Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

tenamazingfruits.jpg

motylek1701 / DLA DZIECI / programy / tenamazingfruits.jpg
programy - tenamazingfruits.jpg
Download: tenamazingfruits.jpg

99 KB

(400px x 337px)

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekzainstalować na DAEMON Tools Pro Koziołek Matołek idzie do Szkoły PL Program przeznaczony jest dla dzieci od 5 do 10 lat. Podstawowa tematyka to: nauka alfabetu, dodawanie i odejmowanie, nauka kolorów, kształtów, kierunków świata, następstw czasu, logicznego myślenia i kojarzenia oraz ćwiczenie pamięci. Przygotowane zabawy obejmują poziom przedszkola i pierwszej klasy szkoły podstawowej. Koziołek Matołek oprowadza małego użytkownika po pełnym niespodzianek Pacanowie. W programie znajduje się 11 zabaw edukacyjnych, w trzech wersjach różniących się poziomem trudności. Pozwala to dostosować poziom skomplikowania zabaw do możliwości małego gracza.
obrazek Młody Einstein - Ćwiczenia matematyczne uczą liczyć i porównywać, rozwijają sprawność liczenia, kształtują myślenie matematyczne. Stanowią świetną pomoc w początkach edukacji matematycznej.Wprowadza w świat matematykiUczy liczyć i porównywaćRozwija sprawność liczeniaKształtuje myślenie matematyczneAtrakcyjna forma realizacji...
Loguś - Komputerowe Gry Logopedyczne jest to zestaw czterech atrakcyjnych gier komputerowych, łączących w sobie dźwięki i labiogramy - fotografie przedstawiające prawidłowo wypowiadane głoski. Loguś wspomaga naukę poprawnej wymowy głosek i wyrazów u dzieci uczęszczających na zajęcia z logopedą. Prosta obsługa oraz pomoc lektorki umożliwia dziecku samodzielną naukę i zabawę z programem. Program składa się z czterech gier: - "Patrzę i mówię - głoski" Labiogram-Głoska i Głoska-Labiogram - to dwie proste gry dla dzieci, których celem jest nauka prawidłowego wymawiania głosek, - "Patrzę i mówię - wyrazy" Labiogramy-Wyraz i Wyraz-Labiogramy - cele tych gier są identyczne jak w Grach w głoski, lecz są nieco bardziej złożone, a co za tym idzie, są także ciekawsze. Program Loguś może być z dużym powodzeniem wykorzystywany w pracy z dziećmi autystycznymi (wizualizacja głosek polskich w postaci labiogramów).
obrazek Młody Einstein - Ćwiczenia matematyczne uczą liczyć i porównywać, rozwijają sprawność liczenia, kształtują myślenie matematyczne. Stanowią świetną pomoc w początkach edukacji matematycznej.Wprowadza w świat matematykiUczy liczyć i porównywaćRozwija sprawność liczeniaKształtuje myślenie matematyczneAtrakcyjna forma realizacji...
obrazek "Moje pierwsze zabawy matematyczne" zaliczyć można do grupy korepetytorów, czyli programów aktywnie współpracujących z uczniem. Programy takie w całości lub w obrębie dobranych przez nauczyciela fragmentów realizują proces nauczania. Zgodnie z wymogami dydaktyki muszą one spełniać określone zadania dydaktyczne: zaznajamiać z nowym materiałem, zapewniać jego utrwalanie, kontrolę i ocenę stopnia opanowania wiedzy, podejmować działania korektywne. Asystując uczniowi na podobieństwo korepetytora wpływają więc na dobór i kolejność etapów pracy, za pośrednictwem wskazówek naprowadzają na właściwą odpowiedź, poprawiają odpowiedzi błędne, sugerują lub uniemożliwiają dokonywanie określonych wyborów, wyjaśniają swoje decyzje itp. Ma to szczególne znaczenie w przypadku oprogramowania przeznaczonego dla najmłodszych dzieci, które nie potrafią jeszcze samodzielnie decydować o tym, czego i jak się uczyć. Program przeznaczony jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a jego celem jest wspomaganie kształtowania umiejętności dziecięcego liczenia. Autorzy podzielili program na cztery bloki tematyczne, które następująco opisali: 1. wspomaganie rozwoju umiejętności liczenia obiektów, 2.kształtowanie umiejętności dodawania i odejmowania, 3.ustalanie, gdzie jest więcej albo mniej, równoliczność, 4.stosowanie wszystkich umiejętności łącznie
Liczę z Reksiem to połączenie multimedialnej przygody z nauką i kompleksowym sprawdzeniem znajomości matematyki z zakresu nauczania początkowego. Zadaniem gracza jest pomóc Reksiowi w uratowaniu zwierząt, które porwał Wilk. Aby tego dokonać, trzeba zagłębić się w świat matematyki... W rozbudowanej grze matematycznej przeżyjesz niezapomniane przygody. Przed Tobą labirynty, podchody, tajne akcje, dziwne maszyny, łamigłówki, pasjonujące zadania i arytmetyczne pojedynki z Wilkiem. Ale to nie wszystko! Czekają na Ciebie także puzzle, kolorowanki i Wielki Turniej Matematyczny dla kilku graczy! A jeśli chcesz udać się na lekcję matematyki i poznać nowe zagadnienia, Reksio zaprasza do swojej szkoły! Wymagania sprzętowe: Pentium 166 Mhz, 32 MB RAM, karta graficzna SVGA, Windows 95/98/Me/2000/XP
obrazekzainstalować na DAEMON Tools Pro Koziołek Matołek idzie do Szkoły PL Program przeznaczony jest dla dzieci od 5 do 10 lat. Podstawowa tematyka to: nauka alfabetu, dodawanie i odejmowanie, nauka kolorów, kształtów, kierunków świata, następstw czasu, logicznego myślenia i kojarzenia oraz ćwiczenie pamięci. Przygotowane zabawy obejmują poziom przedszkola i pierwszej klasy szkoły podstawowej. Koziołek Matołek oprowadza małego użytkownika po pełnym niespodzianek Pacanowie. W programie znajduje się 11 zabaw edukacyjnych, w trzech wersjach różniących się poziomem trudności. Pozwala to dostosować poziom skomplikowania zabaw do możliwości małego gracza.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności