Czy chcesz zobaczyć zawartość tego folderu?
Twierdza 3.part4.rar
-
bink -
Controller -
Crash -
Crash Bandicoot Mind over Mutant -
Cz -
Da -
Data -
De -
Direct_X -
DirectX10 -
DotNetFX -
Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 -
English -
en-uk -
en-us -
Error_Message -
Es -
Fi -
fr-fr -
GermanTarget -
Getting_More_Help_Online -
Graphics -
Hu -
Install -
Interface -
It -
ItalianTarget -
Lock-up_and_Freeze -
NL -
No -
Online_Connectivity_and_Performance -
Pol -
pt -
pt-br -
reslists -
Ru -
Skyrim -
Sound -
SpanishTarget -
Strings -
Sv -
The Elder Scrolls V - Skyrim -
The Elder Scrolls V Skyrim -
VCRedist -
Video -
WebHelp_Skin_Files -
whdata -
Whitepages -
whxdata -
XP_Silver
wymagania sprzętowe: Quad Core 1.8 GHz, 2 GB RAM (3 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Trzecia odsłona cyklu zapoczątkowanego w 2001 roku. Tak jak poprzedniczki gra jest strategią osadzoną w realiach średniowiecza, koncentrującą się na aspekcie ekonomicznym.
Stronghold 3 to osadzona w czasach mrocznego średniowiecza strategia ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest rozbudowa i obrona potężnych zamków. Podobnie jak w przypadku poprzedników, tak i tu kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie zadbanie o dobrobyt naszych podwładnych.
Gracz wciela się w pana na włościach. Na początku dysponuje jedynie niewielkim zamkiem i sprawuje władzę nad małą wioską. Rozgrywka polega na zakładaniu i rozwijaniu nowych osad, budowaniu coraz to większych twierdz i toczeniu wojen z konkurencyjnymi lordami. Gra koncentruje się głównie na aspekcie ekonomicznym i budowniczym. Zamczyska można dowolnie projektować i konstruować z szeregu gotowych elementów (wieże, zwodzone mosty, tajemne wejścia, wilcze doły, balisty, kilka rodzajów muru itp.), tak by jak najlepiej pełniły funkcje obronne, umożliwiając mieszkańcom w miarę spokojny żywot nawet podczas oblężenia. Równie bogate możliwości mamy podczas zarządzania osadami. Możemy budować domy mieszkalne, siedziby drwali, targ, farmy itp., słowem struktury, które zapewnią naszym poddanym pracę, jadło i pieniądze. Oczywiście nie zabrakło również bitew, w których położono nacisk na różnorodne techniki oblężnicze. Podczas potyczek pojawiają się jednostki takie jak inżynierowie, saperzy wykonujący podkopy, żołnierze szturmujący mury z drabinami oraz mobilnym sprzętem (wieże oblężnicze, tarany, przenośne tarcze, balisty i katapulty).