Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Piggly.rar

mini571 / dla Wiktori 3 latka / Piggly.rar
Download: Piggly.rar

19,45 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

PIGGLY


obrazekobrazek


W tej grze chodzi oto,żeby jabłka do chatki , czasami trzeba troszkę pomyśleć - fajna gierka platformowa

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
GABI UCZY CYFERKI
Image.aspx?id=143991529
Doskonała propozycja edukacyjna dla dzieci od 3 lat - bawiąc uczy dzieci liczb, oraz kształci umiejętność logicznego myślenia. "Cyferki" to doskonała propozycja edukacyjna dla dzieci w wieku od 3 lat. Program zawiera mnóstwo ćwiczeń obrazkowych, kolorowanek, rymowanek, zgadywanek, dzięki którym maluchy poznają liczby oraz uczą się dodawać i odejmować. Zabawy z sympatyczną mrówką Gabi kształcą umiejętność logicznego myślenia, ćwiczą koncentrację oraz rozwijają kreatywność. Wesołe rymowanki trafiają do wyobraźni dzieci i przyspieszają naukę liczenia, a słuchając rytmicznej piosenki, dzieci w mig nauczą się cyferek. - nauka liczb od 1-10 - dodawanie i odejmowanie - 20 kolorowanek - 10 wierszyków edukacyjnych - rytmiczna piosenka o cyferkach - ćwiczenia obrazkowe - zabawy "połącz punkty" - zgadywanki - wyśmienita zabawa!
MOJA LALKA
Image.aspx?id=143991529
Moja Lalka to program dla dziewczynek, które lubią bawić się lalkami. Teraz Twoja ulubiona zabawka czeka na Ciebie w wirtualnej rzeczywistości. Ubieraj ją w różne stroje, pomóż gotować, urządź pokój lub zmień fryzurę. Zwiedź uroczy domek dla lalek, by poznać wszystkie jego sekrety. Jego śliczna właścicielka będzie Ci towarzyszyć. Cechy programu: - ładna grafika - wiele ubrań - przyjazny użytkownikowi interfejs - mnóstwo dobrej zabawy
HUGO BITWA PINGWINÓW
obrazek
ła wiedźma Scylla ma straszliwy plan: chce zapełnić świat klonami! Zanim jednak tego dokona, musi skuć powierzchnię ziemi lodem, a pomoże jej w tym armia niegodziwych pingwinów. Podczas, gdy coraz większe połacie ziemi zamieniają się w lód, z pomocą nadchodzi Hugo, wyposażony w Hugokopter i maszynę roztapiającą. Tylko dzięki niemu świat ma szansę na nowo pokryc się zielenią. Pomóż mu pozbyć się lodu. Spraw by lód ztopniał, a ślizgające się po nim pingwiny zniknęły. Uważaj! Pingwiny zrobią wszystko, by cię powstrzymać! Stocz kolejny pasjonujący pojedynek ze złą wiedźmą Scyllą! Pomóż Hugo uratować świat przed klonami! Zwycięż armię niegodziwych Pingwinów! Wskocz do Hugokoptera i nie pozwól by świat został skuty lodem. Przeżyj niezapomnianą przygodę o boku swojego ulubionego trolla.
KRÓLIK BYSTRZAK DLA 2 KLASY
obrazek
Misja na Ser-io" to czwarta część serii programów edukacyjnych z Królikiem Bystrzakiem. Przy wsparciu doświadczonych nauczycieli, psychologów i specjalistów od terapii pedagogicznej dostosowaliśmy stymulujący rozwój intelektualny dziecka program zaadaptowaliśmy do wymagań zintegrowanego nauczania w polskich szkołach, tak by utrwalał zdobyte wiadomości oraz poszerzał wiedzę dziecka o nowe odkrycia zgodnie z założeniami podstawy programowej MENiS. System nagród skutecznie motywuje do pokonywania nowych wyzwań, ponieważ zaś poziom trudności każdego zadania dostosowuje się do umiejętności gracza, wyzwania te nigdy nie przerastają jego możliwości. Gra "Misja na Ser-io", pomagając w zdobywaniu wiedzy, przekazuje jednocześnie wartości: uczy znaczenia przyjaźni, pomagania innym, rozwiązywania problemów bez użycia przemocy i szacunku dla przyrody. W programie, który - w obszernej części poświęconej muzyce i rysunkom - umożliwia "naukę poprzez sztukę", znajduje się także narzędzie służące utrwalaniu wiedzy dziecka na temat upływu czasu i rozwijaniu umiejętności organizacji i obserwacji. Gra w przystępny sposób pomaga rozwijać istotne w codziennym życiu umiejętności, takie jak liczenie pieniędzy czy stosowanie różnych sposobów zapisywania czasu, i przekazuje przydatne wiadomości na temat budowy i życia owadów. Dodatkowe zalety programu to oryginalna grafika oraz dowcipne dialogi i piosenki, które są wspólnym dziełem doświadczonych tłumaczy literatury dziecięcej oraz znanych polskich aktorów.
MŁODY EINSTEIN - CZYTAM I LICZE
obrazek
Młody Einstein: Czytam i liczę Program zawiera szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Poszczególne zabawy zawierają ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami. Uczą i rozwijają sprawność czytania i liczenia oraz rozumienia słyszanego i czytanego tekstu. Pomysłowa i atrakcyjna multimedialna oprawa wszystkich gier sprawiają, że dzieci chętnie sięgają po program, korzystając z niego samodzielnie. Ćwiczenia są dokładnie omówione i przedstawione na przykładach, a ich obsługa przemyślana w taki sposób, by samodzielne korzystanie z programu nie sprawiało dzieciom żadnych kłopotów. Każde ćwiczenie posiada 3 stopnie trudności, pozwala to indywidualnie dopasować go do aktualnych możliwości dziecka. Umożliwia też długie używanie programu w miarę rozwoju dziecka. Ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami Uczy czytać, liczyć i rozumieć Rozwija umiejętności szkolne Zwiększa rozumienie słyszanego i czytanego tekstu
KRÓLIK BYSTRZAK DLA PRZEDSZKOLAKÓW
obrazek
„Królik Bystrzak dla Przedszkolaka: Po gwiazdkę z nieba” to kolejny program z serii gier z „Królikiem Bystrzakiem”, dedykowany graczom właśnie rozpoczynającym lub kontynuującym naukę w przedszkolu (dzieci od 4 do 5 lat). Gra ma postać wielowątkowej interaktywnej historii, przeplatanej licznymi zadaniami oraz zabawami, urozmaicającymi rozgrywkę i jednocześnie podnoszącymi umiejętności naszych pociech. Poszczególne ćwiczenia, zrealizowane w formie „mini-gierek”, uczą początkujących graczy takich sprawności umysłowych jak: spostrzegawczość, uwaga, pamięć, analiza, synteza wzrokowa i słuchowa, porównywanie czy też klasyfikowanie. Dzięki zastosowanemu systemowi, który automatycznie zmienia poziom trudności pod konkretnego użytkownika, dziecko nie traci wiary w swoje umiejętności, a wręcz przeciwnie - będąc ciągle umotywowanym, udoskonala tym samym swoje umiejętności, takie jak: skupianie uwagi, wytrwałość czy też samodyscyplina. Gra wpływa również pozytywnie na kreatywną postawę. Podobnie jak inne pozycje z tego cyklu, „Po gwiazdkę z nieba” pozbawione zostało jakichkolwiek elementów przemocy. Przekazywane są jedynie dobre wartości, takie które sami chcemy przekazać swoim dzieciom od najmłodszych lat. O przydatności omawianego programu najlepiej świadczą wystawione rekomendacje Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu (MENiS).
PRZYGODA W GÓRACH
Image.aspx?id=143991529
Przygoda w górach to kolejna gra edukacyjna z serii o nazwie Komputerowa Gratka, stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (w wieku od 3 do 7 lat). Jej celem jest dostarczenie dzieciom solidnej porcji wiedzy o otaczającym je świecie poprzez zabawę. Fabuła omawianej produkcji prezentuje się następująco: przyjaciele z Tęczowej Polanki, czyli czarodziejka Papatka, skrzat Filip, miś Barnaba oraz myszka Tosia, wybrali się na wycieczkę górskim szlakiem. Niestety, szybko pojawił się pewien problem – Papatka straciła swoją różdżkę. Oczywiście, zadaniem graczy jest stworzenie nowej różdżki dla sympatycznej czarodziejki. Program zawiera szereg zabaw, których treść wypełniają interesujące konkurencje: zaganianie owcy i baranów, naprawianie kolejki górskiej, ujeżdżanie owcy, gra w karty, przygotowywanie napojów dla bacy i juhasa, przeprawa przez potok. Nie brakuje także licznych rymowanek i układanek. Oprócz tego, tytuł zawiera również multimedialną bajkę oraz piosenkę o górach. Opisywana produkcja wspomaga tok edukacji maluchów oraz stymuluje ich rozwój umysłowy, dzięki niej dzieci poznają literki (Ch, Ó), uczą się przeliczania i dodawania, poznają pory roku oraz górską przyrodę: zwierzęta (kozica, muflon, świstak, orzeł, niedźwiedź, sowa) oraz szczyty Tatr (Rysy, Giewont), jeziora górskie, lawiny, park narodowy czy też rośliny chronione. Ponadto program jest też doskonałym źródłem ciekawostek z gór (strój góralski, oscypek, ratownictwo górskie, szlaki górskie, gwara góralska, legendy góralskie).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności