-
1670 -
4004 -
2501 -
2052
14680 plików
2655,22 GB
producent: Larian Studios
wydawca: cdv Software Entertainment AG
kategoria: cRPG
Data Premiery:
02 sierpnia 2002 ( światowa data premiery )
09 grudnia 2002 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 3 CD
wymagania sprzętowe:
Pentium II 233 MHz, 64 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX 8 MB, Windows 9x/ME/2000/XP
Opis gry:
Divine Divinity to gra z gatunku cRPG osadzona w pełnym intryg i czarnej magii świecie fantasy. W zależności od upodobań gracza Divine Divinity będzie typową grą z gatunku cRPG w stylu Baldur’s Gate bądź też upodobni się do bardziej zręcznościowej odmiany tego gatunku jak np. Diablo. W świecie tym panuje chaos, dlatego też zadaniem gracza będzie podążanie ścieżką która doprowadzi go do przywrócenia ładu i porządku.
Na początku gry mamy sześć typów postaci do wyboru, z możliwością dowolnego kształtowania ich cech. Gracz kieruje poczynaniami tylko jednego bohatera, może jednak dodatkowo wynajmować inne postacie (ale nie będzie miał nad nimi pełnej kontroli). Walka toczy się w czasie rzeczywistym, istnieje jednak możliwość pauzowania gry. Możemy podążać trzema odmiennymi drogami (jako Warrior, Wizard lub Survivor), a każda z nich dzieli się w dalszej części gry na cztery kolejne ścieżki. Podróżujemy po obszernej, gęsto zaludnionej i urozmaiconej krainie bez podziału na poziomy (ciągły świat). Dość rozbudowany jest system zdolności i umiejętności bohatera, dzielący się na cztery główne klasy: Armor skills, Weapon skills, Magic skills i General skills.
* Engine graficzny generujący dynamiczne i pełne szczegółów otoczenie, kolorowe oświetlenie, generowane w czasie rzeczywistym cienie, zmienne warunki pogodowe, itp.
* Cztery ogromne mapy obejmujące ponad 20 tysięcy screenów.
* Bohater może się nauczyć do 96 różnych umiejętności.
* Ponad 150 niezależnych postaci kontrolowanych przez komputer.
* Ponad 100 typów monstrów i śmiercionośnych bestii.
* Niemal nieograniczona ilość broni i przedmiotów, w które można wyposażyć bohatera. Każdy przedmiot można umagicznić i podnieść jego wartości bojowe.
* Dosłownie „tony” interaktywnych obiektów i przedmiotów, które można poruszyć, wziąć, sprzedać, itp.
* Wielka i wciągająca fabuła składająca się z licznych questów i pod-questów.
Screeny:
http://gry.gery.pl/gal.php?ID=4695&gal=screeny
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=9232
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
21 plików
2,78 GB