Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Shellshock.2.Blood.Trails.Full-Rip.Skullptura.rar

nowyport / gry pc / Shellshock.2.Blood.Trails.Full-Rip.Skullptura.rar
Download: Shellshock.2.Blood.Trails.Full-Rip.Skullptura.rar

1,24 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), Windows XP/Vista

ShellShock 2: Blood Trails to sequel trzecioosobowej gry akcji ShellShock: Nam '67, stworzonej przez grupę Guerilla Games w 2004 roku. Kontynuacja wykreowana przez nowych autorów, firmę Rebellion, wpasowuje się w konwencję brutalnych survival horrorów, a tło dla przedstawionych w niej wydarzeń stanowi przegrana przez USA Wojna w Wietnamie.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP Alpha Prime to pozycja reprezentująca gatunek pierwszoosobowych gier akcji. Fabuła gry, utrzymana w konwencji SF, została stworzona przez czeskiego pisarza tego gatunku, Ondreja Neffa. Za developing gry odpowiedzialni są projektanci i programiści czeskiego studia Black Element Software, znani m.in. z Shade: Gniew Aniołów. Rozgrywka w Alpha Prime została równomiernie podzielona na walkę i bardziej techniczne zadania, takie jak hackowanie komputerów czy zdalne sterowanie różnego rodzaju urządzeniami. Gracz wciela się w inspektora, którego zadaniem jest skontrolowanie nielegalnej kopalni na asteroidzie i odkrycie przyczyny zniknięcia wszystkich jej mieszkańców. Na miejscu okazuje się, iż problemem są roboty górnicze i inne zautomatyzowane systemy, które chcą w szybki sposób zakończyć naszą egzystencję. Akcja rozgrywa się w różnych otoczeniach, m.in. nasz statek kosmiczny, uszkodzony przez nieprzyjacielski atak, laboratoria, kompleksy techniczne, kwatery załogi czy szyby górnicze. Oprócz wrogo nastawionych urządzeń stacji i robotów, w stacji możemy napotkać nieliczne osoby, które przeżyły i które chętnie nam pomagają - lub przynajmniej udają, iż chcą pomóc. Natomiast do eksterminacji przeciwników otrzymujemy całkiem spory arsenał broni, w skład którego wchodzą również egzemplarze montowane na zdalnie sterowanych robotach. Alpha Prime napędzana jest silnikiem Enforce2, oferującym najnowsze technologie w dziedzinie grafiki oraz fizyki gry.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 9600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7 Survival horror rozgrywający się w XVIII wieku. Akcja gry toczy się głównie na terenie upiornego zamku. Amnesia: The Dark Descent (Mroczny Obłęd) to survival horror stworzony przez studio Frictional Games, które miłośnicy gatunku pamiętają zapewne z serii Penumbra. Kolejna produkcja szwedzkiego dewelopera w dalszym ciągu nawiązuje do klimatów rodem z opowiadań i powieści pisarza H.P. Lovecrafta.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium II 450 MHz (lub kompatybilny), 64 MB RAM, 8MB karta graficzna zgodna z DirectX 7.0, Windows 95/98/2000 + dodatkowo: joystick, kierownica Colin McRae Rally 2 to sequel znanych wyścigów samochodowych. Nowe trasy i samochody,wspaniała grafika, a w polskiej wersji Hołowczyc w roli twojego pilota.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza) Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista Perseus Mandate to drugi dodatek do gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, pierwszoosobowej strzelaniny z 2005 roku, która odniosła spory sukces komercyjny. Podobnie jak w przypadku pierwszego rozszerzenia, za powstanie programu odpowiada firma TimeGate Studios, Inc., znana głównie z serii Kohan.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista FlatOut: Ultimate Carnage to kolejna część znanej serii gier wyścigowych. Podobnie jak poprzednie odsłony, została ona opracowana przez studio developerskie Bugbear Entertainment, mające na swoim koncie także Rally Trophy. Pozycja ta, znana wcześniej posiadaczom konsoli Xbox 360, jest lekko rozbudowaną i usprawnioną wersją drugiej części serii. Oczywiście zasady rozgrywki pozostały niezmienione: FlatOut: Ultimate Carnage łączy elementy normalnej rywalizacji samochodowej z destrukcją prowadzonych pojazdów. Poza jak najszybszym dotarciem na metę, ważna jest więc także eliminacja przeciwników, choć w niektórych trybach gry całkowicie zrezygnowano ze ścigania na rzecz bardziej widowiskowych akcji (skoki ze skoczni, przejazdy przez płonące obręcze itp.).
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows XP/Vista SP1 Dynamiczne wyścigi, w których rywalizacja kierowców samochodów i motocykli odbywa się zwykle na bezdrożach. Wszystko odbywa się w warunkach, które zdecydowanie nie sprzyjają przepisowej i spokojnej jeździe. Fuel to gra wyścigowa produkowana przez firmę Asobo Studios, znaną ze współpracy z Disneyem (np. komputerowa i konsolowa wersja Wall-E). Wydawcą gry jest Codemasters, twórca wielu ważnych dzieł należących do tego gatunku (np. seria Colin McRae).
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 7.5 GB HDD, Windows XP/Vista Left 4 Dead studia Turtle Rock to gra z gatunku drużynowych strzelanek w stylu Counter Strike z bardzo silnymi akcentami właściwymi dla survival horrorów. Rzecz dzieje się na terenie Stanów Zjednoczonych stojących na krawędzi zagłady: złośliwy wirus wymknął się spod kontroli naukowców i zaatakował ludzkość zmieniając człowieka w oszalałe, pałające żądzą mordu monstrum. Gracz wciela się w jedną z nielicznych osób odpornych na mutację, a jego zadaniem jest wydostanie się z metropolii opanowanej przez mutanty. Wraz z grupką podobnych sobie uciekinierów szukamy ratunku.
Po zainstalowaniu gra zajmuje prawie 4 Gb. obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza), 3.8 GB HDD, Windows 2000/XP NBA Live 08 to kolejna odsłona popularnej serii gier sportowych, tworzonych od ponad dekady przez kanadyjskie studio EA Sports. W związku z niezbyt ciepłym przyjęciem, z jakim spotkała się poprzednia część cyklu, programiści odpowiedzialni za tytuł postanowili wprowadzić do swojego produktu szereg zmian, mających trafić w gusta szerszego grona fanów koszykówki. NBA Live 08 to kolejna odsłona popularnej serii gier sportowych, tworzonych od ponad dekady przez kanadyjskie studio EA Sports. W związku z niezbyt ciepłym przyjęciem, z jakim spotkała się poprzednia część cyklu, programiści odpowiedzialni za tytuł postanowili wprowadzić do swojego produktu szereg zmian, mających trafić w gusta szerszego grona fanów koszykówki. Najważniejszą, gameplay’ową nowinką, zaimplementowaną w dziele studia z Vancouver, jest premierowy system Go-To Basketball. Jego główne zadanie to przekształcenie NBA Live z gry arcade w poważną symulację. Deweloperzy ujawnili, że pracowali nad opisywaną opcją przez kilka lat, aż wreszcie udało im się rozwinąć ją do tego stopnia, że wreszcie powinna zadowolić każdego entuzjastę halowego sportu. Składają się na to takie czynniki, jak fakt, że teraz zawodnicy, których obserwujemy na wirtualnych parkietach, popisują się własnymi, charakterystycznymi dla siebie zagraniami. Dzięki użyciu techniki motion capture ich ruchy są identyczne z zachowaniami, jakie prezentują prawdziwe gwiazdy najlepszej, koszykarskiej ligi świata. Spotykamy się więc z niesamowitymi rzutami Dwayne’a Wade’a i Koby’ego Bryanta, jak również z superdokładnymi podaniami Steve’a Nasha czy Jasona Kidda. Należy przy tym zaznaczyć, że popisowe zagrania wymienionych sportsmenów wplatane są do potyczek w sposób automatyczny, bez konieczności ingerencji ze strony odbiorcy. W trakcie prac nad NBA Live 08 panowie z EA Sports skupili się na ulepszeniu systemu dryblingu, który za sprawą odejścia od kierunku freestyle stał się teraz bardziej uporządkowany. Wiele uwagi poświęcono także współpracy w drużynie oraz fizycznym aspektom zawodników, w związku z czym na boisku dochodzi do licznych przepychanek, gdzie główną rolę odgrywają gabaryty koszykarzy, widowiskowych bloków, podwajania krycia czy szybkich i zabójczych kontr po przechwycie piłki. Zmiany dosięgły również samego parkietu. Zrezygnowano z dzielenia go na strefy położone blisko, średnio i daleko od kosza, a zamiast tego wprowadzono trzy inne, podstawowe sekcje – lewą, prawą i środkową. Celem powyższego zabiegu było dodanie NBA Live 08 realizmu. Od teraz wirtualni gracze dla zwiększenia swych szans na trafienie, muszą znajdować się w naturalnym dla siebie miejscu. Dla przykładu: popularny Bruce Bowen doskonale rzuca za trzy punkty z okolic narożników, lecz ustawienie go zaledwie nieco bliżej trumny owocuje już spektakularnymi pudłami.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności