-
7573 -
2124 -
297 -
91
10745 plików
2171,67 GB
Made Man studia SilverBack to niezwykła gra akcji pozwalająca nam poznać od podszewki, równie fascynujący co niebezpieczny, świat mafii. Nad tytułem pracowali między innymi autor bestsellerów David Fisher oraz były członek wpływowej rodziny mafijnej Bill Bonano.
Made Man studia SilverBack to niezwykła gra akcji pozwalająca nam poznać od podszewki, równie fascynujący co niebezpieczny, świat mafii. Nad tytułem pracowali między innymi autor bestsellerów David Fisher oraz były członek wpływowej rodziny mafijnej Bill Bonano. Obecność tych dwóch panów w procesie powstawania gry ma gwarantować, jak najwierniejsze odwzorowanie realiów niełatwego życia w bezlitosnym świecie gangsterów.
Głównego bohatera – Joey’a Verolę – poznajemy w latach sześćdziesiątych dwudziestego wieku i będziemy mu towarzyszyć przez następne dwie dekady, obserwując najważniejsze momenty w jego życiu. Służąc w Wietnamie, jako żołnierz amerykańskich sił zbrojnych, Joey poznaje ludzi, którzy pomogą mu dołączyć do mafijnych struktur, już po powrocie do ojczyzny. W Nowym Jorku nasz bohater zmienia profesję, co prawda dalej pozostaje żołnierzem, ale tym razem walczy w szeregach przestępczej organizacji.
Pracując dla gangsterów uczestniczymy w całym szeregu nielegalnych przedsięwzięć: wymuszanie haraczy, porwania, napady, korumpowanie urzędników, ściąganie fikcyjnych pożyczek, fałszowanie ksiąg rachunkowych itp. Prowadzimy również nieustanną wojnę z konkurencją. Niemal wszystkim wymienionym zjawiskom (a ostatniemu obowiązkowo) towarzyszy przemoc. Joey szykując się na akcję może korzystać z arsenału liczącego sobie dwadzieścia pięć rodzajów broni (palnej i do walki wręcz). Aby uczynić rozróbę bardziej skuteczną (i widowiskową przy okazji), jednocześnie możemy używać dwóch narzędzi walki. W wielu momentach z pomocą przychodzą elementy otoczenia (krzesła, kije bilardowe itp.), lub sami rywale (po rozbrojeniu przeciwnika można wykorzystać go jak żywą tarczę). Bardzo przydatne, ze względu na rozmiar zniszczeń, są również wszelkiego rodzaju pociski miotane: granaty, koktajle Mołotowa, bomby własnej roboty itp.
Twórcy gry wyposażyli Joey’a w dwie bardzo przydatne umiejętności: automatyczny odskok w najbliższe bezpieczne miejsce, a także możliwość odtworzenia wcześniej widzianych lokacji (nieocenione w przypadku gdy chcemy przypomnieć sobie gdzie widzieliśmy dany przedmiot, lub ilu gangsterów przebywało w jakimś pomieszczeniu).
Programiści z SilverBack zwracali szczególną uwagę na odwzorowanie praw fizyki, dzięki czemu dokonywana przez nas demolka wygląda bardzo widowiskowo i zarazem realistycznie.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
787,01 MB