Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
motylek1701
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Kobieta Ilona

widziany: 6.03.2021 14:59

dodatkowe uprawnienia
  • pliki muzyczne
    3833
  • pliki wideo
    1931
  • obrazy
    10104
  • dokumenty
    1539

18703 plików
679,57 GB

Ukryj opis
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 418,9 MB
  • 18 mar 11 13:21
obrazek
"Po gwiazdkę z nieba" jest przeznaczonym dla dzieci w wieku przedszkolnym programem edukacyjnym z serii z Królikiem Bystrzakiem.
Ten stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy - przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej - do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał i rozszerzał wiedzę oraz rozwijał umiejętności dziecka zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS. Gra ma postać wielowątkowej, interaktywnej historii z licznymi ambitnymi zadaniami, które kształtują matematyczne i językowe umiejętności z zakresu nauki przedszkolnej.
Poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, tak że wyzwania nigdy nie przerastają jego możliwości, zaś system nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych trudności.
Gra "Po gwiazdkę z nieba" przekazuje jednocześnie wartości, ucząc pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji.

z chomika oolloolloo

  • 433,9 MB
  • 18 mar 11 13:21
obrazek
"Misja na Ser-io" to czwarta część serii programów edukacyjnych z Królikiem Bystrzakiem.
Przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej dostosowaliśmy stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał zdobyte wiadomości oraz poszerzał wiedzę dziecka o nowe odkrycia zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS.
System nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych wyzwań, ponieważ zaś poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, wyzwania te nigdy nie przerastają jego możliwości.
Gra "Misja na Ser-io", pomagając w zdobywaniu wiedzy, przekazuje jednocześnie wartości: uczy znaczenia przyjaźni, pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji. Gra w przystępny sposób pomaga rozwijać istotne w codziennym życiu umiejętności, takie jak liczenie pieniędzy czy stosowanie różnych sposobów zapisywania czasu, i przekazuje przydatne wiadomości na temat budowy i życia owadów.
Dodatkowe zalety programu to oryginalna grafika oraz dowcipne dialogi i piosenki, które są wspólnym dziełem doświadczonych tłumaczy literatury dziecięcej oraz znanych polskich aktorów.

z chomika oolloolloo

  • 27,0 MB
  • 18 mar 11 13:21
Ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami
# Uczy czytać, liczyć i rozumieć
# Rozwija umiejętności szkolne
# Zwiększa rozumienie słyszanego i czytanego tekstu
Program zawierający szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Poszczególne zabawy zawierają ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami. Uczą i rozwijają sprawność czytania i liczenia oraz rozumienia słyszanego i czytanego tekstu.
Pomysłowość i atrakcyjna multimedialna oprawa wszystkich gier sprawiają, że dzieci chętnie sięgają po program, korzystając z niego samodzielnie. Ćwiczenia są dokładnie omówione i przedstawione na przykładach, a ich obsługa przemyślana w taki sposób, by samodzielne korzystanie z programu nie sprawiało dzieciom żadnych kłopotów.
Każde ćwiczenie posiada 3 stopnie trudności, pozwala to indywidualnie dopasować go do aktualnych możliwości dziecka. Umożliwia też długie używanie programu w miarę rozwoju dziecka.

Instalacja:
1.Rozpakuj
2.Wypal lub emuluj w Daemon Tools
3.Zainstaluj i graj

z chomika MarcinJustyna

  • 3,4 MB
  • 18 mar 11 13:21
obrazekHEXelon Tabliczka mnożenia to aplikacja przeznaczona do nauczenia dziecka tabliczki mnożenia w taki sposób, aby potrafiło automatycznie udzielić poprawnej odpowiedzi. Aplikacja oferuje takie opcje jak regulacja prędkości i ilości zadawanych pytań oraz możliwość włączenia i wyłączenia lektora. Poza tym HEXelon Tabliczka mnożenia koryguje wynik gdy dziecko poda niewłaściwą odpowiedź, wystawia oceny, uczy przez powtarzanie działań i komunikuje się z dzieckiem za pośrednictwem lektora. Dzięki bodźcom działającym zarówno na wzrok jak i na słuch dziecka program sprawia, że nauka staje się przyjemniejsza.

z chomika smart5

  • 10,6 MB
  • 18 mar 11 13:21
TuXPaint to edytor graficzny, powstały z myślą o najmłodszych użytkownikach. Daje on dużo więcej możliwości,
niż wbudowany w system program Paint, a jednocześnie interfejs jest bardziej przyjazny i intuicyjny dla młodych
grafików. Wybór odpowiednich narzędzi do rysowania, kolorów oraz specjalnych efektów nie stanowi żadnego problemu.
Również dorośli odbiorcy mogą się bardzo zaangażować w tworzenie różnorodnych malowanek.


MS Windows 2000/XP/Vista
obrazek

z chomika dudus2

  • 3,3 MB
  • 18 mar 11 13:21

z chomika Kamaila

  • 99 KB
  • 18 mar 11 13:21

z chomika Kamaila

  • 0,7 MB
  • 18 mar 11 13:21

z chomika Kamaila

  • 144 KB
  • 18 mar 11 13:21

z chomika jacekjacek1

  • 140 KB
  • 18 mar 11 13:21

z chomika jacekjacek1

  • 161,3 MB
  • 18 mar 11 13:21
Berti-Niemiecki dla dzieci
opis: Korzystając z programu Berti - Niemiecki dla dzieci, maluch bez trudu opanuje podstawy języka niemieckiego. Przy tym pochłonięty doskonałą zabawą, jaką zapewnia ta ciekawa gra edukacyjna, nawet się nie spostrzeże, że swój czas poświęca nauce. Głównym zadaniem stojącym przed dzieckiem jest schwytanie przestępcy. Maluch skupiony na wypełnieniu tej ważnej misji bez ociągania się wykona wszystkie ćwiczenia językowe, bo tylko dzięki temu będzie mógł ująć sprawcę.

z chomika jacekjacek1

  • 434,1 MB
  • 18 mar 11 13:21
obrazek Gra ma za zadanie zapewnić dzieciom bezpieczną i pełną emocji zabawę, połączoną z nauką. Ponadto dzieci poznają tu ponad 11 000 słów, z czego 3000 w wersji audio. Zadania zawierają zabawy logiczne, rozwijające spostrzegawczość u najmłodszych. * 5 zadań, które ułatwią dzieciom naukę kolorów, dopasowywania kształtów, zachęcą do tańczenia oraz wykorzystywania wyobraźni w zabawie
* gra przy użycia myszki, z której obsługi uczy dzieci specjalny kursor
* dużo filmowych wstawek z zabawami roześmianych dzieci oraz mnóstwo muzyki

zachomikowany

  • 666,7 MB
  • 18 mar 11 13:21
Liczę z Reksiem to kolejna gra edukacyjna z sympatycznym pieskiem w roli głównej. Tym razem program poświęcony jest nauce i sprawdzeniu znajomości matematyki z zakresu nauczania początkowego.

Zadaniem najmłodszych użytkowników komputera jest tutaj pomoc Reksiowi w uratowaniu zwierząt, które porwał Wilk. Aby tego dokonać, dzieciom przyjdzie przemierzać labirynty, bawić się w podchody, czy brać udział w turnieju. Po drodze oczywiście nasi milusińscy rozwiązują szereg matematycznych łamigłówek, rozwiązują pasjonujące zadania i toczą arytmetyczne pojedynki z Wilkiem. Nie zabrakło oczywiście rozmaitych puzzli do układania czy kolorowanek, które znacznie uprzyjemniają czas spędzony na graniu. Wirtualne zmagania zostały okraszone ładną, rysunkową grafiką.

* Ponad 500 zadań matematycznych podzielonych na dwa poziomy trudności.
* Lekcje matematyki dla początkujących w szkole Reksia.
* Trening pozwalający przećwiczyć wszystkie gry.
* Turniej Matematyczny dla czterech graczy.
* Statystyki, z których można dowiedzieć się o postępach w nauce.
* 120 pięknych plansz do odwiedzenia, 2000 kwestii mówionych, 20 animowanych postaci.

z chomika thepesz

  • 144,3 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=148801391Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Bawi i uczy:
- Wyprawa w góry po ukryty skarb
- Poznawanie górskich roślin i zwierąt
- Wspólna przejażdżka podziemną kolejką
- Pokonywanie przeszkód
- Labirynty

zachomikowany

  • 146,5 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=148795352

zachomikowany

  • 158,7 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=148278940Komputerowa Gratka: Tajemnica Szamana. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Przyroda – kojot, skunks, piesek preriowy, bizon
- Technika – układanie linii kolejowych
- Muzyczne zabawy
- Westernowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o Indianach i Dzikim Zachodzie

Zabawy:
- Odczytaj wyrazy dymne
- Zagraj w generała
- Przepłyń rzekę
- Złóż lokomotywę

zachomikowany

  • 158,7 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=148278940Komputerowa Gratka: Tajemnica Szamana. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Przyroda – kojot, skunks, piesek preriowy, bizon
- Technika – układanie linii kolejowych
- Muzyczne zabawy
- Westernowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o Indianach i Dzikim Zachodzie

Zabawy:
- Odczytaj wyrazy dymne
- Zagraj w generała
- Przepłyń rzekę
- Złóż lokomotywę

zachomikowany

  • 187,9 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=148273493Komputerowa Gratka: Tajemnice Zamku Borsuka

Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki B, C, G
- Nauka czytania sylab
- Technika – narzędzia w kuźni
- Zwierzęta – borsuk, nietoperz
- Historia – zwyczaje dawnych mieszkańców zamku
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę z duchami
- Liczebność zbiorów – mniej, tyle samo, więcej
- Geografia – planety Układu Słonecznego

Zabawy:
- Wykuwanie podków
- Ułóż portret
- Gra w kości
- Strzelanie z kuszy
- Szyfrowane zamki
- Zamkowy quiz
- Ciepło – zimno (znajdź kryjówkę ducha)
- Multimedialna bajka
- Układanki
- Rymowanki

zachomikowany

  • 205,9 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=148262078Nauka na wesoło:
- Czytanie – podział wyrazów na sylaby
- Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer
- Cyfry i liczby – przeliczanie elementów
- Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce
- Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna
- Muzyczne zabawy – zimowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Rozmrażanie pingwina
- Skoki narciarskie
- Zjazd na sankach
- Zabawy na lodowisku
- Łapanie lemingów
- Kolorowanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 207,9 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=148235233 Komputerowa Gratka: Przygoda z Psikusiem. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter, odczytywanie wyrazów ze zrozumieniem
- Przyroda – chomik, gwarek, kanarek itp.
- Konstruowanie – budowanie psich bud
- Muzyczne zabawy – Kumpel kundel
- Ciekawostki – wszystko o rybkach akwariowych i psach
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Odczytaj listy
- Zagraj w psią ruletkę
- Przelicz rybki
- Przejdź kamienny labirynt
- Odszukaj zwierzęta
- Przygotuj akwarium
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 238,8 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=148235221Komputerowa Gratka: Wodnik Moczarek. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Czytanie – analiza i synteza głoskowa wyrazów
- Przyroda – grzybień, pałka wodna, pijawka
- Konstruowanie – łączenie rur
- Cyfry i liczby – liczba jako wynik pomiaru objętości
- Muzyczne zabawy – wesoła piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zawodach: murarz, elektryk, dekarz itp
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Łatanie dachu
- Osuszanie piwnicy
- Maszyna parowa
- Żabi chór
- Łączenie rur
- Oczyszczanie moczarów
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 193,5 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=147286397Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Cechy charakterystyczne:
Nauka na wesoło:
* Czytanie - wysłuchiwanie pierwszej i ostatniej głoski
* Przyroda – kret, nornica, osy, szerszenie, mchy i paprocie
* Konstruowanie – budowanie mostów
* Cyfry i liczby – składniki liczby i dopełnianie do określonej liczby
* Muzyczne zabawy – Słodka piosenka
* Ciekawostki – wszystko o miodzie
* Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
* Ruchome piaski
* Budowanie mostów
* Zagadki sowy
* Rozpoznaj cienie
* Chodzenie po kłodzie
* Ratunek dla świetlików
* Kolorowanki
* Multimedialna bajka
* Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 181,8 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=147281708NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do czytania i pisania - A, E, M, O, T, U
* Przyroda - zwierzęce symbole
* Ludzie i ich zawody - kowal
* Przepisy kucharskie - rogaliki
* Cyfry i liczby - przeliczanie i porównywanie liczebności zbiorów
* Muzyczne zabawy - Pechowa piosenka
* Ciekawostki - wszystko o pechu
* Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
* Jazda na deskorolce
* Składanie maszyny
* Rzut podkową
* Magiczne lustra
* Liczydło Filipa
* kolorowanka
* Z pamiętnika dziadka Patryka
* Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 178,8 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=147281707Komputerowa Gratka: Niespodzianka z jajka. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Czytanie – rozpoznawanie wyrazów
- Przyroda – kolczatka, kangur, struś, emu, dziobak
- Konstruowanie – naprawa zepsutych przedmiotów
- Cyfry i liczby – całość i połowa
- Muzyczne zabawy – Jajeczna piosenka
- Ciekawostki – wszystko o dinozaurach
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Czary w magicznej kuli
- Kolorowanie jajek
- Handlowanie na straganie
- Naprawa gratów
- Bociania misja
- Ratunek dla zboża
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 227,6 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter
- Rozpoznawanie pierwszej głoski
- Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy
- Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne
- Zawody - lutnik
- Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę
- Ciekawostki - wszystko o owadach
- Obsługa komputera - klawiatura i myszka

Zabawy:
- Magiczne domino
- Upleć struny
- Zbuduj wodne cymbałki
- Maszyna dźwiękowa
- Posprzątaj mrowisko
- Zagraj na leśnym pianinie
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki

zachomikowany

  • 227,6 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter
- Rozpoznawanie pierwszej głoski
- Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy
- Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne
- Zawody - lutnik
- Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę
- Ciekawostki - wszystko o owadach
- Obsługa komputera - klawiatura i myszka

Zabawy:
- Magiczne domino
- Upleć struny
- Zbuduj wodne cymbałki
- Maszyna dźwiękowa
- Posprzątaj mrowisko
- Zagraj na leśnym pianinie
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki

zachomikowany

  • 221,1 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=144731602Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź
- Czytanie - ukryte wyrazy
- Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą
- Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie
- Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne
- Czas - miesiące
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki
- Obsługa komputera - klawiatura, myszka
- Polskie tradycje świąteczne

Zabawy:
- Uwolnij Mikołaja
- Ubierz choinkę
- Złóż skuter śnieżny
- Ulep bałwana
- Zapakuj prezenty
- Piernikowa fabryka
- Gwiazdkowa pamięciówka
- Wygraj bitwę z Gryziwąsem
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Układanki

zachomikowany

  • 205,9 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=144731481Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra-
- Przyroda – zwierzęta nocne, zioła
- Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par
- Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz
- Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi
- Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany
- Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Literkowe porządki
- Zapal lampy
- Testuj elektroniczną maszynę
- Wyprawa na moczary
- Sklep wysyłkowy Pani Sowy
- Przygotuj drewno dla Tosi
- Kolorowanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 235,5 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie.
NAUKA NA WESOŁO:
- Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem
- Czas - miesiące i pory roku
- Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie
- Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie
- Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka
- Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie
- Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
- Pogoń za duszkiem
- Loteryjka obrazkowa
- Wypożyczalnia kostiumów
- Szkoła tańca
- Odkrywanie pór roku
- Magiczne lampiony
- Układanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 263,2 MB
  • 18 mar 11 13:21
Image.aspx?id=143769366NAUKA NA WESOŁO:
* Utrwalanie znajomości liter
* Czytanie wyrazów wielosylabowych
* Przyroda - ślimaki
* Zawody - zegarmistrz
* Technika - motocykl
* Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12
* Czas - rozpoznawanie pełnych godzin
* Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką
* Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach
* Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury

ZABAWY:
* Odnajdź różnice
* Zagraj w koszykówkę
* Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy)
* Skoki na skakance
* Sportowa przebieranka
* Pokonaj Gryziwąsa we florecie
* Ustaw budzik
* Multimedialna bajka
* Rymowanki
* Układanki

zachomikowany

« poprzednia stronanastępna strona »
Dodaj plikDodaj plik
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    1
  • obrazy
    4
  • pliki wideo
    1
  • pliki muzyczne
    0

71 plików
14,59 GB




Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (26)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (26)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności