Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

eminem-cd2-00-the_slim_shady_lp_special_edition-rns.nfo

mustang81 / ===Muzyka=== / Eminem / Eminem-The_Slim_Shady_LP_Special_Edition-2CD-1999-RNS / cd2 / eminem-cd2-00-the_slim_shady_lp_special_edition-rns.nfo
Download: eminem-cd2-00-the_slim_shady_lp_special_edition-rns.nfo

9 KB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Grand Theft Auto III to trzecia odsłona kontrowersyjnej gry akcji, w której wcielamy się w pozbawionego wyrzutów sumienia amerykańskiego przestępcę. Rewolucyjna pod względem technologii produkcja została stworzona przez szkockie studio Rockstar North, a wydano ją kolejno na PS2, PC i pierwszej konsoli Xbox. Rzeczą odróżniającą GTA III od poprzednich odsłon serii jest w pełni trójwymiarowa, wyznaczająca w 2001 r. nowe standardy, oprawa graficzna, wykonana przy użyciu silnika RenderWare. Dzięki niej możliwe było wygenerowanie bogatego w obiekty i sterowanych przez AI ludzi, którzy tworzą razem wielkie, tętniące życiem miasto. Owa metropolia to Liberty City, wirtualna adaptacja Nowego Jorku, zaś osobnikiem, jakim możemy w grze sterować, jest wiecznie milczący Claude Speed. Młodzian ten jak każdy bohater w serii GTA, pragnie stać się bossem przestępczego półświatka. Chłopak ma do zrealizowania kilka istotnych celów, jak chociażby zemstę na swojej byłej dziewczynie, Catalinie, która o mało co nie wpędziła go do więzienia.Swoje zadania Claude otrzymuje od kilkunastu charyzmatycznych szefów, których poznajemy w wykreowanych z pomysłem cutscenkach. Wśród zleceń trafiają się niekiedy zadania zaprojektowane z przymrużeniem oka (np. zbieranie porozrzucanych na ulicy „świerszczyków”), a także liczne aluzje do innych gier akcji, np. misja „Two-faced Tanner”, w której autorzy nabijają się z dwuwymiarowego policjanta, bohatera Drivera 2. Fabuła GTA III jest nieliniowa, co oznacza, że większość misji (szczególnie pobocznych) można wykonywać w dowolnej kolejności, a nawet zrezygnować na jakiś czas ze zleceń i oddać się swobodnej eksploracji Liberty City. Do swojej dyspozycji bohater ma całą przestrzeń trzech połączonych ze sobą wysp (Portland, Staunton Island i Shoreside Vale). Odległości między nimi może pokonywać za pośrednictwem mostów i tuneli bądź też dzięki kilku rodzajom motorówek (Claude nie posiada umiejętności pływania). Fundamentalną rolę w GTA III spełniają dziesiątki nielicencjonowanych pojazdów, które podzielić można m.in. na auta dostawcze, rodzinne czy sportowe. Część z nich ma specjalne właściwości (np. unikalny, kuloodporny odpowiednik Humvee - Patriot), inne są bardzo rzadko spotykane (np. samochód-lodziarnia). Pojazdy mogą poszczycić się kilkunastoma strefami uszkodzeń oraz nadzwyczaj intuicyjnym modelem sterowania. Oferują także możliwość prowadzenia ostrzału w trakcie jazdy (drive-by) oraz opcję słuchania ośmiu stacji radiowych (większość puszczanych w nich utworów nagrano specjalnie na potrzeby Grand Theft Auto III). Każdy z wozów dane jest nam przechowywać w garażach, umiejscowionych przy kryjówkach Claude’a w poszczególnych dzielnicach. W walkach z oponentami pozwolono nam używać m.in. pistoletu, uzi, strzelby, koktajlów Mołotowa oraz snajperki, przydatnej np. w eliminowaniu stróżów prawa, którzy zjeżdżają po linie z helikoptera, aby nas aresztować.
obrazek Conflict: Desert Storm II – Back to Baghdad jest sequelem trójwymiarowej taktycznej gry akcji, którą wydano w 2002 roku i uhonorowano wówczas m.in. prestiżową międzynarodową nagrodą EMMA (Electronic Multimedia Award). Fabuła ponownie przedstawia nam pierwszy konflikt zbrojny w rejonie Zatoki Perskiej z początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku (operacja Pustynna Burza). Jednakże nie wszystkie spośród blisko dwudziestu zaimplementowanych scenariuszy odnoszą się do wydarzeń historycznych, ponieważ zdecydowano się na poruszenie zagadnień stricte hipotetycznych. Autorzy gwarantują ponad piętnaście godzin emocjonującej zabawy w ramach kilku poziomów trudności. Po raz kolejny prowadzimy do boju czteroosobowy oddział żołnierzy, wchodzący w skład amerykańskiej grupy operacyjnej Delta Force lub brytyjskiej jednostki specjalnej SAS. Pod naszą komendę trafiają zatem: dowódca, snajper, saper i specjalista od broni ciężkiej. Umiejętności członków drużyny wypróbujemy podczas wykonywania różnorakich zadań – począwszy od bezszelestnego uwalniania jeńców, a skończywszy na otwartej walce z wojskami irackiego reżimu Saddama Husseina. Warto zauważyć, iż większość misji została zlokalizowana w strefach zurbanizowanych. Oprócz kilkunastu zupełnie nowych rodzajów uzbrojenia (m.in. granaty fosforowe i moździerze), w akcji widzimy także nigdzie nie pokazywane dotąd modele pojazdów (samochód terenowy GAZ, gąsienicowy pojazd opancerzony Bradley APC itp.). Ponadto developerzy zmodyfikowali system celowania i zaimplementowali liczne poprawki w algorytmach, odpowiadających za funkcjonowanie Sztucznej Inteligencji – zarówno wrogich żołdaków, jak i naszych podkomendnych. Całość uzupełnia szereg usprawnień w dziedzinie interfejsu użytkownika i oprawy wizualnej (np. ulepszone tekstury i zmienione efekty świetlne).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności