Agent HUGO PL.iso
-
Albumy RAR i ZIP -
Californication -
Chicago Fire -
Chirurdzy - Greys Anatomy -
CSI - Kryminalne zagadki - New York -
Człowiek ze stali -
Czysta Krew - True Blood -
Demony da Vinci - Da Vinci's Demons -
Dexter -
Don't Starve DLC Reign of Giants 2014 -
Dr. House -
Gra o Tron -
Hobbit Niezwykła podróż [2012] Dubbing PL -
Jeździec znikąd -
Kick Ass 2 Napisy-PL -
Kości - Bones -
Kurs Illustrator CS6 - Szybki start -
Kurs Photoshop CS6 esencja -
Mentalista - The Mentalist -
Nie z tego świata - Supernatural -
Niesamowity Spider-Man [2012] Dubbing PL -
Panaceum - Side Effects (2013) Lektor PL -
Saints Row 4 PL (PC) -
Seks w wielkim mieście - Sex and the City -
Sezon 01 -
Sezon 02 -
Sezon 03 -
Sezon 04 -
Sezon 05 -
Sezon 06 -
Sezon 07 -
Sezon 08 -
Sezon 09 -
sezon 1 -
Sezon 1 -
Sezon 10 -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sezon 4 -
Sezon 5 -
Sezon 6 -
Sezon 7 -
Sezon 8 -
Sezon 9 -
Sherlock -
Tajemny krąg - The secret circle -
The Rolling Stones -
The Tomorrow People -
The Walking Dead -
Tylko Bóg wybacza
ITE Media APS ( producent ) 1C / Cenega ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 października 2004 ( światowa data premiery ) 16 listopada 2004 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB, 500 MB HDD tryb gry: single player |
Czwarty tytuł z serii „Tropikalna Wyspa” firmy ITE Media ponownie przenosi dzieci w realia malowniczej dżungli. Tym razem ich zadaniem jest pomoc trollowi Hugo w organizacji tropikalnego przyjęcia. W trosce o ogarnięcie niemalże każdego ważnego elementu udanej imprezy, młody użytkownik bierze udział w szeregu zręcznościowych mini-gierek. W „Hugo idzie na ryby” pomagamy łapać ryby do bufetu, aby każdy zwierzak mógł najeść się do syta. Druga gra, „Kapela weselna Jean Paula” polega na odnajdowaniu właściwej tonacji, by wszyscy mogli bawić się przy dobrej muzyce. W trzeciej, zatytułowanej „Owocowy szał Fernanda” gracz skacze od drzewa do drzewa, zbierając składniki pysznej sałatki owocowej. Z kolei dwie następne konkurencje znane są doskonale z programu telewizyjnego. „Tajemnice Oceanu” oraz „Magiczne Ręce” kolejno polegają na zbieraniu jak największej ilości diamentów oraz uwalnianiu Hugoliny i dzieci (główny bohater musi wybrać właściwą butelkę z eliksirem, który zmniejszy złowrogą Scyllę oraz Don Kroka do miniaturowych rozmiarów).
