Kaczor-Przyjazn-Duma-Godnosc-2010.rar
wymagania sprzętowe: 1. Procesor 2.0 GHz 2. 512 MB RAM 3. grafika ze 128 MB pamięci i wsparciem Pixel Shadera 2.0 4. 6 GB wolnego miejsca na dysku Spore to gra bardzo nietypowa. Zaczynamy jako jednokomórkowy organizm, zbierający punkty DNA i unikający przeciwników w zbiorniku wodnym, aby rozwinąć się, wykształcić odnóża, znaleźć partnerkę... A potem założyć plemię, przekształcić je w cywilizację i w końcu wystartować w kosmos, gdzie będziemy mogli "bawić się w boga", manipulując stworzeniami na innych planetach, jak i samymi planetami. Istotą gry jest możliwość dowolnego dostosowania swojego stworka - może mieć dowolną ilość nóg, rąk, oczu, głów, skrzydła, kolce... Cokolwiek. Gotowe stworki są potem eksportowane na serwer (wraz ze zdefiniowanym przez nas podczas rozgrywki charakterem), z którego mogą je pobierać inni gracze, a my mamy możliwość wglądu w statystyki - ile razy nasz zwierzak został pobrany przez innych, ile razy zawarto sojusz z jego rasą itd. Jak określił to twórca gry, znany z serii "Sim..." Will Wright, Spore jest "massively online single-player" - o ile w rozgrywce na raz bierze udział tylko jedna osoba, wszystkie napotykane przez nią stworzenia są tworzone przez społeczność graczy. Budżet gry wyniósł, jak dotąd, 20 milionów dolarów. Engine pozwala na dowolne modyfikowanie stworzeń, budynków i pojazdów, zaś wszystkie animacje są generowane za pomocą procedur dostosowujących się do tego, co stworzyliśmy.
wymagania sprzętowe: 1. Procesor 2.0 GHz 2. 512 MB RAM 3. grafika ze 128 MB pamięci i wsparciem Pixel Shadera 2.0 4. 6 GB wolnego miejsca na dysku Spore to gra bardzo nietypowa. Zaczynamy jako jednokomórkowy organizm, zbierający punkty DNA i unikający przeciwników w zbiorniku wodnym, aby rozwinąć się, wykształcić odnóża, znaleźć partnerkę... A potem założyć plemię, przekształcić je w cywilizację i w końcu wystartować w kosmos, gdzie będziemy mogli "bawić się w boga", manipulując stworzeniami na innych planetach, jak i samymi planetami. Istotą gry jest możliwość dowolnego dostosowania swojego stworka - może mieć dowolną ilość nóg, rąk, oczu, głów, skrzydła, kolce... Cokolwiek. Gotowe stworki są potem eksportowane na serwer (wraz ze zdefiniowanym przez nas podczas rozgrywki charakterem), z którego mogą je pobierać inni gracze, a my mamy możliwość wglądu w statystyki - ile razy nasz zwierzak został pobrany przez innych, ile razy zawarto sojusz z jego rasą itd. Jak określił to twórca gry, znany z serii "Sim..." Will Wright, Spore jest "massively online single-player" - o ile w rozgrywce na raz bierze udział tylko jedna osoba, wszystkie napotykane przez nią stworzenia są tworzone przez społeczność graczy. Budżet gry wyniósł, jak dotąd, 20 milionów dolarów. Engine pozwala na dowolne modyfikowanie stworzeń, budynków i pojazdów, zaś wszystkie animacje są generowane za pomocą procedur dostosowujących się do tego, co stworzyliśmy.