Quake Collection.part6.rar
-
Anime (Napisy PL) -
Aorus Z690 BIOS -
Apex Legends -
Aphex Twin -
Beeg Erotic Filmy -
Bleach - Endingi -
Bleach - Openingi -
Bleach Filmy Kinowe -
Bleach Odcinki TV -
Bleach Specjalne -
Bloodsport -
Book -
Burn The Witch -
Chess Fritz 15 -
Cubase LE 7.0.6 AI & Elements -
Database -
Dr.Peacock -
Heroes 3 HotA 1.4 -
Heroes 3 HotA 1.5 -
Heroes 3 HotA 1.6.1 -
Heroes 3 HotA HD Mode -
Heroes 3 HOTA PL -
Heroes 3 WoG 3.58f EN-PL -
Heroes 3 WoG ERA -
Heroes 3 WoG Programy -
Hip-Hop -
Inne -
Interstellar -
Kapela Ze Wsi Warszawa -
Kin8tengoku Erotic -
Mapy -
MediCat USB v20.06.1 -
Microsoft Office 2019 -
Paragon Gpt Loader -
Psp System 6.61 PL -
RedTube -
Różne Programy -
Spolszczenie -
Tabela Bergera -
Testy Prawo Jazdy 2021 PL Wszystkie Kategorie -
Update -
VDownloader 4.5.2737 PL -
Warcraft III 1.26 PL -
Warcraft III 1.27 RePack PL -
Warcraft III Complete Edition PL -
Weapons Pack -
Windows Live Cd -
WinRAR 5.30 -
WinRAR 5.40 -
Winrar 6 PL
Quake + Scourge of Armagon + Dissolution of Eternity
Quake 2 + The Reckoning + Ground Zero
Quake 3 + Team Arena
Quake 4 - multilanguage
--------------------------------------------------------------
Opis i wymagania poszczególnych części:
Quake I:
data Premiery: 24 czerwca 1996 (Świat)
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
liczba graczy: 1-16
wymagania systemowe: Pentium 75 MHz, 16 MB RAM
Niesamowita gra akcji autorstwa firmy id Software, twórców pierwszej gry FPS - Wolfenstein. Mimo, iż fabuła jest niesamowicie płytka, tzn. jesteśmy samotnym obrońcą broniącym ziemię przed grożącym jej niebezpieczeństwem, to stała się niewątpliwym hitem, który przeciągnął miliony graczy i nie pozwolił oderwać się od monitora przed jej ukończeniem.
Wcielamy się w postać samotnego żołnierza, którego zadaniem jest eksploracja niezliczonych, wielopoziomowych labiryntów oraz zabijaniu dosłownie wszystkiego na co się w nich natkniemy. Oczywiście nie dokonujemy tego samymi gołymi rękami lecz posiadamy spory arsenał wymyślnych broni oraz przydatnych gadżetów. Całkiem niezła grafika, odgłosy dźwiękowe, niespotykany klimat oraz rozwinięte opcje rozgrywki wieloosobowej, są elementami, dla których pomimo upływu czasu warto w nią zagrać.
--------------------------------------------------------------
Quake II:
data Premiery: 14 grudnia 1997 (Polska), 07 grudnia 1997 (Świat)
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
liczba graczy: 1 - 16
wymagania sprzętowe: Pentium 133MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D.
Ta gra to fenomen, który można wytłumaczyć tylko na gruncie psychologii. Jak to możliwe, że w grę praktycznie bez żadnej fabuły, w której cała akcja zamyka się w bezmyślnym asymilowaniu setek przeciwników można grać latami? Odpowiedzi należy szukać w niezwykle wciągającej rozrywce w sieci, gdzie w pojedynku na śmierć i życie z innymi graczami czujemy ciągły dopływ adrenaliny. Firma Id Software zbiła majątek na serii Quake, zaś w wielu współczesnych grach wciąż znajdziemy engine Quake II, który został wylicencjonowany od Id Software w rekordowej liczbie egzemplarzy. Klasyka, która jest punktem odniesienia dla wszystkich gier tego gatunku.
--------------------------------------------------------------
Quake III:
data Premiery: 03 lutego 2000 (Polska), 03 grudnia 1999 (Świat)
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.
Ewolucja strzelanek z widokiem z perspektywy pierwszej osoby zaczęła się od typowych gier dla pojedynczego gracza, jednak szybko odkryto, że gry tego typu są doskonałe do rywalizacji pomiędzy żywymi graczami, najpierw poprzez modem i sieć lokalną, później głównie przez Internet. Kolejne tytuły udoskonalały coraz bardziej grę multiplayer, równocześnie coraz mniejszą wagę przykładając do trybu single player.
Jednak dopiero firma Id Software, twórca Wolfenstein 3-D, który zapoczątkował cały gatunek, zaproponowała w swoim najnowszym dziele Quake III: Arena rewolucyjną zmianę, polegającą na całkowitym zrezygnowaniu z trybu pojedynczego gracza. Co prawda można walczyć samemu z komputerowymi przeciwnikami, jednak należy to potraktować wyłącznie jako trening przed właściwą rozgrywką z żywymi przeciwnikami w sieci. Do wyboru mamy zarówno tryby walki indywidualnej, jak i zespołowej, zaś podobnie jak we wcześniejszych częściach otwarta architektura pozwala na tworzenie przez graczy własnych modyfikacji, tzw. MODów, często diametralnie różniących się od oryginału.
--------------------------------------------------------------
Quake IV:
data Premiery: 14 czerwca 2006 (Polska), 18 października 2005 (Świat)
tryb gry: single player
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 2.8 GB HDD, Windows 2000/XP.
Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software.
Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.
Podobnie jak to miało miejsce w części drugiej, także teraz rozgrywka koncentruje się na trybie dla jednego gracza. Matthew Kane – bo tak nazywa się komandos, w którego rolę się wcielimy – będzie musiał polegać nie tylko na swoich umiejętnościach w operowaniu bronią, ale również zdać się na pomóc kolegów, którzy wezmą aktywny udział w kampanii przeciwko Stroggom. Mimo ogromnego ładunku akcji, rozgrywającej się zarówno na otwartej przestrzeni, jak i w klaustrofobicznych korytarzach instalacji obcych, w Quake IV pojawią się również proste zadania, polegające np. na przeniesieniu przedmiotu z jednego miejsca do drugiego, itp. – zupełnie jak w starszym o osiem lat bracie.
W grze pojawił się silny wątek eksperymentów medycznych przeprowadzanych przez Stroggów na ludziach (część z nich mogliśmy oglądać już w Quake II). Podczas zmagań, schwytany Kane sam staje się ofiarą dyskusyjnych moralnie zabiegów, dzięki czemu uzyskuje specjalne implanty, pozwalające mu siać jeszcze większe zniszczenie. W kwestii tradycyjnych broni nie dokonano drastycznych zmian. Wróciły stare i dobre środki zagłady, np. Nailgun, Hyper Blaster, Railgun, Shotgun, a także Lightning Gun, czyli destrukcyjny miotacz energii, który pojawił się w pierwszej odsłonie programu. Jakby tego wszystkiego było mało, w Quake IV siądziemy za kierownicą kilku pojazdów. Szybka jazda połączona z eksterminacją potworów, jest jednym z najjaśniejszych punktów zmagań.
Również wizerunki przeciwników to powrót do korzeni. Powrócą doskonale znani wrogowie: Berzerkerzy, Gunnerzy i Grunty. W trakcie zmagań zobaczymy również upiorne postacie odpowiedzialne za eksperymenty medyczne, potężnych bossów i samego Makrona – ogromnego robota, pokrytego żywą tkanką.
Program korzysta z dobrodziejstw najnowocześniejszego obecnie silnika, stworzonego przez id Software dla potrzeb Doom 3. Doskonała gra świateł i cieni doskonale komponuje się z ogromnymi budowlami wzniesionymi przez Stroggów. Autorzy postarali się, aby obok klaustrofobicznych lokacji spowitych mrokiem, znalazło się dużo otwartych przestrzeni, powalających rozmachem oglądanych konstrukcji. O zgodność z duchem Quake II postarano się również w inny sposób. W grze ujrzymy mnóstwo symboli i flag z drugiej części gry, a także specyficzny styl budownictwa, który charakteryzował Stroggów.