Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

ABC z Reksiem.rar

motylek1701 / DLA DZIECI / GRY dla dzieci / ABC z Reksiem.rar
Download: ABC z Reksiem.rar

349,15 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Image.aspx?id=118850944ABC z Reksiem, to program dla dzieci od 5 lat. Przeznaczony jest do nauki podstaw alfabetu, funkcji litery w słowie oraz czytania i rozumienia prostych słów, zwrotów i zdań. Program jest rozbudowany i zróżnicowany. Zawiera około 300 gier i zabaw. Znaleźć tu można zarówno kurs nauki alfabetu, jak i wiele zabaw związanych z poznawaniem liter.
"ABC z Reksiem" składa się z trzech części: gry, elementarza i szkoły. Pierwsza z nich to wesoła zabawa, w której gracz pomaga Reksiowi skompletować alfabet, podczas rozwiązywania różnych gier i zgadywanek. Interaktywny elementarz to zbiór kolorowych stron poświęconych poszczególnym literkom. Znajdują się tu ukryte animacje, słowa i różne zabawy. Szkoła to przyjazny dziecku kurs nauki alfabetu składający się z około 100 zdań, zabaw i prezentacji. Dziecko uczy się tutaj nie tylko rozpoznawać litery, ale także posługiwać się nimi w różnych sytuacjach. Literkowa gra to zabawa ze Smokiem Literkowym, który porwał chłopca - najlepszego przyjaciela Reksia. Aby go uwolnić Reksio musi skompletować cały alfabet. Dziecko pomaga pieskowi. Jednocześnie poznaje alfabet, ćwiczy pisanie i czytanie.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Z rancza ginie koń o imieniu Lucky, zdobywca wielu nagród. Od ciebie zależy, czy odnajdzie się, zanim rozpoczną się zawody. Przygotuj się do drogi, wybierając konia, szczotkując jego grzywę i rozwijając swoje zdolności jeździeckie. Wsiadaj na grzbiet i ruszaj szukać wskazówek!
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=144731481Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra- - Przyroda – zwierzęta nocne, zioła - Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par - Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz - Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi - Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany - Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Literkowe porządki - Zapal lampy - Testuj elektroniczną maszynę - Wyprawa na moczary - Sklep wysyłkowy Pani Sowy - Przygotuj drewno dla Tosi - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=148801391Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Bawi i uczy: - Wyprawa w góry po ukryty skarb - Poznawanie górskich roślin i zwierąt - Wspólna przejażdżka podziemną kolejką - Pokonywanie przeszkód - Labirynty
c0b09024d3.jpg Czy Wasza pociecha także chciałaby być zawsze naj? A może wręcz przeciwnie- nie wierzy, że to możliwe i boi się wszelkich konkurencji? Jeśli tak, to w tym numerze wraz z Pluszakami dowie się, dlaczego „kto pierwszy, ten…” powinien poczekać na resztę! Pismo i gra na CD zachęcą, by zamiast krytykować wydarzenia sportowe w TV, samemu podjąć wyzwanie. Dzięki grze Wasze dziecko nauczy się też sprawnie liczyć i pozna zasady fair play!
2faff543b2a11516m.jpg NAUKA NA WESOŁO: • Czytanie - rozpoznawanie liter, czytanie wyrazów • Cyfry i liczby - tworzenie zbiorów, liczenie w zakresie 10 • Astronomia - znaki zodiaku, gwiazdozbiory • Muzyka - piosenka "Złoty Lew" • Kalendarz - pory roku • Kolory - barwy podstawowe i pochodne • Obsługa komputera - myszka ZABAWY: • Zodiakalne zagadki • Porządki na strychu • Napraw teleskop • Kosmiczny bałagan • Połącz gwiazdy • Kalendarze • Słoneczne wzory • Mieszanie barw • Tajemniczy labirynt • Kolorowanki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności