczają, iż ich produkcja zdecydowanie zalicza się do grona „realistycznych symulacji”. Znajdziemy w niej bogaty arsenał broni, jakie znajdują się na wyposażeniu jednostek SWAT (karabin Colt M-4, Benelli M4 Super 90 shotgun, granaty dymne, gazowe, etc.) oraz pokaźną ilość sprzętu często wykorzystywanego przez terrorystów (typu karabin AK-47). To samo tyczy się wszelakiego dodatkowego wyposażenia, kamizelek kuloodpornych, ładunków wybuchowych przeznaczonych do wysadzania drzwi czy specjalnych kamer, np. Opti-1. By wiernie odwzorować otoczenie zespół Irrational Games zdecydował się na wykorzystanie silnika graficznego firmy Epic (Unreal engine), wykorzystującego efekty zawarte w DirectX 9.0, a także ostatnią nowinkę technologiczną – Pixel Shader 3.0. Za odtworzenie oddziaływań fizycznych, a także autentyczną trajektorię lotu pocisków odpowiada zaś sprawdzony engine Havoc. Przy czym autorzy zrezygnowali z opracowywania rykoszetów, ponieważ mogłyby one prowadzić do zbyt wielu przypadkowych sytuacji i śmierci (mowa głownie o grach wieloosobowych).
Gracz ma możliwość bezpośredniego uczestniczenia w akcji i sterowania wybranym policjantem (można przełączać się pomiędzy ludźmi), a też nic nie stoi na przeszkodzie, by dzięki kamerom umieszczonym na kaskach i mikrofonom kierował ruchami oddziału z centrum dowodzenia. W stosunku do poprzedniej SWAT 3, ta część wykorzystuje całkiem nowy interfejs użytkownika. Ten wykorzystany w trójce był co prawda bardzo elastyczny i konfigurowalny, co podobało się zatwardziałym fanom, ale równocześnie odstraszał mniej zaawansowanych graczy. Nowy interfejs działa na zasadzie komend tekstowych. Przykładowo, gdy na swej drodze napotkamy zamknięte drzwi i klikniemy na nich, to pokaże się menu z akcjami, jakie mogą wykonać policjanci – może to być np. wyważ, wysadź, otwórz za pomocą wytrychu. Po wybraniu jednej z opcji podkomendni przystępują do jej wykonania.
Bardzo przyłożono się również do procedur sztucznej inteligencji odpowiedzialnych za zachowanie się policjantów, bandytów i osób cywilnych. Członkowie oddziału SWAT poruszają się zgodnie z zasadami walki w terenach zabudowanych i według wszelkich prawideł walki z uzbrojonymi przestępcami – unikają nieosłoniętych miejsc, poruszają się przy ścianach, obserwują różne kierunki, wzajemnie się ubezpieczają, itd. W akcjach biorą też udział snajperzy, niemniej jednak gracz nie może bezpośrednio nimi sterować. Może co najwyżej skorzystać z ich wsparcia wyznaczając cele do „ściągnięcia”.
SWAT 4 poza rozgrywką jednoosobową pozwala również na grę wieloosobową w trzech trybach, a także w trybie „cooperative campaign mode”. Gra zawiera także specjalny edytor, pozwalający na tworzenie nowych misji bądź modyfikację już istniejących.
.
.
.
2.Zamontuj np. w Daemon Tool's.
3.Zainstaluj grę.
4.Zainstaluj spolszczenie.
5.GRAJ !