2013.09.12 Zamontowane siedzenie.jpg
-
C330 katalog -
DPFRemover Free 1.0.0 -
DTC Remover 1.02 -
ECM Titanium with 26000+ Diver -
ECU maps -
ECU Pinouts collection -
ECUsafe 2.0.0.0 -
EDC15 -
Galeria -
Galetto v54 0475 -
Immo Killer 1.10 -
Immo Universal Decoding 3.2 -
KESS -
LEKTURY EBOOKI -
MagicWand 4C 4D -
Moskwicz na pedały nr 1 - fazy remontu ;) -
MTX DTC Remover 1.8.5.0 -
muza -
NAJCIEKAWSZE MIEJSCA W POLSCE -
PACZKA 60 FILMÓW NA KOMURKE NA TELEFON -
Professional EGR Remover v1.5.5 -
ramki do zdjec -
ramki I -
RAMKI II -
RAMKI III -
RAMKI Z NETU -
RÓŻNE RAMKI I PODKŁADY -
Tuning -
VAG DTC Remover -
VAG EEPROM Programmer 1.19g -
VAGEDCSuite 1.3.9.0 -
WĘDKARSTWO -
WinOLS podstawy PDF PL -
WinOLS podstawy PDF PL(1)
W kolejnym etapie zostały zmyte detergentem pozostałości po środku do usuwania farb i wszystko spłukane gorącą wodą.
Po osuszeniu przyszła kolej na pozbycie się śladów korozji za pomocą szczotek drucianych na szlifierce oraz ręcznie za pomocą papieru ściernego . Kolejne czynności to prace blacharskie i spawalnicze , autko poza licznymi wgniotkami karoserii miało w kilku miejscach rozerwane fabryczne zgrzewy - zwłaszcza przy tylnym zawieszeniu.
Po kolejnym oczyszczeniu i odtłuszczeniu całości został położony podkład antykorozyjny.
Następnie pozostałe nierówności zostały wyrównane szpachlówką wzmocnioną włóknem i po wyszlifowaniu szpachlówką samochodowa standard oraz soft.
Gdy wszystkie widoczne nierówności zostały zniwelowane przyszedł czas na usunięcie rys po papierze ściernym 80 za pomocą szpachlówki natryskowej firmy NOVOL .
Kolejną fazą było przeszlifowanie całości papierem 180-240 na sucho, małe korekty gdzie jeszcze "coś wyszło" i po odpyleniu położenie akrylowego podkładu samochodowego.
Po wyschnięciu podkład został zmatowany wewnątrz matą ścierną 400 na sucho i z zewnątrz papierem wodny 600 na mokro.