Bodycount Xbox 360.part70.rar
-
♦ Fifa 14 PL LT3.0 Xbox 360 -
♦ Mafia 2 PL Xbox 360 (boss007) (elkdgjlekr) -
13 Zabójców HD -
16 Przecznic HD -
2012 HD -
21 Jump Street HD -
22 Kule HD -
300 HD -
50 Pierwszych Randek -
Annapolis HD -
Błękitna Głębia HD -
Call Of Duty Modern Warfare 3 -
Call Of Duty Modern Warfare 3 LT3.0 Xbox 360 -
COD MW3 -
GTA V -
GTA V PL LT3.0 dvd1 Xbox 360 -
GTA V PL LT3.0 dvd2 Xbox 360 -
Iron Man 3 HD -
Kroniki Riddicka HD -
Lego Star Wars 3 -
Lego Star Wars III The Clone Wars Xbox 360 -
Mafia 2 -
Mroczny Rycerz powstaje HD -
NBA 2k13 -
NHL 13 -
Odwróceni -
Office -
Pamiętnik -
PES 13 -
Pitch Black HD -
Płytki dekoracyjne -
Prometeusz HD -
Protektor HD -
Seriale -
Shrek Forever After -
Six Bullets HD -
Skyfall HD -
Soulcalibur 5 -
Strażnik HD -
Tekken VI -
The Sims 3 -
Trick HD -
Two for the Money HD -
Uprowadzona 2 HD -
Wojownik 2011 HD -
Wschodnie Obietnice HD -
Wszystko za śmierć -
Wyspa skazańców HD -
Zabójca-War HD -
Życie PI HD Napisy
Bodycount to kolejny tytuł z gatunku FPS przygotowany przez firmę Codemasters. W odróżnieniu od Operation Flashpoint: Dragon Rising gra kładzie mniejszy nacisk na realizm rozgrywki i założenia taktyczne, koncentrując się przede wszystkim na efektownej i emocjonującej destrukcji. Nie bez powodu Bodycount uważa się za duchowego następcę innej strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby – Black. Produkcji gry podjęło się wewnętrzne studio Codemasters zlokalizowane w Guilford, a na czele zespołu projektantów stanął Stuart Black. Był on jednym z głównych autorów Black i swego czasu rozpoczął nawet prace nad kontynuacją wydanej w 2006 roku produkcji Criterion Studios. Projekt został jednak zarzucony, a Blacka oraz kilku innych weteranów branży zwerbowała firma Codemasters. Ideą, jaka przyświecała twórcom Bodycount było odejście od schematów powielanych przez większość współcześnie wydawanych FPS-ów. Postanowiono więc dać miłośnikom tego gatunku coś nieskomplikowanego i jednocześnie świeżego. Zamiast rozbudowanej fabuły i drzewka misji do wykonania, graczom oddano do dyspozycji potężny arsenał broni oraz proste zadanie zlikwidowania wszystkich celów na planszy. Dużo dynamicznej akcji, niemal nieskrępowane możliwości destrukcji otoczenia i spektakularne strzelaniny – to istota całej zabawy. Wątki fabularne ograniczone zostały do minimum. Oto gracze stają do walki w toczącym się potajemnym konflikcie, którego żaden naoczny świadek nie powinien pozostać przy życiu. Jak na FPS-a z prawdziwego zdarzenia przystało, poza opcją rozgrywki solo, gracze mogą liczyć na rozbudowany tryb multiplayer. Stuart Black i jego zespół zakładają, że Bodycount spowoduje taką samą rewolucję w gatunku pierwszoosobowych strzelanin, jaką w grach wyścigowych wywołało pojawienie się Race Driver: GRID . Wspomniane tytuły mają zresztą więcej wspólnego ze sobą. Bodycount wykorzystuje platformę technologiczną EGO Game, która stanowi rozwinięcie silnika graficznego EGO Engine znanego m.in. z Race Driver: GRID oraz Operation Flashpoint: Dragon Rising. Technologia ta może nie jest już pierwszej świeżości, ale zapewnia przyzwoitą jakość i wydajność.