Haig, Cz. 03 Porazki Public Relations.jpg
-
1 Tylko niewinni (14h 16m 22s) -
2 Droga ucieczki (12h 43m 16s) -
2 Eliksir miłości (7h 58m 40s) -
3 Krwawa królowa (8h 0m 28s) -
3 Żywioły Lukrecji (6h 38m 45s) -
6 Szóste okno (12h 33m 55s) -
6 Wisząca dziewczyna (19h 19m 41s) -
7 Podejdź bliżej (9h 41m 4s) -
8 Idealne kłamstwo (10h 37m 27s) -
Abaczurowska Olka -
Almond David -
Arczyńska Zuzanna -
Armentrout Jennifer L -
Biała noc (14h 33m 35s) -
Blisko domu (5h 18m 10s) -
Caldwell Erskine -
Cokolwiek to znaczy (5h 28m 43s) -
Dwa światy (9h 40m 45s) -
Dziewczyna bez makijażu (10h 0m 17s) -
Gabriel (13h 29m 36s) -
I tak wygrasz (17h 52m 3s) -
Instytut (7h 49m 27s) -
Ja, Klaudiusz -
Jenny (6h 1m 16s) -
Konsul (12h 9m 15s) -
Lucyfer (13h 30m 50s) -
Mediatorka (9h 38m 45s) -
Mój szef (11h 1m 35s) -
Mój szef Mój AS (10h 13m 16s) -
Mój szef Mój AS 2 i pół (8h 25m 24s) -
Nędznicy (pełna wersja) (czyta M. Walczak) -
Odzyskane dzieciństwo (8h 48m 17s) -
Ostatnia noc lata (słuch.) (1h 19m 0s) -
Pani Wyrocznia (13h 56m 46s) -
Pieśń dla Elli Grey (5h 11m 8s) -
Plotka (słuch.) (12m 47s) -
Poletko Pana Boga (7h 12m 25s) -
Serce nie słucha (9h 36m 27s) -
Siedem głazów przeznaczenia (25h 55m 56s) -
Skazy na pancerzach (12h 59m 32s) -
Szarlatan (słuch.) (13m 40s) -
Szpony i kły 1-9 (10h 14m 31s) -
Światło (7h 10m 57s) -
Świetlany mrok (8h 35m 17s) -
Ucho igielne (13h 0m 59s) -
Zabójczy pocisk. Polska krew (11h 26m 8s) -
Zagubiony szlak (9h 31m 13s) -
Zdziarska Beata -
Zychowicz Piotr -
Żulczyk Jakub i inni
wielkość całości: 122 MB
czas trwania: 1h 51m 28s
bit rate: 160kbps
zawartość uploadu: mp3
wersja językowa: PL
czyta: Marcin Styczeń
OPIS:
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys?!" - mówią zazwyczaj. Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów. Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.