-
1 -
1 -
483 -
344
925 plików
13,24 GB
W kolejnym etapie zostały zmyte detergentem pozostałości po środku do usuwania farb i wszystko spłukane gorącą wodą.
Po osuszeniu przyszła kolej na pozbycie się śladów korozji za pomocą szczotek drucianych na szlifierce oraz ręcznie za pomocą papieru ściernego . Kolejne czynności to prace blacharskie i spawalnicze , autko poza licznymi wgniotkami karoserii miało w kilku miejscach rozerwane fabryczne zgrzewy - zwłaszcza przy tylnym zawieszeniu.
Po kolejnym oczyszczeniu i odtłuszczeniu całości został położony podkład antykorozyjny.
Następnie pozostałe nierówności zostały wyrównane szpachlówką wzmocnioną włóknem i po wyszlifowaniu szpachlówką samochodowa standard oraz soft.
Gdy wszystkie widoczne nierówności zostały zniwelowane przyszedł czas na usunięcie rys po papierze ściernym 80 za pomocą szpachlówki natryskowej firmy NOVOL .
Kolejną fazą było przeszlifowanie całości papierem 180-240 na sucho, małe korekty gdzie jeszcze "coś wyszło" i po odpyleniu położenie akrylowego podkładu samochodowego.
Po wyschnięciu podkład został zmatowany wewnątrz matą ścierną 400 na sucho i z zewnątrz papierem wodny 600 na mokro.
- sortuj według:
-
0 -
69 -
0 -
0
69 plików
63,64 MB