Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

King`s Quest 5.rar

michal.woj1 / gry / GRY na PC / King`s Quest / King`s Quest 5.rar
Download: King`s Quest 5.rar

8,71 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Zabawę zaczynasz przed domem wspomnianego maga. Idziesz na południe uważajšc, by nie zaatakował cię siedzšcy na dróżce wšż. Po pewnym czasie œcieżka skręca w prawo, a ty trafiasz do miasta Serenia. Z stojšcej pod œcianš beczki wycišgasz œmierdzšcš rybę, po czym wchodzisz do sklepu. Tam orientujesz się, że nie wzišłeœ z zamku pieniędzy. Wracasz na ulicę. Obok zepsutego wozu dostrzegasz srebrnš monetę. Podnosisz jš, chuchasz i chowasz do kieszeni. Wracasz do sowy i zagadujesz do niej. Dowiadujesz się, że idšc na zachód wzdłuż rzeki dotrze się do piekarni. Udajesz się tam, wchodzisz do budynku i kupujesz jeden placek. Płacisz monetš znalezionš w mieœcie. Po wyjœciu na zewnštrz kierujesz się na zachód. Mijasz karczmę, lecz nie wchodzisz do œrodka - w takich lokalach można najwyżej zarwać w łeb. Parę kroków dalej dostrzegasz niedŸwiedzia walczšcego z pszczołami. Rzucasz mu œmierdzšcš rybę. Zadowolony z łupu miœ darowuje sobie miód i radoœnie wraca do lasu. Wdzięczna królowa pszczół daje ci w nagrodę potężny plaster miodu. Ruszasz na północ. Psa niszczšcego mrowisko częstujesz patykiem znalezionym nieopodal ula. W zamian zaskarbiasz sobie wdzięcznoœć króla Antoniego. Następnie wracasz do gospody. Na twojš proœbę mrówki przeszukujš stóg siana i wynajdujš (to było oczywiste) igłę. Złotš! Zadowolony z łupu ruszasz północ. Tuż przy chatce niezbyt rozmownych gnomów skręcasz na wschód i docierasz do płaczšcego księcia. Z krótkiej rozmowy dowiadujesz się, że zginęła mu księżniczka. Obiecujesz pomóc. Biegniesz na północ, lecz nie wchodzisz do ciemnego lasu, gdzie mieszka wiedŸma. Skręcasz za to na zachód. Wdajesz się w pogawędkę z płaczšcš wiedŸmš, po czym idziesz dalej przed siebie. Za wozem Cygana rozcišga się pustynia. Idziesz cały czas w lewo, aż docierasz do niewielkiej oazy. Chłodna woda tryskajšca ze Ÿródełka orzeŸwia cię. Słyszšc tętent koni chowasz się za skałami. Okazuje się, że jeŸdŸcy pędzili do stojšcego nieopodal sezamu. Po przejœciu dwóch mil (czyt.: ekranów) ku południu skręcasz na wschód i wędrujesz przed siebie. Po chwili docierasz do większej, otoczonej palmami oazy. Posilasz się. Udajesz się dwie mile na zachód i jednš na południe. Odnajdujesz szkielet jakiegoœ nieszczęœnika. Podnosisz jego but i pędzisz na zachód się napić. Z oazy udajesz się trzy mile na południe, a póŸniej na zachód. Docierasz do wioski Beduinów. Pijesz wodę z dzbana, po czym wchodzisz do namiotu. Cichaczem bierzesz stojšcš pod œcianš laskę i zmykasz do oazy. Kolejnym punktem twojej wędrówki jest sezam. Tuż przed nim posilasz się wodš ze strumienia. Następnie otwierasz skarbiec przy pomocy ukradzionej laski, z kšta bierzesz złotš butlę oraz złotš monetę, po czym błyskawicznie wychodzisz na zewnštrz. Drzwi zatrzaskujš się za tobš. Pędzisz do Ÿródełka, a potem na wschód, do zielonego i chłodnego lasu. Cyganowi dajesz monetę, a ten wpuszcza cię do wozu. Siedzšca wewnštrz wróżka pokazuje ci Mordaka znęcajšcego się nad twoimi poddanymi, a także oferuje magiczny naszyjnik. Bierzesz go, wychodzisz z pomieszczenia i udajesz się na wschód. Wchodzisz do mrocznego lasu, zakładasz na szyję naszyjnik i skręcasz w prawo. Droga wiedzie aż do drzewa z drzwiczkami zamkniętymi na kluczyk. Obchodzisz je dookoła i biegniesz na zachód. Gdy wiedŸma dostrzega cię, rzuca czar. Dzięki amuletowi jesteœ całkowicie bezpieczny. Dajesz niewieœcie butlę, a siedzšcy wewnštrz dżin zamienia się z niš miejscami. Ty wchodzisz na pokoje jej zaniedbanego pałacyku. Ze skrzyni wycišgasz kołowrotek tkacki, z wiszšcego na gałęzi kadzidełka kluczyk, zaœ z szafki woreczek. Kluczykiem otwierasz drzwiczki w drzewie, które niedawno mijałeœ. Zdobywasz złote serduszko. Niestety dotrzeć do wierzby nie zdołasz, gdyż... najzwyczajniej się zgubiłeœ. Na zachód od zamku znajdujesz wyjštkowo mroczny zakštek puszczy. Œwięcšce w ciemnoœciach oczy uœwiadamiajš ci, że ktoœ tu się znajduje. Rozlewasz na ziemi miód pszczeli. Otwierasz woreczek i wyjmujesz z niego trzy diamenty. Jesteœ bogaty! Na cholerę ci zamek, poddani, skoro i tak wszystko możesz sobie za te małe kamyki kupić!?? No, może nie wszystko, wszak zamki sš drogie. Lepiej go chyba odzyskać! Rzucasz więc diamenty na ziemię jeden po drugim i patrzysz, jak malutki elf chowa je sobie do kieszeni. Wreszcie łapiesz małego złodzieja. Przerażony stworek obiecuje ci, że wyprowadzi cię z lasu. Przystajesz na jego propozycję. Idziecie doœć długo, aż wreszcie docieracie do podziemnej jaskini. Tam maluch daje ci swoje najlepsze buty i pokazuje drogę ku wyjœciu. Ruszasz raŸnie do przodu i po chwili wychodzisz na powierzchnie ziemi tuż obok siedzšcego na gałęzi Cedryka. Idziesz na zachód. Dajesz płaczšcej wierzbie serce, ta zamienia się w księżniczkę i dziękujšc ci odchodzi. Podnosisz harfę i ruszasz na południe. Spotykasz tam znane już ci gnomy. W zamian za kołowrotek otrzymujesz od nich marionetkę. Gdy tylko oddalš się, ruszasz na zachód. Zauważasz wówczas, że wóz cygański już odjechał. Podnosisz pozostawione przez wróżkę tamburyno i pędzisz na wschód. Tuż obok chatki Krispina skręcasz na południe. Na œcieżce biegnšcej ku górom dostrzegasz węża. Odstraszasz go przy pomocy cygańskiej perkusji, po czym zaczynasz wspinać się drogš wiodšcš na zachód. Po paru godzinach robi ci się zimno. Postanawiasz zawrócić. Na rozstajach skręcasz na południe i docierasz do miasta. W sklepie z zabawkami wymieniasz marionetkę na sanki, zaœ w odzieżowym za złotš igłę otrzymujesz ciepły płaszcz. Odwiedzasz też starego szewca, który na widok elfich butów po prostu szaleje. Daje ci w zamian za nie swój roboczy młotek. Wychodzisz na zewnštrz i zastanawiasz się, co jest ci jeszcze potrzebne podczas wyprawy w góry. Jak to co? Żarcie! Ruszasz na zachód, gdzie widziałeœ jakiœ czas temu karczmę. Nieopodal piekarni dostrzegasz szczura uciekajšcego przed kotem. Rzucasz w Mruczusia butem, ten błyskawicznie się zmywa, zaœ wdzięczny gryzoń obiecuje rewanż. Idziesz dalej. Zaglšdasz do karczmy i podchodzisz do prowadzšcego lokal. Przypadkowo podsłuchujesz jego rozmowę z jakimiœ zbirami. Kończy się to dla ciebie ciosem w łeb. Budzisz się w ciemnym loszku. Zwišzany. Na szczęœcie znajomy szczur przegryza linkę. Podnosisz jš i chowasz do kieszeni. Młotkiem rozwalasz zardzewiały zamek w drzwiach. W kuchni zabierasz udziec jagnięcy z kredensu, po czym opuszczasz budynek kuchennymi drzwiami. Pędzisz w góry. Gdy zaczyna robić się zimno, zakładasz na plecy płaszcz. Postanawiasz przekšsić coœ, gdy tylko zgłodniejesz. Na razie jednak ruszasz przed siebie, aż docierasz do przepaœci. Wówczas wycišgasz z plecaka linę i zarzucasz jš na skałę nieopodal sterczšcej gałęzi. Wspinasz się na górę. Na drugš stronę zamarzniętego wodospadu przeskakujesz po kamieniach przytroczonych do skały. Ostrożnie przechodzisz przez drewnianš kładkę i ruszasz do przodu. Po kilkunastu minutach Cedryk zostaje porwany przez okrutnego wilka! Wskakujesz na sanki i zjeżdżasz na dół. Te roztrzaskujš się u spodu góry (jeœli ich szczštki przykryjesz płaszczem, zobaczysz niespodziankę). Udajesz się na wschód. Karmisz orła resztkami mięsiwa i wchodzisz do jaskini. Tam spotykasz pewnš lodowatš królowš. Częstujesz jš muzykš swej harfy, a władczyni pozwala ci żyć... przynajmniej przez chwilkę. Musisz bowiem pokonać yeti, który opanował jej jaskinię. Szary wilk prowadzi cię do niego. Gdy dostrzegasz człowieka œniegu, rzucasz weń plackiem. Stwór traci wzrok i spada w przepaœć. Wchodzisz do œrodka jaskini i przy pomocy młotka odkuwasz fragment kryształu znajdujšcego się na jej krańcu. Wracasz do wilka, a on ponownie zaprowadza cię przed oblicze władczyni. Chwilę póŸniej ty i Cedryk jesteœcie już wolni. Udajesz się na południe. Wędrujesz krętš œcieżynkš, po czym wspinasz się na skarpę opodal jeziorka. Tam nagle porywa cię olbrzymi słonioptak. Gdy wylšdujesz w jego gnieŸdzie, schwyć złote puzderko błyskajšce obok twych nóg i czekaj na odsiecz. Orzeł, któremu niedawno pomogłeœ, przyleci parę sekund póŸniej. Dzięki niemu znajdujesz się na przeœlicznej plaży. Podnosisz stalowy pręt. Udajesz się na południe. Korzystasz z dzwonka, by wezwać mieszkajšcego w przewróconym statku starca. Próbujesz się z nim dogadać, po czym biegniesz na północ. Oglšdasz stojšcš tam żaglówkę, łatasz dziury woskiem, aż wreszcie wyprawiasz się na morze. Płyniesz 3 mile morskie na wschód, po czym zawracasz na południe. Przybijasz do brzegu zielonej wyspy. Tam atakujš cię harpie, Cedryk zostaje ranny, zaœ ty trafiasz na skalistš polankę. Ptaszyska zaczynajš rozmawiać, więc postanawiasz zagrać im na harfie. Instrument ten zyskuje uznanie - skrzydlate potwory zabierajš ci go i odlatujš w nieznanym kierunku. Podnosisz z trawy haczyk i ruszasz na zachód. Po drodze podnosisz poranionego Cedryka i leżšcš w piasku muszlę. Wskakujesz na łódŸ i płyniesz na wschód, aż docierasz do znanej ci chatki na wyspie. Dzwonisz, a przygłuchy starzec po raz kolejny wychodzi ze swego domu. Dajesz mu muszlę i prosisz o pomoc. Chwilę póŸniej Cedryk zostaje uleczony, ty zaœ zyskujesz morskiego przewodnika. Wyprawa na wyspę Mordaka trwa doœć długo i kończy się zderzeniem ze skałš. Gdy podniesiesz się z ziemi, chwytasz rybę i wbiegasz na komnaty. Obok dwóch kamiennych smoków przechodzisz z kryształem w dłoniach, dzięki czemu nic
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek.obrazekWYMAGANIA SPRZĘTOWE Pentium III 1.3 GHZ , 256 MB RAM, 2 GB wolnego miejsca na dysku, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza) system operacyjny Microsoft Windows XP / Vista
Remy jest dość niezwykłym szczurem. Protagonista ów uwielbia dobre jedzenie, przez co nieszczególnie lubi się ze swoją rodziną, mającą zdecydowanie mniej wygórowane potrzeby kulinarne. Poza tym bohater chciałby zostać szefem kuchni w ekskluzywnej restauracji, aby móc realizować się w gotowaniu na najwyższym poziomie. Szczęśliwie Remy'emu udaje się dotrzeć do kanału, biegnącego pod jedną z najsłynniejszych paryskich jadłodajni, a stamtąd prosto do kuchni, gdzie jest raczej niemile widzianym gościem. Mimo wszystko kierując szczurzym entuzjastą kulinariów musimy pomóc mu zrealizować jego pozornie nierealne marzenie. W wirtualnej rzeczywistości odtworzono większość lokacji, znanych z filmu Ratatouille. Podobnie rzecz ma się z postaciami, odgłosami etc. Wszystko w charakterystycznej oprawie graficznej z najwyższej półki. Generalnie zabawa podzielona jest na szereg emocjonujących mini-gier o zróżnicowanych zasadach. Trzeba m.in. uciekać przed niebezpieczeństwami, bezszelestnie przemykać się do określonych miejsc oraz oczywiście przyrządzać mistrzowskie potrawy.
Zachomikuj Mnie obrazek
Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata to doskonała gra akcji osadzona w świecie znanym z drugiej i trzeciej części kinowego hitu "Piraci z Karaibów". Możesz wcielić się w samego Jacka Sparrowa, jak i w Willa Turnera oraz Elizabeth Swann, by zostać najsłynniejszym piratem i przeżyć wielką przygodę. Podczas swojej wyprawy m.in. stoczysz walkę z wielkim Krakenem i będziesz świadkiem zatonięcia Czarnej Perły. Odwiedzisz lokacje doskonale znane z filmu, takie jak więzienie z którego podstępnie uciekł Jack Sparrow, port Tortuga lub wyspę na której została zakopana skrzynia z sercem Davy'ego Jonesa. By dotrzeć do celu swej najpiękniejszej z przygód, będziesz musiał pokonać w emocjonujących pojedynkach setki przeciwników, uporać się w wieloma sekwencjami czasowymi i różnego rodzaju łamigłówkami. Gra Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata jest pozycją obowiązkową dla każdego wielbiciela przygód Jacka Sparrowa, Willa Turnera i Elizabeth Swann, jak również dla każdego w kim drzemie dusza awanturnika!

opis instalacji Musicie wszystkie książki rozpakować, które są w folderach, no i potem zainstalować Gre

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata to doskonała gra akcji osadzona w świecie znanym z drugiej i trzeciej części kinowego hitu "Piraci z Karaibów". Możesz wcielić się w samego Jacka Sparrowa, jak i w Willa Turnera oraz Elizabeth Swann, by zostać najsłynniejszym piratem i przeżyć wielką przygodę. Podczas swojej wyprawy m.in. stoczysz walkę z wielkim Krakenem i będziesz świadkiem zatonięcia Czarnej Perły. Odwiedzisz lokacje doskonale znane z filmu, takie jak więzienie z którego podstępnie uciekł Jack Sparrow, port Tortuga lub wyspę na której została zakopana skrzynia z sercem Davy'ego Jonesa. By dotrzeć do celu swej najpiękniejszej z przygód, będziesz musiał pokonać w emocjonujących pojedynkach setki przeciwników, uporać się w wieloma sekwencjami czasowymi i różnego rodzaju łamigłówkami. Gra Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata jest pozycją obowiązkową dla każdego wielbiciela przygód Jacka Sparrowa, Willa Turnera i Elizabeth Swann, jak również dla każdego w kim drzemie dusza awanturnika!

opis instalacji Musicie wszystkie książki rozpakować, które są w folderach, no i potem zainstalować Gre

obrazek.obrazekWYMAGANIA SPRZĘTOWE Pentium III 1.3 GHZ , 256 MB RAM, 2 GB wolnego miejsca na dysku, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza) system operacyjny Microsoft Windows XP / Vista
Remy jest dość niezwykłym szczurem. Protagonista ów uwielbia dobre jedzenie, przez co nieszczególnie lubi się ze swoją rodziną, mającą zdecydowanie mniej wygórowane potrzeby kulinarne. Poza tym bohater chciałby zostać szefem kuchni w ekskluzywnej restauracji, aby móc realizować się w gotowaniu na najwyższym poziomie. Szczęśliwie Remy'emu udaje się dotrzeć do kanału, biegnącego pod jedną z najsłynniejszych paryskich jadłodajni, a stamtąd prosto do kuchni, gdzie jest raczej niemile widzianym gościem. Mimo wszystko kierując szczurzym entuzjastą kulinariów musimy pomóc mu zrealizować jego pozornie nierealne marzenie. W wirtualnej rzeczywistości odtworzono większość lokacji, znanych z filmu Ratatouille. Podobnie rzecz ma się z postaciami, odgłosami etc. Wszystko w charakterystycznej oprawie graficznej z najwyższej półki. Generalnie zabawa podzielona jest na szereg emocjonujących mini-gier o zróżnicowanych zasadach. Trzeba m.in. uciekać przed niebezpieczeństwami, bezszelestnie przemykać się do określonych miejsc oraz oczywiście przyrządzać mistrzowskie potrawy.
Zachomikuj Mnie obrazek
obrazek. WALL-E jest trójwymiarową grą zrecznościową, bazującą na filmie animowanym pod tym samym tytułem.
obrazek.obrazekWymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz 2 GB RAM karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza) 6 GB HDD Windows XP/Vista Zręcznościówka dla młodszych graczy, bazująca na filmie animowanym pod tym samym tytułem. Przejmujemy kontrolę nad dzielnymi szympansami, badając powierzchnię obcej planety. Gra opowiada historię sympatycznego szympansa o imieniu Ham, który jest prawnukiem pierwszej małpy wystrzelonej przez NASA w przestrzeń kosmiczną. Ham z uwagi na swojego przodka oraz nieprzeciętne umiejętności akrobatyczne wybrany zostaje do wzięcia udziału w nowej misji kosmicznej, której celem staje się odkrycie pozaziemskich form życia. Space Chimps daje możliwość przejęcia kontroli nad jednym z dwóch głównych bohaterów. Oprócz wspomnianego wyżej Hama jest to również Luna. Zabawa opiera się przede wszystkim na eksploracji otoczenia, rozwiązywaniu prostych zagadek i pozbywaniu się około 30 typów przeciwników. Główni bohaterowie potrafią wykonywać szereg akrobatycznych ruchów, korzystać z lian, chwytać się ustawiono poziomo drążków czy wspinać na wyżej położone platformy. Ponadto w walce mogą wykorzystać bogaty zestaw ciosów. Zachomikuj Mnie
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności