rld-tron.part33.rar
-
12 RUND 2 -
13 HOURS -
4 PIETRO -
50 twarzy Greya - audiobook -
AGENCI TARCZY -
AN AMERICAN HAUNTING -
ANY VIDEO CONVERTER 5 -
CARRIE -
CHEMIA -
CONSTANTINE -
CONTAINMENT -
DIANA -
DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI KATASTROFA -
ELIZJUM -
EMERGENCY 2012 PL -
GOLDEN -
LADY ANTEBELLUM -
LAS SAMOBÓJCÓW LEKTOR -
ŁZY -
MARTWE ZŁO -
MIGHT & MAGIC HEROES VI -
MÓJ BIEGUN -
muzyka -
NATASZA URBAŃSKA -
NAZNACZONY ROZDZIAŁ 2 -
NEED YOU KNOW -
NIEPAMIĘĆ -
OBECNOŚĆ -
ONE -
OUIJA NARODZINY ZŁA 2016 -
OUTCAST OPETANIE -
PARTNERKI -
SECOND CHANCE -
SERIALE -
SEZON 2 LEKTOR -
SEZON 6 -
SHARK LAKE -
SNIPER SPECIAL OPS -
STAR TREK BEYOND dubbing -
SZYBCY I WŚCIEKLI 6 -
THE HOOLIGANS WAR -
THE WITCH -
TITAN QUEST ZŁOTA EDYCJA -
TREFNY WÓZ -
U WANT ME 2 KILL HIM -
UFC205 -
W POL DROGI -
WZGARDZONA -
zachomikowane -
ZBIEG OKOLICZNOŚCI
TRON: Evolution to przygodowa gra akcji TPP powiązana z kinowym obrazem TRON Legacy w reżyserii Josepha Kosinskiego. Akcja ma miejsce przed wydarzeniami opowiedzianymi w filmie, uzyskujemy więc szansę poznania całej historii, zapoczątkowanej w latach 80. przez reżysera i scenarzystę Stevena Lisbergera. Co ciekawe, w filmie zawarte zostały odniesienia do gry, więc jego zrozumienie w pewnym stopniu wymaga znajomości TRON: Evolution.
Rozgrywka toczy się wewnątrz systemu komputerowego, a sterowany przez gracza bohater określany jest jako anonimowy program. Fabułę otwiera uroczysta gala, podczas której następuje wybór i zaprezentowanie nowego administratora, czyli władcy systemu. Uroczystość zostaje przerwana, gdy uczestniczące w niej najważniejsze osobistości systemu zostają zaatakowane przez zamaskowanych zabójców. TRON: Evolution swoją konstrukcją przypomina trójwymiarową grę platformową, a to oznacza że każdy z etapów wymaga od gracza częstego skakania, wspinania się, biegania po ścianach i wykonywania innych akrobacji. Od czasu do czasu na naszej drodze stają przeciwnicy, z którymi można rozprawić się na wiele efektownych sposobów, wykorzystując przy tym sztandarową broń świata TRON, czyli dysk.
Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, twórcy przygotowali również rozbudowany multiplayer, w którym gracze mogą się bawić w kilku trybach rozgrywki. Do dyspozycji oddano znane i lubiane Deathmatch, Team Deathmatch, a także Bit-Sprinter (odmiana Capture The Flag) oraz Power Lust, polegający na zajmowaniu strategicznych punktów mapy w określonej kolejności. Plansze podzielone są na dwie grupy. Pierwsza składa się z aren charakteryzujących się ciasną zabudową, a więc przystosowanych do walki wręcz. Druga natomiast skupia mapy cechujące się występowaniem wielkich, rozległych hal, po których gracze mogą poruszać się z wykorzystaniem tzw. Światłocykli, a nawet czołgów.
W procesie dewelopingu TRON: Evolution udział wziął Joseph Kosinski. Pełnił on rolę konsultacyjną, dbając o wyeliminowanie wszelkich nieścisłości i niedociągnięć fabularnych. W produkcję TRON: Evolution zaangażowano także firmę, która w kinowym obrazie odpowiedzialna była za realizację efektów specjalnych. W pracach nad grą wzięło udział również sporo aktorów i aktorek występujących w kinowej wersji nowego TRON-a. Wśród nich znaleźli się między innymi: Bruce Boxleitner, jako Alan Bradley (występował również pierwszej części filmu z 1982 roku), James Frain (Jarvis) oraz Olivia Wilde (Quorra). W grze nie usłyszymy natomiast kluczowej postaci obydwu filmów - Jeffa Bridgesa, wcielającego się w informatyka Kevina Flynna.