Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Zeno Clash PL-PROPHET PC.iso

mightpaladyn / PC GRY AKCJI ISO / Zeno Clash PL-PROPHET PC.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 1.4 GB HDD Angel Vs Devils to gra akcji z elementami role-playing oraz strategii, której developingiem zajęło się studio Enigma Software Productions. Mamy w niej możliwość dołączenia do, trwającego od zarania dziejów, konfliktu pomiędzy Niebem a Piekłem. Aniołki i diabełki toczą pomiędzy sobą szereg różnorodnych pojedynków (głównie czysta walka), w których zwycięstwo oznacza wyłączne prawo dominacji nad człowiekiem.Na początku rozgrywki użytkownicy decydują, po której stronie konfliktu chcą się opowiedzieć, wybierają także członków swojej drużyny spośród dostępnych typów aniołów i diabłów. Każda z postaci, w zależności od naszej wyobraźni, może różnić się nie tylko, nadanym przez nas, imieniem, ale również rodzajem fryzury, kolorem włosów, oczu czy skóry. Co więcej, dostępne są różne akcesoria (okulary przeciwsłoneczne, czapeczki, rękawice, trepy itd.), które uatrakcyjnią wygląd naszego oddziału.W Angels Vs Devils, niezależnie od zadań pośrednich, głównym celem jest zwycięstwo nad przeciwnikiem. Dlatego graczowi powinna prześwięcać jedna prosta zasada: „Wszystkie chwyty dozwolone”. Autorzy przygotowali dwie duże kampanie oraz osiem gierek przeznaczonych dla trybów gry jedno oraz wieloosobowej. Nasza drużyna może korzystać z dwudziestu różnych zdolności oraz magicznej mocy i znalezionych albo zakupionych przedmiotów (około 270). Całość uzupełnia wysokiej jakości grafika 3D z dobrze odwzorowaną mimiką postaci
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 6800 lub lepsza), 1.9 GB HDD, Win 2000/XP Dynamiczna przygodowa gra akcji osadzona w świecie Bionicle, czyli jednej z serii tematycznych klocków koncernu Lego. Za jej opracowanie odpowiadają programiści ze studia Traveller's Tales, którym zawdzięczmy powstanie obu części znakomitej serii LEGO Star Wars, nie dziwi więc fakt, iż zrealizowano ją w taki sposób, aby bawili się przy niej i duzi i mali. Jak łatwo się domyśleć, użytkownicy kierują poczynaniami tych dobrych, czyli herosów Toa, a celem ich wysiłków jest pokonanie wszystkich członków gangu Piraka. Podobnie jak ma to miejsce w przypadku LEGO Star Wars, tak i tu poziomy zbudowane są w taki sposób, aby przejść je w trybie „story mode”, a następnie odkrywać zlokalizowane na nich sekrety w trybie „free play”. Gra została wykonana przy użyciu ładnej grafiki 3D, przebieg akcji obserwujemy z kolei z perspektywy trzeciej osoby. Przez większą część rozgrywki walczymy z przeciwnikami oraz pokonujemy napotkane przeszkody terenowe. Kluczowym elementem są maski Toa. Każdy z Bionicli, jakim sterujemy, może wykorzystać kilka ich rodzajów. Wszystkie maski dają temu kto je aktualnie nosi unikalną moc, przykładowo jedna zwiększa zasięg skoków, a inna pozwala chodzić po wodzie. Rzecz jasna układ poziomów zmusza nas do używania odpowiednich masek w odpowiednim czasie i miejscu.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Undying to gra akcji FPP oparta na zmodyfikowanym silniku graficznym Unreal Tournament, do której scenariusz napisał sam mistrz horroru Clive Barker. Akcja gry, należącej do gatunku „horror survival”, rozgrywa się w 1920 roku w Irlandii. Gracz wciela się w okultystę - Patricka Gallowaya, który wezwany przez swojego krewniaka Jeremiasza, przybywa do opustoszałej „gotyckiej” posiadłości. Uzbrojony w znajomość tajemnej wiedzy i zaklęć czarnej magii oraz sześć rodzajów zabójczej broni musi odkryć przyczynę przekleństwa rodziny Covenantów.Przed Patrykiem stoi do wykonania pięć zadań prowadzących do źródła zła - Przeklętego Króla Umarłych. Za każdym razem trzeba będzie się zmierzyć z nieśmiertelnymi strażnikami oraz jednym z przeklętych przodków Jeremiasza: Drinen, Howlers, Verago, Hounds of Gel’ziabar, Sleeds i Monto’-Shonoi. W realizacji zadań pomogą nam specjalne tryby rozgrywki umożliwiające latanie w świecie duchów oraz czar zwany Scrye pozwalający widzieć i słyszeć rzeczy niewidoczne gołym okiem. Ta umiejętność pozwoli nam odkryć dodatkowe wskazówki prowadzące do celu. Do przejścia mamy dziesięć lokacji, które poczynając od posiadłości Jeremiasza, zaprowadzą nas do takich miejsc jak zniszczone opactwo, krąg kamiennych postumentów, przeklęte miasto Oneiros, jaskinie piratów czy neolityczne groty.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows XP Neuro to gra akcji/FPS osadzona w tym samym futurystycznym świecie, co drugi tytuł; Homeplanet; stworzony przez rosyjski zespół Revolt Games. Rzecz dzieje się w odległej przyszłości, kiedy to ludzkość rozpoczęła eksplorację nieznanych otchłani przestrzeni kosmicznej. Z początku małe i niesamodzielne kolonie na nowo zasiedlonych systemach planetarnych, zamieniły się w wielkie centra przemysłowo naukowe, stały się niezależne od Ziemi i w efekcie ich mieszkańcy zaczęli dążyć do niepodległości oraz odłączenia się od Konfederacji Ziemskiej. Ludzkość podzieliła się na liczne skłócone klany. Akcja gry rozpoczyna się na powierzchni planety Sorgo. Głównym bohaterem jest Craig Richards, żołnierz Konfederacji Ziemskiej wykorzystujący w walce umiejętności parapsychiczne (tzw. psionic soldier). Znajduje się on w centrum konfliktu toczącego się pomiędzy specjalnymi służbami konfederacji oraz militarnym klanem Troiden.Gracze poprowadzą bohatera przez siedem różnorodnych lokacji (m.in. Megalopolis, laboratoria naukowe, dżungla, baza wojskowa, stacja kosmiczna) i zmierzą się z ponad 20 typami przeciwników kierowanych przez zaawansowane A.I., m.in. najemnicy, żołnierze klanu, handlarze narkotyków, itp. W walce możemy wykorzystać piętnaście rodzajów broni oraz parapsychiczne właściwości naszego bohatera. Przykładowo, nic nie stoi na przeszkodzie, aby zawładnąć umysłem jednego z wrogich żołnierzy i wykorzystać go w charakterze żywej tarczy. Całość oprawy audiowizualnej utrzymana jest w charakterystycznym cyberpunkowym klimacie. Neuro pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 2 GB HDD Contract J.A.C.K. to prequel przygodowej gry akcji – No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Tym razem nie wcielamy się w postać agentki Cate Archer (głównej bohaterki obu poprzednich części serii NOLF), lecz staniemy się czarnym charakterem, Johnem Jackiem, płatnym najemnikiem pracującym dla organizacji przestępczej H.A.R.M. Zadaniem naszego bohatera jest pozbycie się problemu, jaki stanowi dla H.A.R.M. inna konkurencyjna, wywodząca się z Włoch organizacja przestępcza, kryjąca się pod nazwą Danger Danger. Gra, podobnie jak jej dwie poprzedniczki utrzymana została w klimacie filmów szpiegowskich z lat 60-tych ubiegłego stulecia, przy czym autorzy przy jej produkcji kierowali się następującymi priorytetami: więcej akcji, mniej skradania (elementów typu stealth) oraz więcej do zaoferowania w trybie multiplayer.Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została pomiędzy wydarzeniami, które miały miejsce w NOLF 1 i NOLF 2. Oprócz wielu nowych lokacji, odwiedzimy również te znane z poprzednich części, na przykład stację kosmiczną (a właściwie jej szczątki, które opadły na Księżyc) zniszczoną przez Cate Archer w części pierwszej. Contract J.A.C.K. nadal odznacza się specyficznym, znanym z poprzednich części serii humorem, chociaż w związku ze zmianą głównego bohatera, o nieco odmiennym charakterze.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D American McGee's Alice to niesamowite przygody Alicji z klasycznej opowieści Lewisa Carrolla „Alicja w Krainie Czarów”, lecz gra bynajmniej nie jest przeznaczona dla młodych odbiorców. W tej nietypowej adaptacji Alicja podejmuje próbę oswobodzenia Krainy Czarów, terroryzowanej przez Królową Kier. Tylko ona ma na tyle odwagi i umiejętności, by walczyć z kapryśnymi wytworami złośliwej królowej i przywrócić spokój w Krainie. Alicja zmuszona do walki ze złymi mocami, uzbrojona jest w zabójcze „bajkowe” zabawki jak: Jack’s O’Death, Demon Dice, Jack (in the Box) Bombs, Jabberwocky Eye Staff oraz Ice Wand. Nawet karty do gry Alicji są śmiercionośne - porównywalne do latających brzytew, mogą skaleczyć lub poszatkować przeciwnika. Dla urozmaicenia Alicja używa w walce także wielu tradycyjnych przedmiotów.Gra powstała na bazie engine Quake III Arena, dzięki czemu środowisko jest w pełni trójwymiarowe. Niewątpliwie zwraca uwagę niesamowita pomysłowość i kreatywność twórców scenografii, którzy stworzyli rozbudowany i sugestywny świat oparty na motywach zaczerpniętych z książki. Alicja poruszając się po Krainie Czarów, może skakać przez przeszkody, chodzić po ścianach i wznosić się nad obiektami oraz unikać ciosów potworów stojących jej na drodze. W grze pojawia się ponad 30 różnych postaci, z których większość jest bezpośrednio zaczerpnięta z pierwowzoru, pozostałe nie występujące w książce także zostały stworzone na jej podstawie. Wszystkie postacie posiadają własną inteligencję oraz sposoby postępowania i walki. Niektóre z nich mogą współpracować z Alicją, inne zaś są jej przeciwnikami.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7 TRON: Evolution to przygodowa gra akcji TPP powiązana z kinowym obrazem TRON Legacy w reżyserii Josepha Kosinskiego. Akcja ma miejsce przed wydarzeniami opowiedzianymi w filmie, uzyskujemy więc szansę poznania całej historii, zapoczątkowanej w latach 80. przez reżysera i scenarzystę Stevena Lisbergera. Co ciekawe, w filmie zawarte zostały odniesienia do gry, więc jego zrozumienie w pewnym stopniu wymaga znajomości TRON: Evolution. Rozgrywka toczy się wewnątrz systemu komputerowego, a sterowany przez gracza bohater nosi imię Anon (określa ono anonimowy program). Fabułę otwiera uroczysta gala, podczas której następuje wybór i zaprezentowanie nowego administratora, czyli władcy systemu. Uroczystość zostaje przerwana, gdy uczestniczące w niej najważniejsze osobistości systemu zostają zaatakowane przez zamaskowanych zabójców - wirusy niszczące strukturę świata TRON. Tytuł swoją konstrukcją przypomina trójwymiarową grę platformową, a to oznacza że każdy z etapów wymaga od gracza częstego skakania, wspinania się, biegania po ścianach i wykonywania innych akrobacji. Od czasu do czasu na naszej drodze stają przeciwnicy, z którymi można rozprawić się na wiele efektownych sposobów, wykorzystując przy tym sztandarową broń świata TRON, czyli dysk.Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, twórcy przygotowali również rozbudowany multiplayer, w którym gracze mogą się bawić w kilku trybach rozgrywki. Do dyspozycji oddano znane i lubiane Deathmatch, Team Deathmatch, a także Bit Runner (odmiana Capture The Flag) oraz Power Lust, polegający na zajmowaniu strategicznych punktów mapy w określonej kolejności. Plansze podzielone są na dwie grupy. Pierwsza składa się z aren charakteryzujących się ciasną zabudową, a więc przystosowanych do walki wręcz. Druga natomiast skupia mapy cechujące się występowaniem wielkich, rozległych hal, po których gracze mogą poruszać się z wykorzystaniem tzw. Światłocykli, a nawet czołgów.W procesie dewelopingu TRON: Evolution udział wziął Joseph Kosinski. Pełnił on rolę konsultacyjną, dbając o wyeliminowanie wszelkich nieścisłości i niedociągnięć fabularnych. W produkcję TRON: Evolution zaangażowano także firmę, która w kinowym obrazie odpowiedzialna była za realizację efektów specjalnych. W pracach nad grą wzięło udział również sporo aktorów i aktorek występujących w kinowej wersji nowego TRON-a. Wśród nich znaleźli się między innymi: Bruce Boxleitner, jako Alan Bradley (występował również pierwszej części filmu z 1982 roku), James Frain (Jarvis) oraz Olivia Wilde (Quorra). W grze nie usłyszymy natomiast kluczowej postaci obydwu filmów - Jeffa Bridgesa, wcielającego się w informatyka Kevina Flynna.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III/Athlon 1 GHz, 256 MB RAM, 3 GB HDD, 32 MB akcelerator 3D Unreal II to sequel do jednej z najlepszych gier akcji wszechczasów, która na stałe zapisała się w historii komputerowej rozrywki. Akcja rozgrywa się w tym samym fikcyjnym wszechświecie przyszłości co w pierwszym Unrealu, jednakże tym razem jesteśmy zupełnie nowym bohaterem, ex-żołnierzem Johnem Daltonem, obecnie przedstawicielem prawa (odpowiednikiem szeryfa ze starego dzikiego zachodu), a fabuła rozgrywa się w zupełnie innych miejscach niż to miało miejsce poprzednio. Wszystko zaczyna się gdy patrolujemy przestrzeń w odległym sektorze kosmosu statkiem kosmicznym Atlantis, nawiasem mówiąc przerobionym z jednostki wojskowej. W podróży towarzyszy nam trzyosobowa załoga składająca się z pilota Ne'Ban, inżyniera pokładowego Isaaka oraz kobiety, oficera wywiadu Aida. Wszystko idzie dobrze dopóki nie wybucha międzygwiezdna wojna, w której uczestniczy kilka obcych ras, armie najemników oraz niesława Ziemska Piechota. Nagle znaleźliśmy się w środku konfliktu i musimy wziąć odpowiedzialność za przebywających w tym sektorze kolonistów, archeologów, górników i pozostałych cywili. Dodatkowym zadaniem jest odkrycie źródła konfliktu i zakończenie działań wojennych.W grze mamy do wykonania serię trzynastu połączonych fabułą misji, rozgrywających się w dżunglach tropikalnych planet, w starożytnych ruinach miasta obcej cywilizacji, w tunelach wydrążonych głęboko pod ziemią, na niestabilnej powierzchni wulkanicznego świata, w obcych instalacjach przemysłowych, w głębinach oceanicznego świata czy na pokładzie obcego statku kosmicznego. Do dyspozycji dostajemy 15 broni, w tym znane z pierwszej części, tj. wyrzutnia rakiet, karabin szturmowy, snajperka czy wyrzutnik granatów, oraz całkiem nowe, m.in. spowalniająca przeciwników - Leech Gun, wypuszczająca na przeciwnika zabójcze drony - Takkra i tajemnicza broń na energię PSI – MindClaw.W każdej misji do wykonania są zadania wymagające odmiennego podejścia taktycznego. Wśród różnorodnych zadań możemy spodziewać się takich jak: atak na pozycje wroga z oddziałem towarzyszącym, obrona bazy, uwalnianie zakładników, eskorta ludności cywilnej czy kradzież informacji. Przeciwnikami są zarówno różne obce istoty jak i ludzie czy najemnicy. Łącznie w Unreal II spotkamy się z ponad 24 rodzajami zupełnie nowych wrogów. Po wykonaniu misji wracamy na orbitujący Atlantis, aby dowiedzieć się szczegółów o następnej misji, sprawdzić zdobyte przedmioty i porozmawiać z członkami załogi.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4400 lub lepsza) 3 GB HDD, Windows 98/2000/XP Produkt pozwala wcielić się w rolę doskonale wyszkolonego żołnierza, który najpierw w bitwie pod Stalingradem, a później w kontrofensywie alianckiej w południowych Włoszech, ma okazję zaprezentować dowództwu swoje wysokie umiejętności. W odróżnieniu od większości strzelanin rozgrywających się w podobnych realiach, Snajper: Sztuka zwyciężania koncentruje się przede wszystkim na walce snajperskiej. Nic dziwnego zatem, że to właśnie charakterystyczne dla tej „profesji” bronie są podstawowymi środkami zagłady, używanymi w grze. Autorzy położyli duży nacisk na to, aby takie karabiny jak Mosin-Nagant PU czy Mauser 98KS były odwzorowane zgodnie z realiami historycznymi. Oprócz podstawowych środków zagłady, w grze zobaczymy również pojazdy (Tygrys, Panzer IV) i samoloty (Messerschmitt 109, Henkel 11),Gra Snajper: Sztuka zwyciężania oferuje osiem poziomów, dostarczających kilka godzin zabawy, przyzwoitą oprawę audiowizualną oraz niezłą (według zapewnień autorów) inteligencję komputerowych przeciwników, potrafiących w sposób przemyślany reagować na poczynania gracza.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D, 1.1 GB HDD Sequel bardzo dobrej gry akcji/FPS z roku 2001, która jako jedna z pierwszych w tym gatunku oferowała bardzo interaktywny świat, gdzie modyfikacji bądź uszkodzeniu czy zniszczeniu mógł ulec niemal każdy element otoczenia, w tym nawet ściany (wykorzystywała silnik „Geo-Mod” Geometric Modification).W części poprzedniej akcja rozgrywała się w 2100 roku na Marsie, gdzie w jednej z tamtejszych kopalni kontrolowanych przez korporację Ultor, wybucha rebelia. Tym razem gra przenosi nas w całkowicie inne realia i toczy się na Ziemi, pięć lat po rebelii na Marsie. Przez ostatnie 15 lat skorumpowany dyktator Sopot gnębił obywateli Commonealth. Wojna, która miała zaspokoić jego obsesyjne pragnienie przyłączenia sąsiadującej Zjednoczonej Republiki spowodowała niepotrzebny rozlew krwi, zatrucie środowiska, wody i powietrza, spustoszyła Commonealth i zrujnowała normalne życie jego obywateli. Co więcej, media znajdujące się pod kontrolą dyktatora podają fałszywe informacje o zwycięstwach militarnych Commonealth. Ludność zaczyna się buntować, powstaje ruch oporu zamierzający obalić okrutnego dyktatora.Gracz staje się ekspertem od materiałów wybuchowych o imieniu Alias, członkiem sześcioosobowego oddziału super-nano-żołnierzy, który ma zabić dyktatora i ocalić kraj – w skład oddziału wchodzą także Molov, Repta, Shrike, Tangier oraz Quill, każdy z własną funkcją, typu: snajper, specjalista elektronik, itp.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności