Timber and Stone v1.4.exe
-
ARCON -
Autocad 2010 PL -
BeamNG-DRIVE -
czeszki -
dokument historyczny - zbrodnie UPA - Wołyń -
Dont Starve -
Ebook -
Euro Truck Simulator 2 PL -
Fifa 13 PL -
Filmy -
FTL Faster Than Light -
Gimnastyczki -
Gry -
iGo Primo 2 -
Kerbal Space Program -
office 2010 profesional -
Piraci Z Karaibów 1-3 [PL] -
Prison Architect -
Prison Tycoon 4 -
Programy -
Project Zomboid -
Rome 2 Total War -
Symulator Farmy 2013 PL -
Timber and Stone -
Total War SHOGUN 2 Zmierzch Samurajów -
Wine Tycoon -
XXX -
Zasypie wszystko, zawieje - W.Odojewski


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Timber and Stone to sandboxowa strategia czasu rzeczywistego inspirowana takimi seriami jak The Settlers, Anno oraz Stronghold. Grę praktycznie w całości opracował jeden człowiek - Robert Reed.
Akcja toczy się w pełnej magii krainie fantasy przypominającej średniowiecze. Rozgrywka koncentruje się na budowie i zarządzaniu miastem. Musimy gromadzić surowce, konstruować domy mieszkalne oraz struktury wytwarzające konkretne dobra i dbać o rozwój wirtualnej gospodarki. Gra jest strategicznym sandboksem, więc w niczym nie ogranicza budowlanych zapędów gracza. Tylko od nas zależy czy wzniesiemy małą osadę, czy też stworzymy olbrzymie królestwo. Na początku każdej rozgrywki silnik losowo generuje duża mapę oraz znajdujące się na niej surowce, jak również pierwszych podległych naszym rozkazom osadników.
Aspekt ekonomiczny zabawy nie jest jedynym. Duży nacisk położono także na elementy bitewne, które zrealizowane zostały z większym poziomem skomplikowania niż w typowych RTS-ach. Pierwsze fazy gry przebiegają zawsze stosunkowo spokojnie, ale im więcej bogactw zgromadzimy, tym większe zainteresowanie nami wykażą hordy goblinów i kontrolowane przez nekromantów armie nieumarłych. Prędzej czy później doprowadza to do bitew z siłami zła. Timber and Stone oferuje rozbudowaną mechanikę oblężeń. W ich trakcie wykorzystywane są m.in. ruchome wieże, drabiny, katapulty oraz balisty. Oparcie gry na voxelach sprawia, że każdy element budynków i terenu można zniszczyć. Istotną rolę odgrywa też ogień i bez naszej interwencji podpalone drewniane struktury szybko zamienią się w popiół. Co gorsza, gobliny i żywe trupy to nie jedyne niebezpieczeństwa, jakie spotkamy w złożonym z klocków świecie. Pod ziemią czyhają gigantyczne pająki oraz czerwie, które mogą wyjść na powierzchnię jeśli zbyt agresywnie będziemy rozbudowywali nasz przemysł górniczy lub gdy przesadzimy z wycinką drzew. Spotkanie z tymi potworami czasem jest jednak opłacalne, gdyż z ich łusek i pajęczyn można wytworzyć najpotężniejsze uzbrojenie i pancerze.

Pobierz
