Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Patrician 3 - PL.iso

misiek199713 / Gry Strategiczne / Patrician 3 - PL.iso
Download: Patrician 3 - PL.iso

482,08 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek
Trzecia odsłona cyklu Patrician. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym, jej głównym elementem jest handel, akcja zaś umiejscowiona jest w historycznych realiach, tj. XIV-wieczna Europa Północna.

Po sporym sukcesie drugiej części strategii ekonomicznej Patrician (wydanej w 2001 roku), zespół Ascaron poszedł za ciosem i stworzył trzecią odsłonę tego cyklu. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym, jej głównym elementem jest handel, akcja zaś umiejscowiona jest w historycznych realiach, tj. XIV-wieczna Europa Północna. Rozpoczynamy w małym średniowiecznym miasteczku jako jeden z pomniejszych, nic nieznaczących kupców, a celem rozgrywki jest dorobienie się fortuny i awansowanie w hierarchii społecznej do statusu tytułowego patrycjusza (tj. bogatego, wpływowego mieszczanina, członka patrycjatu miejskiego), a być może nawet głowy Hanzy (związku miast opartego na handlu). Nasze działania nie ograniczają się wyłącznie do legalnych transakcji handlowych i możemy też zarobić maczając palce w takiej działalności jak piractwo czy szmuglerstwo. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by inwestować w rozbudowę miast (budynki, itp.).

* Nowy edytor map pozwalający graczom tworzyć swoje własne mapy do rozgrywek w trybach single i mulitplayer.
* Możliwość wybudowania „od zera” maksymalnie dwóch własnych miast podczas jednej gry. Jako burmistrz miasta możemy ustalać wysokość podatków oraz zabezpieczyć miasto i jego mieszkańców przed zagrożeniami z zewnątrz budując fortyfikacje, bramy czy portowe wierze strażnicze. Istnieje też możliwość negocjowania z wojskami oblegającymi miasto lub nawet zorganizowania kontrataku.
* Wzbogacone, względem poprzedniej części, opcje organizowania i prowadzenia ekspedycji – szczegółowe rozkazy, które możemy wydawać kapitanom okrętów, podpisywanie różnych kontraktów z odległymi miastami, itd.
* Nowe efekty atmosferyczne (deszcz, śnieg, lód, itp.), sezonowe zmiany pogody. Szczegółowo odtworzony wpływ warunków pogodowych na życie ludzi, produkcję, transport i inne dziedziny związane z naszą działalnością.
* Poprawiona oprawa graficzna gry, w tym: animowane drzewa, zwierzęta, nowy wygląd budynków, szczegółowo przedstawione okręty (wystarczy raz popatrzeć by zorientować się w jakim stanie technicznym jest jednostka).
* Sześć nowych rodzajów budynków, które poszerzają możliwości gracza w dziedzinie inwestowania i zarabiania pieniędzy, m.in.: magazyn, mennica oraz szkoła elementarna.
* Od nowa zaprojektowane i zaprogramowane komputerowe A.I.
* Udoskonalone i rozszerzone opcje handlowe ułatwiające prowadzenie interesów, a także dające większą kontrolę nad swym imperium handlowym.
* Szereg nowych scenariuszy, misji, questów i zadań, które można wykonać.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Wstawiam cztery pełne wersje gier po polsku Zeus + Posejdon Bóg Atlantydy, oraz Faraon + Kleopatra królowa Nilu wszystko w jednym instalatorze w jednym pliku *.iso Wersje pełne niewymagające żadnego serialu ani cracka, wrzucamy płytkę do wirtualnego Cd otwiera się instalator i montujemy jeden z zestawów, lub dowolna grę. Zapytacie, dlaczego tak mało miejsca zajmują i to oryginały, powiem krótko, kto wie jak to zrobić to tak ma.
obrazek W tej grze prawie kazdy znajdzie cos dla siebie - dziecko swietna zabawe w wesolym miasteczku, a dorosly wyzwanie ekonomicznego zarzadzania nim. Któż z nas nie lubi wesołych miasteczek? W tej grze francuska firma Bullfrog daje nam świetny symulator wszystkich aspektów parku rozrywki. Projektujemy park i jego atrakcje, ustalmy ceny biletów, pensje personelu, menu w barach itp. Mamy wpływ nawet na takie drobiazgi jak polecenie przesalania frytek, aby odwiedzający spożywali więcej napojów. Ponadto możemy inwestować w wynajdowanie nowych atrakcji i modernizację istniejących. Jeśli nie interesuje nas aspekt ekonomiczny, to wszystkie te czynności możemy powierzyć komputerowi, a na nas czeka największa atrakcja: zwiedzanie naszego parku i wirtualna zabawa w nim. Za dodatkową atrakcję można uznać możliwość umieszczenia swojego parku w Internecie, gdzie będzie konkurował z innymi o miano „lunaparku wszechczasów”.
Gra strategiczno-ekonomiczna, w której wcielamy się w szefa restauracji serwującej pizze i musimy przeobrazić nasz mały biznes w wielką, międzynarodową korporację zbijającą fortunę na sprzedaży tej potrawy. Pizza Syndicate to gra strategiczno-ekonomiczna ukazująca nieznane dla szarych pochłaniaczy jadła kulisy kolejnych etapów sporządzania i sprzedaży włoskiego specjału kulinarnego znanego pod nazwą „Pizza”. Wcielamy się w szefa restauracji serwującej pizze według własnego przepisu i musimy przeobrazić nasz mały biznes w wielką, międzynarodową korporację zbijającą fortunę na sprzedaży tej potrawy. Musimy stworzyć własne przepisy z odpowiednimi składnikami i przyprawami, dzięki którym nasze wyroby cieszyć się będą sławą i prestiżem. Dalszy rozwój nie będzie jednak łatwy, ponieważ nie tylko musimy zająć się tymi licznymi „legalnymi” sprawami jak: kupowanie i wyposażanie nowych restauracji, zatrudnianie pracowników, dbanie o dobrą jakość i smak naszych pizz czy planowanie akcji reklamowych, lecz również tymi „nielegalnymi” w co wchodzi przekupstwo urzędników, machlojki bankowe, wynajem bandziorów przeszkadzających konkurencji oraz kontakt z wszechmocną mafią. W Pizza Syndicate wszyscy gracze mogą zakosztować prawdziwych problemów i trosk związanych z wielkim kulinarnym biznesem oraz przekonać się, że mimo iż droga do sukcesu pełna jest wybojów i ciężkich przeszkód to dotarcie do upragnionego celu jest niesamowitą satysfakcją. * Rozgrywka toczona w czasie rzeczywistym, stały upływ czasu, symulacja nocy i dni. * Ładna komiksowa grafika w wysokiej rozdzielczości 800 x 600 z 65 000 kolorów, w rzucie izometrycznym. * 20 zróżnicowanych misji. * 100 postaci do wyboru, każda charakteryzowana przez 20 różnych cech. * Akcja toczy się w ponad 20 znanych światowych metropoliach, w każdym mieście występuje ponad 100 klientów o różnych gustach i preferencjach należących do różnych grup społecznych. * Możliwość samodzielnego zaprojektowania każdej pizzerii. * 80 składników z których można przyrządzać pizzę. * Zaawansowane opcje ekonomiczne, opracowywanie własnych strategii marketingowych. * Opcje pomocy dostępne w trakcie gry. * Możliwość zautomatyzowania wszystkich czynności. wymagania sprzętowe: Pentium 233MHz, 32MB RAM
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę. Gra posiada znacznie bardziej rozbudowane opcje i możliwości, udostępniając graczom dziesięciokrotnie większy, szczegółowo odwzorowany XVI wieczny świat. Przed nami ponownie staje wiele wyzwań związanych z odkrywaniem nowych terenów, osadnictwem, rozbudową miast i wiosek, zaspokojeniem wszystkich podstawowych potrzeb mieszkańców, ustanowieniem tras handlowych, dbaniem o dobre stosunki z sąsiadami, oraz oczywiście obroną całego terytorium zarówno na ziemi jak i na morzu. Całość gry wykonana jest w pełnym 3D, z możliwością obracania i przybliżania terenu, a klimatyczne i znacznie bardziej