Cities.part2.rar
-
♦Mody Minecraft♦ -
49explodemon -
Age of Empire 3 -
Crysis -
data -
explodemon -
Explodemon 2011 MULTi4 REPACK ENG -
Football Manager 2008 -
Gothic -
Gothic + Gothic II + Gothic II Noc Kruka PL -
Gothic 2 PL -
Gothic 3 PL -
Gry na PSP -
Jeśli nie masz Internetu -
Minecract+Multiplayer+Aktualizacja -
Minecraft 2D -
Minecraft do Pobrania -
Mody 1.0.0 -
Mody do Minecraft(1) -
Monopoly 2008 Eng -
Motywy Sony Ericsson 176x220 -
mój świat minecraft -
Muza -
Muzyka z Minecraft -
Need for Speed Underground 2 -
New World- -
Nowości -
Okładki Gier -
Paczka 85 tapet Minecraft -
PIH -
Pro Evolution Soccer 2008 -
Programy do Minecraft -
Przydatne programy PC -
region -
RTL Skijumping 2007 PL -
Shogun Total War -
Sonic The Hedgehog 2D - 2011 - ENG - FULL -
SONY ERICSSON w800i,k750i,d750i -
Spolszczenia Minecraft -
Support -
Systemy operacyjne -
Tapety Lech Poznań -
Tapety Minecraft -
Tapety Skyrim -
Tapety WSRH -
Textur Paki -
Textury HD -
Windows Mobile -
Windows Mobile 6.5 dla X1 -
Zmodyfikowany MC
Minimalne : Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.