F.E.A.R.2.Project.Origin.MULTi9-PROPHET.part07.rar
-
CASTLE -
CASTLE SEZON 1 LEKTOR 720P -
CASTLE SEZON 2 LEKTOR 720P -
CASTLE SEZON 3 LEKTOR 720P -
CASTLE SEZON 4 LEKTOR 720P -
FILMY HD 720P -
Łowca Wampirów -
Nacja Wmpirów -
Najczarniejsza Godzina -
Nibylandia -
Niemozliwe -
Niesamowity Spider-Man -
Nieulotne -
Niewiarygodny Burt Wonderstone -
Nocna Bestia -
Oczy Smoka -
Oddział Bochaterów -
Operacja Argo -
Operacja Sofia -
Ostatnia Podróz -
Parker -
Petla Czasu -
Podróż na tajemniczą wyspę -
Pogromcy Mafii -
Porąbani -
Prometeusz -
Przetrwanie -
Przygody Tintina -
Red Faction -
Rio -
Robodoc -
Salomon Kane -
Scooby-Doo Wielka Draka Wilkołaka -
SERIALE -
Siła Myśli -
Smiertelny krag -
Spider-Man -
Strzelec -
Sucker Punch -
Szepty -
Szklana Pułapka 5 -
Szpieg -
Tanie Latanie -
Teksas Pola Śmierci -
Terytorium Wroga -
Uprowadzona 2 -
Wiecznie Żywy -
Wilkołak Jest Wsród Nas -
Wiosenne Rytuały -
Zdegradowani
Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.