Darksouls Xbox 360 LT3.0.part02.rar
-
♦ Fifa 14 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Mafia 2 PL Xbox 360 (boss007) (elkdgjlekr) -
13 Zabójców HD -
16 Przecznic HD -
2012 HD -
21 Jump Street HD -
22 Kule HD -
300 HD -
50 Pierwszych Randek -
Annapolis HD -
Błękitna Głębia HD -
Call Of Duty Modern Warfare 3 -
Call Of Duty Modern Warfare 3 LT3.0 Xbox 360 -
COD MW3 -
GTA V -
GTA V PL LT3.0 dvd1 Xbox 360 -
GTA V PL LT3.0 dvd2 Xbox 360 -
Iron Man 3 HD -
Kroniki Riddicka HD -
Lego Star Wars 3 -
Lego Star Wars III The Clone Wars Xbox 360 -
Mafia 2 -
Mroczny Rycerz powstaje HD -
NBA 2k13 -
NHL 13 -
Odwróceni -
Office -
Pamiętnik -
PES 13 -
Pitch Black HD -
Płytki dekoracyjne -
Prometeusz HD -
Protektor HD -
Seriale -
Shrek Forever After -
Six Bullets HD -
Skyfall HD -
Soulcalibur 5 -
Strażnik HD -
Tekken VI -
The Sims 3 -
Trick HD -
Two for the Money HD -
Uprowadzona 2 HD -
Wojownik 2011 HD -
Wschodnie Obietnice HD -
Wszystko za śmierć -
Wyspa skazańców HD -
Zabójca-War HD -
Życie PI HD Napisy
Dark Souls to action/RPG osadzony w mrocznym świecie fantasy. Za jego opracowanie odpowiedzialne jest studio From Software, mające w dorobku Demon’s Souls, niezwykle wymagającego przedstawiciela tego samego gatunku, który zawładnął sercami posiadaczy konsoli PlayStation 3 w 2009/2010 roku. Akcja Dark Souls toczy się w uniwersum utrzymanym w stylistyce średniowiecznego fantasy i inspirowanym kilkoma motywami. Ponownie są to takie aspekty jak rycerze i królowie, śmierć i podziemia, czy chociażby ogień i chaos. W odróżnieniu od poprzedniego dzieła studia From Software, świat Dark Souls nie został jednak podzielony na odrębne poziomy. Zamiast tego otrzymaliśmy płynne przejścia między strefami i sporymi połaciami terenu – gracz może dotrzeć do każdego miejsca widocznego na ekranie. Twórcy zwiększyli w ten sposób rolę eksploracji i stworzyli bardziej skomplikowane lokacje (rozciągające się nie tylko w poziomie, ale i pionie). W trakcie rozgrywki ponownie zagłębiamy się w mroczne korytarze zamków i opuszczone podziemia, nie dysponując przy tym żadnymi szczegółowymi mapami. Ukończenie produkcji zajmuje około 60 godzin. W Dark Souls zastosowano model rozgrywki niemal identyczny z tym znanym z Demon's Souls. Zabawę rozpoczynamy od stworzenia bohatera. Do wyboru dostajemy płeć, wygląd, imię oraz klasę. Ostatni z elementów jest tylko umowny, gdyż każdą postać możemy rozwinąć w dowolny sposób i nie musimy sugerować się żadnymi wytycznymi. W czasie zabawy wykorzystujemy wiele różnych broni, w tym dziesiątki nowych. Dla każdej z nich zarezerwowane zostały unikalne rodzaje ataków i animacji postaci, przy czym wszystko zależne jest od biegłości naszego bezimiennego bohatera i tego, czy trzyma broń w obydwu rękach, czy w jednej. Twórcy usprawnili także silnik odpowiedzialny za odwzorowanie fizyki, który w wielu przypadkach pomaga osiągnąć przewagę nad nieprzyjacielem. Ponadto bohater po raz kolejny włada doskonale magią (zaklęciami i cudami). Środkiem płatniczym, a także źródłem punktów doświadczenia ponownie są dusze zabierane pokonanym przeciwnikom. Istotną rolę w Dark Souls po raz kolejny odgrywa rozgrywka kooperacyjna (wzajemne przywoływanie w celu udzielenia pomocy) i współzawodnictwo (rzucanie wyzwań), a także możliwości oglądania śmierci innych graczy i czytania pozostawianych przez nich wiadomości. W ten sposób gracz dowiaduje się nieco więcej o otaczającym go uniwersum. Uczestnicy świata Dark Soulswpływają również na swoje losy. W ten sposób studio próbuje oddać klimat przechodzenia starych erpegów (np. Dragon Quest), kiedy to każdy grał osobno, ale wymieniał doświadczenia z innymi osobami.