szczegółowe animacje tworzą realistyczny obraz życia w XVI wieku. * 250 typów budynków i gospodarstw przeniesionych wprost z XVI wieku, w tym plantacje tytoniu, wieże obserwacyjne i odlewnie dział. * Poprawiona sztuczna inteligencja komputera, szczególnie w aspektach handlu, dyplomacji i walki. * Każdy z komputerowych graczy ma indywidualną charakterystykę i inny styl gry. * Zwiększone względem części poprzedniej możliwości interakcji z tubylcami. * Przeprojektowany system walki, dający nowe możliwości zastosowania strategii wojennych. * Kilka trybów gry – scenariusze pojedyncze, kampania, „gra bez końca” i gra wieloosobowa.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 128MB Druga część wyśmienitej gry strategicznej, która w roku 2000 (momencie swej premiery) zachwyciła wszystkich doskonałą i innowacyjną technologią graficzną - rozgrywka toczyła się w całkowicie trójwymiarowo modelowanym terenie, co było swego rodzaju przełomem i wiązało się z całkowicie innym podejściem do tematu dowodzenia oddziałami. W Ground Control 2: Operation Exodus akcja toczy się w 300 lat po wydarzeniach które miały miejsce w pierwszej części, w roku 2741, kiedy to wojna pomiędzy demokratycznym i pokojowo nastawionym Sojuszem Gwiazdy Północnej (Northern Star Alliance), a militarystycznym Imperium Terran weszła w nową fazę. Siły Imperium wyparły Sojusz ze wszystkich kolonii kosmicznych i zmusiły do obrony ostatniej planety znajdującej się pod jego kontrolą - planety Morningstar Prime. Z chwilą gdy Imperium dokonało pierwszego desantu swych sił na powierzchnię owej planety, wojna zmieniła swój charakter, z potyczek kosmicznych, na ciężką, brutalną i wyniszczającą walkę lądową. Gracz staje się Kapitanem Jacobem Angelusem służących w siłach Sojuszu. Na jego barkach spoczywa główny ciężar pokonania sił inwazyjnych – przegrana nie wchodzi w grę... Morningstar Prime jest ostatnim bastionem Sojuszu Gwiazdy Północnej.
obrazek Sequel znanej strategii Seven Kingdoms, w której ponownie przyjdzie nam walczyć z groźnymi Frythanami. Gra przenosi nas w magiczny średniowieczny świat , gdzie możemy wziąć pod nasze skrzydła jedną z dwunastu ludzkich nacji poczynając od Egipcjan kończąc na Wikingach i Celtach, lub też nad jedną z siedmiu ras Frythan, którzy od czasów poprzedniej części gry stali się silniejsi, mądrzejsi i bardzie przebiegli. Seven Kingdoms II oferuje nam również nowych herosów, trójwymiarową grafikę, generator kampanii, niesamowitą liczbę walczących jednostek i broni, ładniejsze i lepiej niż w części pierwszej odwzorowane budynki oraz nowe możliwości w dziedzinie szpiegostwa i wynalazczości. Zaawansowany generator losowych kampanii umożliwia tworzenie niepowtarzalnych misji, powodując iż gra nigdy nie jest taka sama.
Majesty-Zlota-Edycja_Cenega,images_big,1,5907671217957.jpg Majesty to nietypowa gra strategiczna, w której wcielasz się we władcę Ardanii - krainy pełnej mężnych herosów, chciwych rzezimieszków i ambitnych magów. Nietypowa dlatego, ponieważ w przeciwieństwie do innych gier, w Majesty gracz nie ma bezpośredniej kontroli nad swoimi poddanymi. Jako władca zasiadający na swym tronie w Pałacu decydujesz jedynie o tym, co i gdzie należy wybudować. Całą resztą zajmują się Twoi poddani. Wieśniacy ochoczo budują, poborcy podatkowi skrupulatnie zbierają podatki, a strażnicy pilnują domostw mieszkańców. Jednakże żadnej misji nie można wygrać bez herosów, którzy stanowią prawdziwą siłę Twojego królestwa. Jedni żyją dla przygody, innych do działania skłania jedynie możliwość zysku. Bohaterowie są sterowani przez Sztuczną Inteligencję i zachowują się odmiennie w zależności od okoliczności i klasy. Świat gry przedstawiony jest z rzutu izometrycznego, grafika jest dwuwymiarowa i bardzo baśniowa. Muzyka bardzo ładnie wpasowuje się w klimat gry, a odzywki postaci potrafią rozśmieszyć.
obrazek Cossacks: European Wars to strategia czasu rzeczywistego osadzona w XVI-XVIII wiecznych realiach, która umożliwi Wam wzięcie udziału w wielkich historycznych bitwach z tego okresu. Cossacks: European Wars to strategia czasu rzeczywistego. Akcja gry toczy się od XVI do XVIII wieku, kiedy takie państwa jak: Anglia, Francja, Hiszpania, Portugalia, Saksonia, Prusy, Rosja, Wenecja, Austria, Turcja i Rzeczpospolita Obojga Narodów były potęgami mającymi decydujący głos w sprawach całej Europy, od których zależało „być albo nie być” wielu mniejszych narodów. Gra zapewnia pełną różnorodność pod względem rozgrywanych kampanii, jak również miejsca ich odbywania. W Cossacks mamy do dyspozycji praktycznie całą Europę, a pokierować możemy losami jednego z 16. narodów, z których każdy posiada indywidualne cechy, jednostki, wynalazki, architekturę, itd. Jak w każdej nowoczesnej grze, także i tu nie zabrakło podziału na typy rozgrywki. Mamy więc do dyspozycji zarówno tryb dla pojedynczego gracza, jak również możliwość zabawy w trybie multiplayer do 8. osób poprzez sieć lokalną lub Internet. * Ponad 80 różnych typów jednostek. * Cztery kampanie, 33 misje + 12 misji historycznych (Wojna trzydziestoletnia, walki o niepodległość Ukrainy itp.). * Sześć typów surowców naturalnych : żywność, drewno, kamień, złoto, żelazo i węgiel. * Trójwymiarowy teren, realistyczna powierzchnia wody, różnorodne efekty specjalne: wybuchy, ogień, dym itp., rozdzielczość do 1600x1200. * Rozbudowany system wynalazków umożliwiający dokonanie ponad 300. unowocześnień. * W bitwach może brać udział do 8000. jednostek jednocześnie. * Generator map losowych z możliwością ustalenia wielu ich parametrów np.: typu terenu, ilości surowców itp. * Dołączona encyklopedia historii XVI-XVIII wiecznej Europy.
obrazek Kontynuacja popularnego RTS-a osadzonego w realiach II wojny światowej. Podobnie jak w poprzedniej części nacisk położono na taktyczną stronę starć. Gra pozwala wciąć udział w największych bitwach w Afryce oraz uczestniczyć w operacji „Husky”, czyli lądowaniu Aliantów na Sycylii i późniejszym marszu w stronę Rzymu.
obrazek
Oficjalne, samodzielne, rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego o nazwie American Conquest. Warstwa fabularna rzeczonego dodatku obejmuje okres od 1517 do 1804 roku i odnosi się do historycznego podboju różnych części Nowego Świata (m.in. Alaska i Jukatan). Właściwa rozgrywka została podzielona na 25 obszernych misji, pogrupowanych w 8 kampanii. Oprócz narodowości, znanych z pierwotnej wersji, w Fight Back zobaczymy również Rosjan, Indian Haida, Portugalczyków, Holendrów i Niemców - daje to łącznie 17 nacji występujących w tym tytule. Ponadto autorzy wprowadzili blisko 50 nigdzie nie pokazywanych dotąd jednostek oraz zupełnie nowy tryb zabawy, polegający wyłącznie na toczeniu bitew (10 scenariuszy, zarówno single, jak i multiplayer). Warto zauważyć, iż rozmiar wszystkich zaimplementowanych map jest naprawdę pokaźny – 30x20 ekranów w rozdzielczości 1024x768 pikseli.
obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności