Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

HUGO - Smakka Ball PL.iso

maya_665 / » Gry / GRY - HUGO PL / HUGO - Smakka Ball PL.iso
Download: HUGO - Smakka Ball PL.iso

532,51 MB

0.0 / 5 (0 głosów)



obrazek

ITE Media APS ( producent )
ITE Media APS ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
familijne / zręcznościowe
11 września 2003 ( światowa data premiery )
11 września 2003 ( data wydania w Polsce )

wymagania sprzętowe:
Pentium 166MHz, 32MB RAM

Sport, jakiego jeszcze nie było - bardzo wciągający i oparty na umiejętnościach zawodników.
Prosty w obsłudze interfejs i zasady gry.
Gracze podpowiadają zagrywki w czasie gry i komentują zagrania.
Osiem znanych postaci ze świata Hugo.
Możliwość rozwoju wybranych zdolności danej postaci.
Specjalne premie rozrzucone po całej planszy.
Kolorowa grafika i przyjemne animacje.

obrazek


Kolejna gra familijna z ulubieniec dzieci, trollem Hugo, w roli głównej. Tym razem nasi milusińscy (gra powstała z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 10 lat) mogą uczestniczyć w dynamicznych i przynoszących wiele satysfakcji zawodach zwanych – Smakkaball.

Hugo wraz z rodziną i przyjaciółmi przygotowuje się do fantastycznych zawodów - wielkiego turnieju Smakkaballa. Smakkaball to szybka, pełna akcji gra, zawierająca dziesiątki zabawnych animacji, szalonych efektów dźwiękowych i dynamicznej muzyki. Gra toczy się na różnorodnych arenach, gdzie musimy zdobywać własny teren, ogrywając przeciwnika.

W Smakkaballu walczysz o kontrolę nad jak największym obszarem areny. Możesz jednak zdobywać tylko kawałki podświetlone lub oznaczone przez przeciwnika. A dokonujesz tego poprzez rzucanie i uderzanie specjalną Smakkapiłką o ściany.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 18 czerwca 2002 ( światowa data premiery ) 18 czerwca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM

Troll Hugo wraca do dżungli, razem ze swoimi przyjaciółmi - małpką Jean-Paulem i tukanem Fernandem. Jeszcze raz musi spotkać się ze starymi wrogami - czarownicą Scyllą i jej wiernym sługą, Donem Kroko. Znowu pojawiają się nieznośne małpy, wciąż próbujące uniemożliwić Hugowi uratowanie jego pięknej żony, Hugoliny, oraz trójki dzieci. Do przejścia przygotowano kilka różnych zabaw. W zabawie „dżokej” Hugo musi pokonać labirynt, jadąc na grzbiecie szybkiego strusia. Trzeba uważać na lwy i inne groźne zwierzęta, które bynajmniej nie śpią. W grze „Wulkan” trzeba pomóc Hugowi wdrapać się na szczyt wulkanu zanim dogoni go fala gorącej lawy. Oprócz lawy grożą mu także spadające kamienie i bezczelne małpy. „Głośna jazda” to szalone wyścigi ciężarówką przez sztolnie kopalni ukrytej głęboko w Wulkanie. Za to „Bitwa żuków” to fascynująca gra planszowa, w którą można zagrać tylko na wyspie. Trzeba w niej pokonać Jean-Paula w bitwie zwierząt. Wreszcie w „Pojedynku Małp” możemy odgryźć się nieznośnym małpom siedzącym na pniu i przedostać się na drugą stronę. Ostatnia zabawa to „Mahjongg”, gdzie należy wykazać się bystrym wzrokiem i sprytem – Hugo powinien zdejmować cegiełki we właściwej kolejności, by opróżnić planszę.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) 1C / Cenega ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 12 kwietnia 2004 ( światowa data premiery ) 06 maja 2004 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 266 MHz, 64 MB RAM, grafika zgodna z DirectX, system Windows 98/ME/2000/XP, DirectX 8.1, CD-ROM 8x, 150 MB HDD

„Hugo: Tropikalna Wyspa 3” to kolejna część przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo, którego polscy gracze znają głównie z telewizji Polsat. Omawiana produkcja, „Tropikalna Wyspa 3” pod względem fabuły jest kontynuacją dwóch poprzednich części o tym samym tytule. Główny bohater ponownie wybiera się w emocjonującą podróż w głąb tytułowej wysepki, na której króluje złowroga czarownica Scyllia. Wraz ze swoimi dziećmi, Hugo – czyli w istocie użytkownik – musi pokrzyżować plany swemu największemu, odwiecznemu wrogowi. W trakcie zabawy natkniemy się tu na siedem zręcznościowych mini-gierek: młody gracz zbiera diamenty, pomaga w uwolnieniu biednych Kilku, a także bierze udział w szaleńczej bitwie żuków i zabawie pamięciowej. Rozwiązując kolejne zadania zwiedzimy między innymi starożytny Egipt oraz niepowtarzalne miejsce zwane Cafe Muzyka. Zróżnicowany poziom trudności (trzy poziomy) sprawia, że dzieci w wieku od 6 do 12 lat nie mają większych problemów z rozwiązaniem zagadek logicznych i zręcznościowych, natomiast pełna, polska profesjonalna wersja językowa w połączeniu z niezgorszą oprawą audiowizualną sprawia, że pociechy starszych graczy chętnie sięgają po ten tytuł.

obrazek

Wydawca: ITE Media APS Deweloper: ITE Media APS Dystybutor: CD Projekt Premiera: 20 października 2006 Gatunek: familijna / zręcznościowa Wydanie: edycja premierowa Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III, 64 MB pamięci RAM, karta graficzna TNT 16 MB ze sterownikami kompatybilnymi z DirectX 8, Windows 98/ME/XP

Zła wiedźma Scylla ma straszliwy plan: chce zapełnić świat klonami! Zanim jednak tego dokona, musi skuć powierzchnię ziemi lodem, a pomoże jej w tym armia niegodziwych pingwinów. Podczas, gdy coraz większe połacie ziemi zamieniają się w lód, z pomocą nadchodzi Hugo, wyposażony w Hugokopter i maszynę roztapiającą. Tylko dzięki niemu świat ma szansę na nowo pokryc się zielenią. Pomóż mu pozbyć się lodu. Spraw by lód ztopniał, a ślizgające się po nim pingwiny zniknęły. Uważaj! Pingwiny zrobią wszystko, by cię powstrzymać!

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 lipca 2002 ( światowa data premiery ) 16 lipca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM

Magiczny Napój to gra pomagająca w nauce biologii. Składa się z ośmiu minigier - by odwrócić zaklęcie Scylli, trzeba ukończyć je wszystkie. Będziemy musieli pomóc kijance zmienić się w żabę, pozbierać zwierzęce szkielety, wybudować mrowisko i za pomocą karate zwalczać wirusy. Trzeba także pomóc zwierzętom znaleźć właściwy pokarm, nałapać much dla jaskółki, tworzyć łańcuchy pokarmowe i odnaleźć zwierzęta ukryte na dnie morza. Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 16 stycznia 2001 ( światowa data premiery ) 16 stycznia 2001 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 64MB RAM

Tym razem szalona wiedźma, Scylla, nie mogąc znieść radosnej atmosfery Bożego Narodzenia w malutkim mieście skrzatów Świętego Mikołaja, rzuciła najstraszniejszy czar jaki znała i zamroziła wszystkie skrzaty w bryłkach lodu. Sam Święty Mikołaj wpadł do studni, gdzie też zamarzł. Na wszelki wypadek Scylla przywiązała też do drzewa swojego wiernego kruka, by jego oczami obserwować, co dzieje się w miasteczku i aby w razie potrzeby powstrzymał on każdego, kto mógłby pomóc skrzatom. Na szczęście pierwszego grudnia Hugo przyjeżdża do miasteczka i szybko orientuje się, że tylko on może pomóc biednym skrzatom. Teraz musimy pomóc trollowi w złamaniu zaklęcia Scylli, aby skrzaty zdążyły przygotować wszystkie prezenty przed Wigilią. Codziennie, od pierwszego dnia aż do samej Wigilii, postawione zostaje przed nami nowe zadanie, które trzeba wykonać. Można także wysłuchać opowieści Świętego Mikołaja, wystarczy otworzyć księgę z baśniami u niego w domu. Każda pomyślnie wykonana misja przybliża ciche miasteczko do pełnych radości Świąt.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 listopada 2003 ( światowa data premiery ) 30 listopada 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166 MHz, 16 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 9x/ME/2000/XP

Hugo: Czarodziejskie Zwierciadło to kolejna odsłona programu przeznaczonego dla młodych użytkowników komputerów, którego znakiem rozpoznawczym jest wesoły troll o imieniu Hugo. Tym razem nasz bohater ma nie lada kłopoty – zła czarownica Scylla oraz jej wierny towarzysz Don Kroko postanowili zakłócić spokój i szczęście rodziny sympatycznych trolli – Huga i jego żony Hugoliny. Pewnego dnia pojawiają się w domu tytułowego bohatera i za pomocą magicznego zaklęcia wciągają go do środka lustra, po czym Scylla rozbija owe zwierciadło, a jego kawałki rozrzuca po całym lesie. Oczywiście zadaniem gracza jest odnalezienie wszystkich, trzech części magicznego lustra i ocalenie w ten sposób Huga. Aby tego dokonać, młody użytkownik będzie przemierzał trzy odrębne światy, z których każdy chroniony jest przez groźnych strażników. Gra oferuje wartką akcję, wiele niespodzianek, sześćdziesiąt poziomów do przejścia oraz trzy poziomy trudności do wyboru.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) 1C / Cenega ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 października 2004 ( światowa data premiery ) 16 listopada 2004 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB, 500 MB HDD tryb gry: single player

obrazek

Czwarty tytuł z serii „Tropikalna Wyspa” firmy ITE Media ponownie przenosi dzieci w realia malowniczej dżungli. Tym razem ich zadaniem jest pomoc trollowi Hugo w organizacji tropikalnego przyjęcia. W trosce o ogarnięcie niemalże każdego ważnego elementu udanej imprezy, młody użytkownik bierze udział w szeregu zręcznościowych mini-gierek. W „Hugo idzie na ryby” pomagamy łapać ryby do bufetu, aby każdy zwierzak mógł najeść się do syta. Druga gra, „Kapela weselna Jean Paula” polega na odnajdowaniu właściwej tonacji, by wszyscy mogli bawić się przy dobrej muzyce. W trzeciej, zatytułowanej „Owocowy szał Fernanda” gracz skacze od drzewa do drzewa, zbierając składniki pysznej sałatki owocowej. Z kolei dwie następne konkurencje znane są doskonale z programu telewizyjnego. „Tajemnice Oceanu” oraz „Magiczne Ręce” kolejno polegają na zbieraniu jak największej ilości diamentów oraz uwalnianiu Hugoliny i dzieci (główny bohater musi wybrać właściwą butelkę z eliksirem, który zmniejszy złowrogą Scyllę oraz Don Kroka do miniaturowych rozmiarów).

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 20 lutego 2001 ( światowa data premiery ) 20 lutego 2001 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 Interaktywna zabawa połączona z nauką matematyki. Trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. 8 różnych zabaw. Wspaniała dwu i trójwymiarowa grafika. Matematyczne i logiczne gry z rodzinką Hugo. Gra została wydana w polskiej wersji językowej.

obrazek

Pomóż małemu trollowi Hugo odnaleźć drogę do domu, przeżywając po drodze mnóstwo ciekawych przygód i rozwiązując logiczne zagadki. Kolejna przygoda Hugo rozpoczyna się, gdy podczas beztroskiego pikniku w gronie rodzinnym mały troll zostaje nagle porwany. Gracz musi umożliwić mu w powrót do ukochanych, w czym pomocni będą przyjaciele, np. Kret da nam starą, zakurzoną mapę puszczy. Trzeba pomóc małemu Hugo odszukać drogę do domu zanim skończy się piasek w klepsydrze. Po drodze pomożemy królikom uniknąć strasznego wodospadu, pokażemy jak należy strzelać z łuku, ułożymy wzór z klocków domino, uratujemy rybkę przed zjedzeniem lub też pozbędziemy się w sprytny sposób wilków, które staną nam na drodze. Gra Zaczarowany Dąb jest idealnym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci przeżyją tu wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód oraz będą miały wiele ciekawych zadań do wykonania. Gra uczy elementów matematyki, ćwiczy pamięć, rozwija zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. Gra posiada trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.

obrazek

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 31 maja 2001 ( światowa data premiery ) 03 grudnia 2001 ( data wydania w Polsce ) Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 6 lat Wersja językowa: w całości po polsku wymagania sprzętowe: Pentium 233Mz, 32MB RAM Edukacja przez zabawę. Dwu- i trójwymiarowa grafika. Trzy poziomy trudności. Osiem różnych gier.

obrazek

Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów.

ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 września 2004 ( światowa data premiery ) 30 września 2004 ( data wydania w Polsce ) 30 września 2004 ( data premiery w USA ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: split screen liczba graczy: 1 - 2 wymagania sprzętowe: Pentium II 450 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB, 500 MB HDD

Hugo CannonCruise to następna gra zręcznościowa z sympatycznym, tytułowym trollem w roli głównej, dedykowana dzieciom i młodzieży. Gracz pomaga głównemu bohaterowi prowadzić łódź, zmierzającą do błękitnej pustyni, na której to spoczywa korona władzy. Jeśli pierwsza dotrze do niej złowroga Scylla, obejmie ona władzę nad wyspami, pustynią oraz górami, zaś dla samego Hugo oznaczać to będzie utratę miejsca zamieszkania i ostateczną klęskę. Podczas morskiej eskapady, na którą składa się seria misji wraz z dodatkowymi zagadkami i mini-gierkami (niekoniecznie związanymi z główną akcją gry), Hugo towarzyszą jego wierni przyjaciele - Fernando, Jean Paul, Rit, Rat lub Rut - którzy m.in. pomagają kontrolować statek. Wraz z rozwojem akcji, wyposażenie łodzi – począwszy od nowych rodzajów sprzętu, a skończywszy na lepszych działach – ciągle się zmienia i ewoluuje, powodując tym samym, że rozgrywka szybko się nie nudzi. Ponadto, grając obserwujemy zmienne warunki atmosferyczne, na które wpływ ma również sam Hugo – uczy się on bowiem różnych zaklęć, które pozwalają mu na przykład wywoływać groźne sztormy i huragany. Ciekawostką wartą odnotowania jest unikalny tryb gry dwuosobowej, w której jeden gracz wciela się w tytułowego trolla, drugi zaś kontroluje postać jego pomocnika. Hugo CannonCruise jest programem w pełni zlokalizowanym, przeznaczonym dla pociech starszych graczy.

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności