-
1240 -
1021 -
252 -
116
2908 plików
585,33 GB
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 6GB HDD, Windows XP/Vista
Gra akcji wzbogacona o liczne elementy znane z gier RPG, nawiązująca klimatem do takich tytułów jak: Blade Runner, Ghost In The Shell oraz Warhammer 40 000.
Historia opowiadana w E.Y.E przenosi nas w mroczną i tajemniczą przyszłość, inspirowaną takimi tytułami jak Blade Runner, Ghost In The Shell oraz Warhammer 40 000. Trwający od wielu lat konflikt pomiędzy Federacją i Metastreumonic Force wkracza w kulminacyjną fazę. Rozgrywka stopniowo odkrywa przed graczem subtelną sieć konspiracji, powiązań oraz manipulacji obu stron konfliktu, których celem jest sięgnięcie po absolutną władzę.
E.Y.E jest grą akcji przedstawioną w perspektywie pierwszej osoby, która wykorzystuje liczne rozwiązania znane nam z produkcji RPG. Aby odnieść sukces, gracz musi zarządzać swoim inwentarzem, sprawnie operować zestawem umiejętności oraz kilkunastu rodzajów implantów oddanych do jego dyspozycji. Istotną rolę odgrywają również postaci niezależne, z którymi gracz może konwersować przy pomocy rozbudowanego systemu dialogów – pozyskując w ten sposób niejednokrotnie, ważne informacje.
Tryb kampanii podzielony został na 7 rozdziałów, z których każdy poza misjami głównymi, zawiera również szereg zadań pobocznych. Interesujący jest fakt, że jeżeli graczowi nie uda się pomyślnie wykonać danego zadania, nie oznacza to natychmiastowego końca zabawy. Wręcz przeciwnie, jego porażka w dynamiczny sposób wpłynie na kształtowanie otaczającego go świata. Przejawiać się to może w różny sposób, np.: we wrogim nastawieniu do naszej osoby, neutralnej dotąd frakcji.
Nasz arsenał składa się z 25 rodzajów broni, przeznaczonych zarówno do walki bezpośredniej, jak i dystansowej. Dodatkowym atrybutem, dodającym smaku rozgrywce jest system odkryć naukowych jakich możemy dokonać w grze (możemy modyfikować nasz ekwipunek przy użyciu niemalże 50 rodzajów rozwiązań technologicznych). Ciekawym elementem jest również wprowadzenie wskaźnika stanu psychicznego naszego bohatera. Silne emocje mogą negatywnie wpływać na jego zachowanie np: na krótką chwilę unieruchamiając postać.
Poziomy charakteryzują się dużą liczbą alternatywnych ścieżek i zostały zaprojektowane z myślą o swobodzie działania. Gracz sam może decydować w jaki sposób chce podejść do danego problemu, tworząc tym samym własny styl gry. Nieliniowość sprawia, iż eksploracja otoczenia daje wiele przyjemności, a brak odgórnie wytyczonej drogi wpływa pozytywnie na żywotność tytułu
.
.
.
- sortuj według:
-
0 -
4 -
0 -
0
8 plików
1,66 GB