nfsshiftx360.iso.013
-
50 Cent Blood on the Sand -
Ace Combat 6 Fires of Liberation PAL -
Afro Samurai [PAL] -
Alan Wake (X360) -
Alpha Protocol -
Arcania Gothic 4 -
Army of Two The 40th Day -
Assassin's Creed 2 -
A-Train HX -
Batman Arkham Asylum [PL] -
Battlefield Bad Company 2 [PL] -
Brave A Warriors Tale -
Brutal Legend -
Call of Duty Black Ops [PL] -
Colin McRae DiRT 2 -
Crackdown 2 PL (X360) -
DRAGON AGE ORIGINS [PL] -
FIFA 10 (PL) -
Filmy -
Forza Motorsport 3 -
Forza Motorsport 3 cd1 -
Forza Motorsport 3 cd2 -
Grand Theft Auto IV -
Gry xbox 360 Hity -
GTA IV Liberty City -
Halo 3 -
Need For Speed Shift -
NHL 10 -
Prototype (X360) -
Xbox 360 Lips Karaoke -
zachomikowane
Następna część znanej serii wyścigów. Tym razem, twórcy postawili na realizm i stworzyli dzieło starające się jak wiernie odwzorować wrażenia z jazdy najpotężniejszymi samochodami znanymi ludzkości.
Need for Speed Shift to następna odsłona znanej serii wyścigów, która na rynku gier elektronicznych obecna jest już od 1995 roku. Za stworzenie tego dzieła odpowiadają: firma Slightly Mad Studios (zrzeszająca twórców między innymi GT Legends i GTR 2) oraz Micheal Mann (studio Black Box) i Patrick Soderlund (EA Games).
Twórcy Shift zdecydowali się na dość symulacyjne podejście do tematu wyścigów i starali się dokładnie odwzorować wrażenia z jazdy niezwykle szybkimi samochodami. Opracowali bardzo realistyczny model prowadzenia aut oraz nowy, widowiskowy system kolizji i zniszczeń. Jednocześnie położyli szczególny nacisk na zbalansowanie rozgrywki i zapewnienie graczom wrażeń oraz satysfakcji z osiąganych wyników nawet, jeżeli odbiorcy preferują zręcznościowy styl jazdy.
W tej odsłonie serii Need for Speed najważniejszy jest jednak kierowca, z którym możemy identyfikować się dzięki widokowi z wnętrza samochodu (z realistycznie odwzorowanym kokpitem i kamerą przyczepioną do kasku). Liczne wstrząsy i widok pękającej przedniej szyby to tylko niektóre z efektów, jakich wtedy doświadczamy. Dzięki kamerze FPP wrażenie prędkości staje się bardziej autentyczne i łatwiej wyobrazić sobie przeciążenia towarzyszące przełączaniu biegów.
W drodze do zwycięstwa na 18 torach - zarówno prawdziwych (Willow Springs, Laguna Seca), jak i fikcyjnych – przeszkadzają nam liczni oponenci. Programiści wyposażyli przeciwników w zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji, dzięki czemu są oni aktywniejsi w walce o czołowe pozycje oraz znacznie bardziej bezpardonowi, gdy chodzi o utrzymanie zdobytych miejsc. Na skutek powyższych ulepszeń Shift zyskał kształt, pozwalający porównywać go do konkurencyjnego GRID-a, wydanego przez studio Codemasters.