Producent: NDS Ltd. Wydawca: CD PROJEKT Dystrybutor: CD Projekt Premiera Świat: 27 listopada 2008 Premiera Polska: 27 listopada 2008 Gatunek: akcja / platformowa Kategoria wiekowa: od 4 lat System operacyjny: Windows XP SP2/Vista Pamięć RAM: 256 MB Karta graficzna: 64 MB Karta dźwiękowa: 16 bitowa zgodna z DirectX 9.0c Dysk twardy: 400 MB wolnego miejsca *gra nie działa na kartach GeForce 4 MX. Gra może działać na laptopach ale działanie gry na komputerach przenośnych nie jest oficjalnie wspierane. |
Gra zręcznościowa z elementami przygodówki. Gra zręcznościowa z elementami przygodówki. Agent Hugo wybiera się na wakacje na Hawaje, a tam zastaje mnóstwo brudu. Zamiast odpoczynku, ma więc zadanie posprzątać wyspę. Agent zawsze wyposażony jest w kosmiczne gadżety, tym razem użyje pistoletu bańkowego, a pomogać mu będą śmiecioludki. -Cechy produktu: 17 rozbudowanych etapów Niezwykle dynamiczna gra, wymagająca od gracza koncentracji, sprawności manualnej, spostrzegawczości i wyobraźni
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 22 listopada 2002 ( światowa data premiery ) 22 listopada 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM |
Kolejny tytuł z popularnej w naszym kraju serii gier familijnych opowiadających o przygodach trolla Hugo. Tym razem nasz bohater zainspirowany dziennikiem swojego starego dziadka, kapitana Bardzobrodatego, postanawia wyruszyć w podmorskie głębiny. Jego dziadek opisał w dzienniku, jak to żeglował przez siedem mórz, wioząc na pokładzie swego statku bezcenny skarb. W drodze do domu został zaatakowany przez swego odwiecznego wroga, kapitana Mackę i jego bandę nieustraszonych piratów. Statek, niestety, utonął, zaś kapitan Bardzobrodaty i jego załoga odpłynęli szalupą, pozostawiając bezcenny skarb na dnie morza. Teraz Hugo postanawia skorzystać ze swej łodzi podwodnej i odnaleźć skarb dziadka. Odwieczny wróg dziadka Bardzobrodatego, kapitan Macka, narysował mapę wskazującą drogę do skarbu i podzielił ją na cztery części – jedną zatrzymał sam, a pozostałe rozdał trzem najbardziej zaufanym piratom. Zadaniem gracza jest pomóc Hugo tak, aby mały Troll odnalazł wszystkie części mapy i odzyskał skarb, który prawnie należy do jego rodziny. Gra edukacyjna, która bawi i uczy dzieci w wieku od 6 do 12 lat. Cztery strefy klimatyczne w których poszukujemy kawałków mapy, tj. strefa arktyczna, umiarkowana, subtropikalna i tropikalna. Misje polegające na karmieniu ośmiornic i lwów morskich, a także - unikaniu żarłocznych rekinów i straszliwych węży morskich. Dodatkowo na płycie z grą znajduje się interaktywna encyklopedia, omawiająca wody wszystkich czterech stref klimatycznych z komentarzami oraz obrazkami ponad 40 zwierząt występujących w grze. Dodatkowe gry „Dyscypliny sportowe” - uczestniczą w nich różne morskie zwierzaki, współzawodnicząc między sobą pod względem szybkości, wagi, umiejętności nurkowania czy składania jaj. Na płycie z grą znajdują się cztery wygaszacze ekranu ze zwierzętami z morskich głębin.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 września 2004 ( światowa data premiery ) 30 września 2004 ( data wydania w Polsce ) 30 września 2004 ( data premiery w USA ) tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: split screen liczba graczy: 1 - 2 wymagania sprzętowe: Pentium II 450 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB, 500 MB HDD |
Hugo CannonCruise to następna gra zręcznościowa z sympatycznym, tytułowym trollem w roli głównej, dedykowana dzieciom i młodzieży. Gracz pomaga głównemu bohaterowi prowadzić łódź, zmierzającą do błękitnej pustyni, na której to spoczywa korona władzy. Jeśli pierwsza dotrze do niej złowroga Scylla, obejmie ona władzę nad wyspami, pustynią oraz górami, zaś dla samego Hugo oznaczać to będzie utratę miejsca zamieszkania i ostateczną klęskę. Podczas morskiej eskapady, na którą składa się seria misji wraz z dodatkowymi zagadkami i mini-gierkami (niekoniecznie związanymi z główną akcją gry), Hugo towarzyszą jego wierni przyjaciele - Fernando, Jean Paul, Rit, Rat lub Rut - którzy m.in. pomagają kontrolować statek. Wraz z rozwojem akcji, wyposażenie łodzi – począwszy od nowych rodzajów sprzętu, a skończywszy na lepszych działach – ciągle się zmienia i ewoluuje, powodując tym samym, że rozgrywka szybko się nie nudzi. Ponadto, grając obserwujemy zmienne warunki atmosferyczne, na które wpływ ma również sam Hugo – uczy się on bowiem różnych zaklęć, które pozwalają mu na przykład wywoływać groźne sztormy i huragany. Ciekawostką wartą odnotowania jest unikalny tryb gry dwuosobowej, w której jeden gracz wciela się w tytułowego trolla, drugi zaś kontroluje postać jego pomocnika. Hugo CannonCruise jest programem w pełni zlokalizowanym, przeznaczonym dla pociech starszych graczy.
ITE Media APS ( producent ) 1C / Cenega ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 12 kwietnia 2004 ( światowa data premiery ) 06 maja 2004 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 266 MHz, 64 MB RAM, grafika zgodna z DirectX, system Windows 98/ME/2000/XP, DirectX 8.1, CD-ROM 8x, 150 MB HDD |
„Hugo: Tropikalna Wyspa 3” to kolejna część przygód sympatycznego trolla imieniem Hugo, którego polscy gracze znają głównie z telewizji Polsat. Omawiana produkcja, „Tropikalna Wyspa 3” pod względem fabuły jest kontynuacją dwóch poprzednich części o tym samym tytule. Główny bohater ponownie wybiera się w emocjonującą podróż w głąb tytułowej wysepki, na której króluje złowroga czarownica Scyllia. Wraz ze swoimi dziećmi, Hugo – czyli w istocie użytkownik – musi pokrzyżować plany swemu największemu, odwiecznemu wrogowi. W trakcie zabawy natkniemy się tu na siedem zręcznościowych mini-gierek: młody gracz zbiera diamenty, pomaga w uwolnieniu biednych Kilku, a także bierze udział w szaleńczej bitwie żuków i zabawie pamięciowej. Rozwiązując kolejne zadania zwiedzimy między innymi starożytny Egipt oraz niepowtarzalne miejsce zwane Cafe Muzyka. Zróżnicowany poziom trudności (trzy poziomy) sprawia, że dzieci w wieku od 6 do 12 lat nie mają większych problemów z rozwiązaniem zagadek logicznych i zręcznościowych, natomiast pełna, polska profesjonalna wersja językowa w połączeniu z niezgorszą oprawą audiowizualną sprawia, że pociechy starszych graczy chętnie sięgają po ten tytuł.
Developer: ITE Media Dystrybutor PL: CD Projekt Premiera: 17. listopada 2006 Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 3 lat Wydanie / seria: edycja premierowa |
Agent HUGO wraca, aby po raz kolejny stawić czoło niebezpiecznym szaleńcom - tym razem wyposażony w inteligentną deskolotkę TEX 2000, posiadającą takie funkcje jak: doładowanie, antygrawitacja, pole siłowe i wyposażoną w cały arsenał broni. Tym razem HUGO musi zmierzyć się z najbardziej szalonym wśród szaleńców, niebezpiecznym i niegodziwym Geekdorph'em. Władca robotów chce, by światem rządziły maszyny, a wszystkie inne stworzenia zostały niewolnikami. Aby zrealizować swój demoniczny plan, Geekdorph stworzył potężną armię robotów. Na pierwszy cel wybrał miasto Aquapolis. Obywatele miasta są zaskoczeni i przerażeni inwazją. W obliczu niebezpieczeństwa tajna agencja wywiadowcza S.O.S. podejmuje decyzję o wysłaniu na akcję swego najlepszego agenta. Agent HUGO wyrusza na niebezpieczną misję, pokonując przeszkody na terenie Aquapolis i sąsiadującej z miastem pustyni. Wznosi się nawet w przestrzeń kosmiczną, poszukując kryjówki lorda Geekdorph'a. Tam też odbywa się ostateczna bitwa z niepokonanym robotem WorldToaster 4000.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 05 sierpnia 2002 ( światowa data premiery ) 05 sierpnia 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM |
Hugo Bohaterowie Sawanny to kolejna część szalenie popularnej wśród dzieci serii gier edukacyjnych, powiązanych z programem telewizyjnym nadawanym w niedzielę o 9.00 na Polsacie. Tym razem Troll Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando i małpka Jean Paul przenieśli się do domku Huga na sawannie. Nagle pojawił się tam bardzo zapracowany i zmęczony bocian. Poprosił naszych bohaterów, by pomogli mu dostarczyć trzy ostatnie jajka, które zostały mu z dzisiejszej dostawy. Zadanie na pozór proste, w praktyce okazuje się być bardzo wymagające. Trzy otrzymane jajka musimy dostarczyć do strusiego gniazda, do orlego gniazda oraz do krokodylego gniazda. Przed naszymi trzema przyjaciółmi, trollem Hugiem, tukanem Fernandem i małpką Jean Paul droga pełna niebezpieczeństw i przeszkód, napotkamy, m.in. na rozgniewanego lwa, na stado niebezpiecznych hipopotamów, oraz na nieznośne małpy. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, zręcznościowych oraz edukacyjnych, dzięki czemu gra jednocześnie bawi i uczy - dzieci poznają świat roślin i zwierząt afrykańskich.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 lipca 2002 ( światowa data premiery ) 16 lipca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM |
Magiczny Napój to gra pomagająca w nauce biologii. Składa się z ośmiu minigier - by odwrócić zaklęcie Scylli, trzeba ukończyć je wszystkie. Będziemy musieli pomóc kijance zmienić się w żabę, pozbierać zwierzęce szkielety, wybudować mrowisko i za pomocą karate zwalczać wirusy. Trzeba także pomóc zwierzętom znaleźć właściwy pokarm, nałapać much dla jaskółki, tworzyć łańcuchy pokarmowe i odnaleźć zwierzęta ukryte na dnie morza. Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 04 października 2002 ( światowa data premiery ) 04 października 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 233MHz, 32MB RAM |
Tornado, trzęsienie ziemi i wszystkie możliwe klęski spadły na Tropikalną Wyspę. Wielkie zadanie przed Hugo i małymi graczami - muszą poskromić szalejące żywioły i pomóc biednym Kiku. Scylla wyjechała na Sabat Czarownic i przykazała Donowi Kroko pilnować Tropikalnej Wyspy. Ciekawski Don Kroko, mimo zakazu czarownicy, zajrzał do jej księgi czarów i zupełnie przypadkiem wywołał tornado. Razem z tornado pojawiły się inne klęski żywiołowe - a wszystko to spadło na głowy biednych, małych Kiku. Na ratunek zrozpaczonym Kiku ruszają Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando, małpka Jean Paul i żółw Profesor Skorupko. Tym razem na Tropikalnej Wyspie czeka na małych graczy sześć różnych, ciekawych i zajmujących gier. Aby uratować biednych Kiku i ocalić wyspę, dzieci muszą rozwiązać wszystkie zadania. Trzeba poskromić szalejące siły natury, wykazując się pomysłowością i spostrzegawczością. Hugo potrzebuje pomocy w wykopywaniu Kiku spod śnieżnej lawiny, w ratowaniu innych przed straszliwym tornado i ochronie kryjówek Kiku przed gorącą lawą po erupcji wulkanu. Razem z małpką Jeanem Paulem mali gracze będą też musieli zapobiec powodzi i powstrzymać wielkie trzęsienie ziemi, które zagraża Tropikalnej Wyspie. Pomagając Hugo, dzieci poszerzając swoją wiedzę o siłach natury i bawią się doskonale razem z swoimi ulubionymi bohaterami.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 31 maja 2001 ( światowa data premiery ) 03 grudnia 2001 ( data wydania w Polsce ) Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 6 lat Wersja językowa: w całości po polsku wymagania sprzętowe: Pentium 233Mz, 32MB RAM Edukacja przez zabawę. Dwu- i trójwymiarowa grafika. Trzy poziomy trudności. Osiem różnych gier. |
Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów.