Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Driver 3.rar

mustang81 / ===Gry PC=== / Driver 3.rar
Download: Driver 3.rar

399,17 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

DRIV3R (vel Driver 3) jest kolejną odsłoną popularnej serii trójwymiarowych gier akcji, zapoczątkowanej w 1999 roku na konsoli Sony PlayStation. Ponownie kierujemy poczynaniami bezkompromisowego policjanta nazwiskiem Tanner, który przenika do struktur przestępczych celem zniszczenia ich od środka.
W odróżnieniu od cyklu Grand Theft Auto zabawa polega tu głównie na poruszaniu się rozmaitymi pojazdami mechanicznymi, a przemieszczenie się piechotą zostało zredukowane do niezbędnego minimum (25% ogólnego czasu). Autorzy szczególnie upodobali sobie widowiskowe pościgi, czerpiąc inspirację m.in. ze słynnego filmu sensacyjnego pt. Ronin (pamiętne kreacje Jeana Reno i Roberta De Niro) w reżyserii Johna Frankenheimera. Nie zapomniano również o realistycznie funkcjonującym modelu fizycznym, zaawansowanym systemie sterowania wirtualnymi kamerami i precyzyjnie wykonanej oprawie audio-wizualnej.
Warstwa fabularna składa się z trzydziestu etapów, stanowiących odrębne misje do wykonania - rozwiązywanie problemów odbywa się wielotorowo. Developerzy zaimplementowali trzy miasta (Miami, Nicea i Stambuł), charakteryzujące się dość dobrym stopniem odwzorowania w stosunku do rzeczywistości i łączną powierzchnią około stu mil kwadratowych. Ponadto wprowadzono blisko dwieście mil dróg i trzydzieści tysięcy odmiennych typów budynków. Całość uzupełnia bogaty park maszyn (samochody osobowe, ciężarówki i motocykle) oraz pokaźny arsenał broni.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek DRIV3R (vel Driver 3) jest kolejną odsłoną popularnej serii trójwymiarowych gier akcji, zapoczątkowanej w 1999 roku na konsoli Sony PlayStation. Ponownie kierujemy poczynaniami bezkompromisowego policjanta nazwiskiem Tanner, który przenika do struktur przestępczych celem zniszczenia ich od środka. W odróżnieniu od cyklu Grand Theft Auto zabawa polega tu głównie na poruszaniu się rozmaitymi pojazdami mechanicznymi, a przemieszczenie się piechotą zostało zredukowane do niezbędnego minimum (25% ogólnego czasu). Autorzy szczególnie upodobali sobie widowiskowe pościgi, czerpiąc inspirację m.in. ze słynnego filmu sensacyjnego pt. Ronin (pamiętne kreacje Jeana Reno i Roberta De Niro) w reżyserii Johna Frankenheimera. Nie zapomniano również o realistycznie funkcjonującym modelu fizycznym, zaawansowanym systemie sterowania wirtualnymi kamerami i precyzyjnie wykonanej oprawie audio-wizualnej. Warstwa fabularna składa się z trzydziestu etapów, stanowiących odrębne misje do wykonania - rozwiązywanie problemów odbywa się wielotorowo. Developerzy zaimplementowali trzy miasta (Miami, Nicea i Stambuł), charakteryzujące się dość dobrym stopniem odwzorowania w stosunku do rzeczywistości i łączną powierzchnią około stu mil kwadratowych. Ponadto wprowadzono blisko dwieście mil dróg i trzydzieści tysięcy odmiennych typów budynków. Całość uzupełnia bogaty park maszyn (samochody osobowe, ciężarówki i motocykle) oraz pokaźny arsenał broni.
obrazek Delta Force: Xtreme 2 jest kontynuacją dobrze znanej serii taktycznych FPSów, w której możemy wcielić się w członka elitarnego amerykańskiego oddziału. Przygotowaniem programu zajęli się twórcy poprzednich części - firma Novalogic. Rozgrywka dla pojedynczego gracza podzielona została tu na dwie kampanie składające się łącznie z dziesięciu misji. Głównym atutem Delta Force: Xtreme 2,jest jednak multiplayer oferujący pięć najpopularniejszych trybów rozgrywki: Deathmatch, Team Deathmatch, Team King of the Hill, Capture the Flag i Flagball. Do wyboru mamy ponad czterdzieści map, wśród których znalazły się zarówno niewielkie, zwarte lokacje, jak i rozległe tereny idealnie nadające się do walki z wykorzystaniem pojazdów, przy tym w pojedynczej potyczce może wziąć udział aż do stu pięćdziesięciu graczy. Oczywiście znacznie lepsze efekty przynosi praca zespołowa niż samotna walka, a pomysłowość i taktyka są równie istotne co szybki refleks. Osoby preferujące zabawę w niewielkich zespołach zainteresuje zapewne tryb kooperacji, w którym wraz z maksymalnie trzema innymi graczami możemy przejść dziewięć misji podzielonych na dwie kampanie. W Delta Force: Xtreme 2 mamy do dyspozycji ponad dwadzieścia istniejących w rzeczywistości broni oraz wiele różnego rodzaju pojazdów. Między innymi możemy pokierować helikopterami Black Hawk, łodziami, motocyklami, czołgami M1A1, a nawet skakać ze spadochronu. Oprawa graficzna z pewnością nie jest zbyt szczegółowa, choć mapy są dość różnorodne – misje rozgrywają się w dziesięciu różnych lokacjach, a zabawę dodatkowo urozmaicają zaawansowane efekty pogodowe. Jeśli znudzą się nam dostępne plansze zawsze możemy skorzystać z edytora poziomów i stworzyć swoje własne misje. Posiadacze złotych kont NovaWorld mogą liczyć na dodatkowe przywileje, na przykład rozbudowane statystyki.
obrazek Euro Truck Simulator 2 to druga odsłona symulatora od SCS Software, w którym zasiadamy za sterami potężnych samochodów ciężarowych. Tytuł wprowadza szereg usprawnień w stosunku do poprzedniczki, które miały za zadanie urealnić rozgrywkę. Dla fanów tego typu pozycji cenną informacją powinien być fakt, że za grę odpowiadają między innymi ludzie pracujący wcześniej nad Hard Truck 18 Wheels of Steel – inną produkcją o tej tematyce. Autorzy projektując swoje dzieło skupili się przede wszystkim na dostosowaniu go do gustu europejskich odbiorców. Dzięki temu po raz drugi zwiedzamy tysiące kilometrów dróg ciągnących się przez Stary Kontynent, trafiając do wielu znanych miast. Rozgrywka tradycyjnie polega na dowiezieniu wyznaczonego ładunku we wskazane miejsce, robiąc to najlepiej w jak najkrótszym czasie, popisując się po drodze sztuką umiejętnego prowadzenia ciężarówki. Twórcy zadbali o licencje znanych marek, dzięki czemu pokierujemy pojazdami takich producentów jak Mercedes, Scania i wielu innych. Poszczególne ciężarówki przypominają zatem swoje rzeczywiste odpowiedniki. Bez problemu możemy także modyfikować ich wygląd. Pojawiła się bowiem możliwość aplikowania nowych halogenów i innych dodatków, a także zmiany malowania. Deweloper postawił na symulacyjne podejście do tematu, co daje się odczuć choćby za sprawą modelu jazdy. Dla miłośników tematu największą gratką pozostaje sterowanie przy użyciu widoku z kabiny, kiedy to można się najbardziej wczuć w swoją rolę. Twórcom udało się także przystosować sterowanie ciężarówką do układu przycisków na padzie, dzięki czemu gra staje się przystępna również dla graczy korzystających z tego typu kontrolerów. Istotnych zmian doczekała się oprawa graficzna działająca na zupełnie nowym silniku. Uwagę zwraca przede wszystkim dużo większa mapa, na której znajduje się więcej miast do zwiedzania. Autorzy postarali się o odwzorowanie najważniejszych elementów poszczególnych metropolii, dzięki czemu pewne miejsca możemy rozpoznać na pierwszy rzut oka. Poprawiona została także warstwa techniczna – ulepszono cieniowanie i dodano efekty HDR, których zabrakło w poprzedniej części. Całość została zoptymalizowana w taki sposób, aby gra działała także na nieco słabszych komputerach, choć wiąże się to z obniżeniem detali graficznych.
obrazek Penumbra: Black Plague jest grą przygodową utrzymaną w konwencji horroru, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Jest to sequel, a zarazem zakończenie opowieści rozpoczętej w Penumbra: Overture. W grze wcielamy się w postać Philipa, który uwięziony w przerażającym, podziemnym kompleksie szuka informacji na temat swojego zmarłego ojca. Otoczony przez wrogów, musi stawić czoła nie tylko czyhającym nań niebezpieczeństwom, ale również przygotowanym przez autorów zagadkom, które ujawniają kolejne fragmenty tajemnicy. Black Plague korzysta z bardzo zaawansowanego silnika fizycznego w związku z czym gracz ma pełną kontrolę nad niemal wszystkim występującymi w środowisku gry przedmiotami. Nie wystarczy jedynie kliknąć na jakimś elemencie, aby wykonać konkretną akcję. Jeżeli chcemy coś przesunąć, musimy złapać dany przedmiot kursorem i poruszyć nim w odpowiedni sposób. Dotyczy to zarówno przeszukiwanych szuflad, szafek, czy przesuwania mebli. Bardzo ważnym elementem gry jest również nastrojowa i wprowadzająca w tajemniczy klimat muzyka. W utrzymaniu niesamowitego klimatu horroru pomagają również przygotowane przez twórców dźwięki.
obrazek Conflict: Desert Storm II – Back to Baghdad jest sequelem trójwymiarowej taktycznej gry akcji, którą wydano w 2002 roku i uhonorowano wówczas m.in. prestiżową międzynarodową nagrodą EMMA (Electronic Multimedia Award). Fabuła ponownie przedstawia nam pierwszy konflikt zbrojny w rejonie Zatoki Perskiej z początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku (operacja Pustynna Burza). Jednakże nie wszystkie spośród blisko dwudziestu zaimplementowanych scenariuszy odnoszą się do wydarzeń historycznych, ponieważ zdecydowano się na poruszenie zagadnień stricte hipotetycznych. Autorzy gwarantują ponad piętnaście godzin emocjonującej zabawy w ramach kilku poziomów trudności. Po raz kolejny prowadzimy do boju czteroosobowy oddział żołnierzy, wchodzący w skład amerykańskiej grupy operacyjnej Delta Force lub brytyjskiej jednostki specjalnej SAS. Pod naszą komendę trafiają zatem: dowódca, snajper, saper i specjalista od broni ciężkiej. Umiejętności członków drużyny wypróbujemy podczas wykonywania różnorakich zadań – począwszy od bezszelestnego uwalniania jeńców, a skończywszy na otwartej walce z wojskami irackiego reżimu Saddama Husseina. Warto zauważyć, iż większość misji została zlokalizowana w strefach zurbanizowanych. Oprócz kilkunastu zupełnie nowych rodzajów uzbrojenia (m.in. granaty fosforowe i moździerze), w akcji widzimy także nigdzie nie pokazywane dotąd modele pojazdów (samochód terenowy GAZ, gąsienicowy pojazd opancerzony Bradley APC itp.). Ponadto developerzy zmodyfikowali system celowania i zaimplementowali liczne poprawki w algorytmach, odpowiadających za funkcjonowanie Sztucznej Inteligencji – zarówno wrogich żołdaków, jak i naszych podkomendnych. Całość uzupełnia szereg usprawnień w dziedzinie interfejsu użytkownika i oprawy wizualnej (np. ulepszone tekstury i zmienione efekty świetlne).
obrazek Grand Theft Auto III to trzecia odsłona kontrowersyjnej gry akcji, w której wcielamy się w pozbawionego wyrzutów sumienia amerykańskiego przestępcę. Rewolucyjna pod względem technologii produkcja została stworzona przez szkockie studio Rockstar North, a wydano ją kolejno na PS2, PC i pierwszej konsoli Xbox. Rzeczą odróżniającą GTA III od poprzednich odsłon serii jest w pełni trójwymiarowa, wyznaczająca w 2001 r. nowe standardy, oprawa graficzna, wykonana przy użyciu silnika RenderWare. Dzięki niej możliwe było wygenerowanie bogatego w obiekty i sterowanych przez AI ludzi, którzy tworzą razem wielkie, tętniące życiem miasto. Owa metropolia to Liberty City, wirtualna adaptacja Nowego Jorku, zaś osobnikiem, jakim możemy w grze sterować, jest wiecznie milczący Claude Speed. Młodzian ten jak każdy bohater w serii GTA, pragnie stać się bossem przestępczego półświatka. Chłopak ma do zrealizowania kilka istotnych celów, jak chociażby zemstę na swojej byłej dziewczynie, Catalinie, która o mało co nie wpędziła go do więzienia.Swoje zadania Claude otrzymuje od kilkunastu charyzmatycznych szefów, których poznajemy w wykreowanych z pomysłem cutscenkach. Wśród zleceń trafiają się niekiedy zadania zaprojektowane z przymrużeniem oka (np. zbieranie porozrzucanych na ulicy „świerszczyków”), a także liczne aluzje do innych gier akcji, np. misja „Two-faced Tanner”, w której autorzy nabijają się z dwuwymiarowego policjanta, bohatera Drivera 2. Fabuła GTA III jest nieliniowa, co oznacza, że większość misji (szczególnie pobocznych) można wykonywać w dowolnej kolejności, a nawet zrezygnować na jakiś czas ze zleceń i oddać się swobodnej eksploracji Liberty City. Do swojej dyspozycji bohater ma całą przestrzeń trzech połączonych ze sobą wysp (Portland, Staunton Island i Shoreside Vale). Odległości między nimi może pokonywać za pośrednictwem mostów i tuneli bądź też dzięki kilku rodzajom motorówek (Claude nie posiada umiejętności pływania). Fundamentalną rolę w GTA III spełniają dziesiątki nielicencjonowanych pojazdów, które podzielić można m.in. na auta dostawcze, rodzinne czy sportowe. Część z nich ma specjalne właściwości (np. unikalny, kuloodporny odpowiednik Humvee - Patriot), inne są bardzo rzadko spotykane (np. samochód-lodziarnia). Pojazdy mogą poszczycić się kilkunastoma strefami uszkodzeń oraz nadzwyczaj intuicyjnym modelem sterowania. Oferują także możliwość prowadzenia ostrzału w trakcie jazdy (drive-by) oraz opcję słuchania ośmiu stacji radiowych (większość puszczanych w nich utworów nagrano specjalnie na potrzeby Grand Theft Auto III). Każdy z wozów dane jest nam przechowywać w garażach, umiejscowionych przy kryjówkach Claude’a w poszczególnych dzielnicach. W walkach z oponentami pozwolono nam używać m.in. pistoletu, uzi, strzelby, koktajlów Mołotowa oraz snajperki, przydatnej np. w eliminowaniu stróżów prawa, którzy zjeżdżają po linie z helikoptera, aby nas aresztować.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności