Brothers In Arms Hell's Highway (2008) PL-PROPHET.part1.rar
-
- █ [ CALL OF DUTY ADVANCED WARFARE ] [PC] -
! BATTLEFIELD 4 [ PC-PL ] [ISO] -
▣ Football Manager 2013 -
◧ XCOM Enemy Unknown [PL] -
▮ Splinter Cell Blacklist (PC) chomikuj -
► Metro Last Night [BLACK-BOX] -
► Microsoft Visual Studio 2012 -
ArchiCAD 16 -
AutoCad 2012 PL 64 Bit -
Battlefield 3 -
black ops -
Call Of Duty Advanced Warfare (PC) -
Call of Duty Black Ops 2 SKIDROW -
Call of Duty Ghosts Xbox 360 dvd1 -
Call of Duty Ghosts Xbox 360 dvd2 -
Call Of Duty Modern Warfare 2 -
Crack -
CRYSIS 3 -
EUROPA UNIVERSALIS IV - Pc -
Faceci w czerni 1 -
FAR-CRY 3 -
FIFA Manager 13 [PC] -
Gothic 3 -
GRID 2 -
GTA 5 (PS3) -
GTA 5 (Xbox 360) -
Hitman - Krwawa Forsa PL -
Hitman 5 Rozgrzeszenie PL(1) -
Kompania Braci -
Kompania braci(1) -
Macromedia Flash 8 -
Matlab Matlab -
Max Payne 3 -
Medal of Honor Warfighter -
Medal of Honor Wojna na Pacyfiku -
metin2 pl -
Metro Last Light PL -
office 2013 PL pro plus ( x32 x64 ) VL -
okey -
PES (14) PC -
Prince of Persia Zapomniane Piaski -
Pure -
sims3(1) -
Tomb Raider 2013-SKIDROW -
VMware workstation 8 -
Widows 7 -
WINDOWS VISTA SP2 64 BIT PL Chomikuj -
Windows XP Black Edition v8.2 -
Windows_8_64bit_PL -
Wolfenstein The New Order PL PC
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB , Windows XP SP3/Vista
Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych.
Nasi bohaterowie zostali przydzieleni do jednostki rozpoznawczej i wysłani wprost na front. Dowodzimy maksymalnie trzema drużynami piechoty, a w zależności od przydzielonego nam zadania otrzymujemy wsparcie wyspecjalizowanych grup uderzeniowych, wyposażonych np. w karabiny maszynowe czy wyrzutnie niekierowanych rakiet przeciwpancernych (popularne M9 Bazooka). Oczywiście, tak rozszerzony wachlarz opcji taktycznych fundamentalnie zmienia sposób prowadzenia walki. Możemy na przykład nakazać grupie „moździerzowców” zasypanie nazistów pociskami odłamkowymi, albo wykorzystać sekcję karabinów maszynowych do prowadzenia ciągłego ostrzału pozycji adwersarza, znacząco ograniczając pole manewru wrogiej piechocie. Tak potężna broń posiada wielkie możliwości modyfikowania i zubażania elementów okolicznego krajobrazu – wszelkie żywopłoty, murki i palisady mogą zostać odstrzelone, rozerwane i unicestwione kilkoma celnymi strzałami z ww. uzbrojenia.
Naturalną konsekwencją zwiększenia liczby naszych podkomendnych było znaczące rozszerzenie obszarów, na których przychodzi nam ścierać się z nazistowską opozycją. Programiści mieli ułatwione zadanie, gdyż tereny operacji Market Garden były w 1944 roku intensywnie obserwowane i fotografowane przez lotnictwo zwiadowcze i szpiegowskie, wiele z tych materiałów zachowało się do dzisiaj. Na podstawie tychże fotografii z niemal stuprocentową dokładnością udało się odwzorować teren walk oraz przygotować zwiększone pola bitew aniżeli miało to miejsce w obu poprzednich częściach Brothers in Arms. Kardynalnie potęguje to swobodę działania, zarówno na szczeblu operacyjnym, jak i taktycznym. Dżentelmeni z Gearbox popracowali również nad optymalizacją kodu, skracając długość wczytywania się kolejnych mapek.